Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: J #33445:
Uvedeny clanok je velmi zaujimavo napisany. Ten, kto sa na Obchodnej nebol osobne pozriet, ako to tam vyzera, si moze mysliet, ze elektrickova trat bude v povodnom stave, alebo snad aj zrekonstruovana. To, ze to tam teraz vyzera ako v San Franciscu, v clanku chyba ?
http://www.ba.sme.sk/clanok.asp?cl=1721353

Čo všetko dokáže pár električkových liniek. (posledný odstavec)
Inač neviem pochopiť aké pracovné postupy majú v DPB, keď linka 208 sa za posledné dva mesiace menila dva krát(o výluke museli vedieť, tak načo to robili) a teraz, keď ide výluka, tak sa ani len nevylepujú cestovné poriadky na výlukové zastávky... Dnes som videl, že sú vylepené iba zmeny. A logicky z toho vychádza, že teda CP nebudú. To sa ale ešte teším na to, keď vodiči nevypnú hlásenie zastávok a na Gagarinke to v 208 bude hlásiť "mierové" zastávky.
Reakcia na: Mikimaus #33422:
Len? Ja by som čakal dvakrát viac. To im teda už mohli dať o 30 miliónov viac a mali spraviť 1800m trate.

Re #33423 Galiyosha: Tak atk, máš 100% pravu. Skôr to bude krok k vyprázdneniu nočných spjov a k následnému zrušeniu.

Re #33424 spokojný čitateľ: Pokiaľ ma pamäť nekalme tak prvé prístrešky JCDecaux boli osadené na Hodžovom námestí a Trnavskom mýte, ako dar mesta Paríž pre mesto Bratislava po revolúcii. Niečo ako "vytajte späť v Európe". Neskôr magistrát, respektíve DPB kúpil od JCDecaux prístrešky a osadil ich po meste. Hlavne na električkových tratiach,ale aj inde. Napríklad Kolmá smer ŽST Petržalka, ŽST Vinohrady,... Dnes sú v katastrofálnom stave, sklá si cestujúci stále rozbíjajú, lebo sa im nechce chodiť okolo a tak si takto krátia cestu. Mnoho znich za to už zaplatilo životom, hlavne v Karlovke.
Dnes som bol s Maxom a DuPem v Salzburgu, MHD tam je vcelku veľmi dobrá, väčšina trolejbusy(staré GRAF&STIFT/MAN/Kiepe a nové Van Hooly), ostatné autobusy(MANY, Citará, Setry). Udržiavané, rýchlojazdiace, a majú v perfekntom stave trolejové vedenie.
Zaujímavosti:
- Vo Van Hooloch majú 3-riadkové vnútorné displeje. Prvý riadok oranžovou farbou linka a konečná, druhý riadok červenou nasledujúca zastávka a tretí priebežná trasa.
- Trolejové vedenie je pružné, na milimeter presné armatúry, všeobecne logicky stavané, v podjazdoch vedenie na pravej strane cesty, stĺpy sa nachádzajú mimo chodníka, teda až na tráve, aspoň sa po nich dá chodiť narozdiel od BA. Mnoho zaujímavých kombinácii zjazdových a rozjazdových výhybiek
- V centre pod nejakou významnou soľnou či akou skalou je pekná brána, ktorou chodia trolejbusy, neskôr budú fotky
- Mali tam očividne kompletné prečíslovanie. No narozdiel od toho bratislavského prečíslovania, kde sa linky rušili, v Salzburgu práveže vznikali linky nové. 🙂
- Zaujal nás človek v oranžovej veste, čo behal po meste autom, fotil všetky označníky zo všetkých strán a z cestovných poriadkov niečo opisoval do PDA.
- To mesto má všade hrozne úzke uličky a takmer všetko kĺbové vozidlá, že našim rozmaznaným vodičom by to dalo zabrať... 🙂
Reakcia na: Spectre #33438:
Žeby odjakživa?
Reakcia na: Spectre #33438:

A co je podla teba to, co je medzi jazykmi na hrote vyhybky? Ano, v Prahe maju vyhybky bez prestavnikov, u nas som taku este nevidel.
Reakcia na: Polychrono beach #33437:

Vravela mi to jedna osoba, ktora sem sporadicky prispieva.
Reakcia na: fobust #33428:
Ake prestavniky??? Odkedy su u nas prestavniky na zjazdovych vyhybkach?
fobust:A tie radové 5-valce,čo používa Mercedes,Volvo,Audi,VW,to sú tiež priemyselné motory??Zase varíš z vody,tie 5-valce MAN sú normálne automobilové motory.
poradi mi niekto nejaky dobry fotolab, kde robia naozaj kvalitne fotky? pokial mozno, tak nie Tesco Lamac ani Grado na Obchodnej.
Reakcia na: TeBeCe #33434:

Vies to su tie 5-valcove radove motory urcene pre trvale zatazenie v priemyslenych strojoch. Ale Karosa sa rozhodla namontovat ich do autobusu, tak sa necuduj... ?
Reakcia na: fobust #33433:
to by bolo to najmensie zlo - horsi bol vylet okolo Ikey a Hypernovy + pred nosom na kazdom semafore skocila cervena....dalsi zazitok bol v 39ne, voz 1321, ktory vzadu neskutocne vibroval zakazdym ked zastavil...k tomu este prestup na 5ku (zhodou okolnosti s reklamou Londyn je blizsie nez si myslite) a cela cesta z letiska tak trvala presne 1 hodinu (let z londyna trval 1h 50 min)
Reakcia na: TeBeCe #33432:

A co ti prisiel nejaky CNG vrak? ?
Reakcia na: spokojný čitateľ #33424:
ano, pristresok bol aj na Harmincovej aj pri Dome pionierov a mladeze, ci ako sme to vtedy nazyvali 🙂

ech, prave som sa vratil z Londyna a cestou z letiska v nasej hnusnej a odpornej MHD som sa hned vratil do reality..............
Odporucam www.bratislava.sk lamparen, je tam dobre debata... ?
S tou vylukou na Racku ma moc nepotesili a ten vystup na Radlinskeho bude dost nestastny, budu asi vznikat kolizne situacie v snahe dobehnut elinu ,ludmi co vystupia z busu. Uz teraz je to tam dost o drzku a nieto este ked tam bude 5x viac ludi korzovat medzi autami a otacajucimi sa busmi. Keby bolo na mne tak X11 by mohla ist na Mytnu a odbocit na Vazovovu a odtial pripadne na Radlinskeho. Je to len desat dni ja viem..ale to by som chcel asi vela ?
fobust a BMko dakujem za vysvetlenie ?
Reakcia na: Mikimaus #33417:

Nie, nie je. Pravidlo vsak je take, ze ak sa ide cuvat cez vyhybku (teraz jedno akym smerom), tak by mal voz najpv cely prejst za vyhybku a az potom cuvat spat, po kontrole jazykov a to aj v pripade ak cuva do smeru, z ktoreho prisiel. Ak sa to nespravi, tak moze velmi lahko nastat takzvana "jazda na vidlicke" ci ako tomu hovoira. Je to pripad, ked ti jeden podovozok (pripadne naprava) ide do prveho smeru, durhy do opacneho. Takto sa aj podarilo vykolajit tu K2S na Kamennom namesti. Niektore prestavniky totiz automaticky vracaju jazyky vyhybky do jedneho smeru a ked jeden podvozok prejde za ne a druhy ostane niekde pred nimi a vozidlo zacne cuvat, tak si asi vies predstavit ako do dopadne. ? Kontrolovat polohu jazykov neuskodi ani v pripade nevratnej vyhybky, lebo aj taka moze podhodit.
Reakcia na: Mikimaus #33417:
Tak to z nou nacuvavame stale, aby sme neblokovali dopravu. Cuvanie nie je podla predpisu, pokial je dostatocne zabezpecene. Robievame to pravidelne v sobotu a v stredu. Inac obchodna je vypnuta, ale ten kusok tam je este v napajani

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.