Na ruzinovskej trati (usek Bajkalska-Jegeho) prebrusili konecne kolaje. Bude sa pokracovat az na konecnu?
Hluk ,ktory sposobuje elekricka na BKV spolu svlnkovitostou, uz nemienim znasat. Kto sa ma kazde rano o pol piatej budit, aby zavrel okno! Zrusit elektricky! ? ? ? ?
Karosy, co maju Renault motor (2320-2323,1320-1322) a trasu sa ako neviem co, tak to iste robia napr. aj v Prahe a inde v Cechach, kde take maju,to je nejaky ujety motor.
Lebo som s kĺbákom ešte nejazdil. Len sa zvykne hovoriť, keď je niekde nejaký problém, že nejaká úzka malá zákruta alebo čo, tak sa vždy hovorí, že "to prešiel aj kĺbák", vždy sa také miesta skúšajú hlavne kĺbákom. Tak preto som si to myslel.
To bude, uz teraz su problemy a co bude ak bude pracovny den. Len sa treba modlit aby sa to stihlo do 1.9, lebo ak sa to nestihne tak este len vtedy budu ludia hromzit. Ja som sa rano z roboty previezol X11tkou a bol som velmi prekvapeny ked cesta na Vazku z Kacerova (Vozovna Krasnany) trvala asi 20 minut
neviem ako vam ale mne sa zda ze v pondelok bude uplny kolaps dopravy , dnes som cestovala z peknej cesty na kramare takmer hodinu a to je vikend, bezne to cez vikend zvladam tak za pol hodinku
Organizacia prace na racianskom je 100bodova Trabusti makaju vo velkom. Dalej je medzi Riazanskou a Gardou vyluka jazdneho pruhu v smere do mesta, premava sa po jednosmerke, riadenej signalizaciou z dovodu kladenia noveho asfaltoveho koberca
re spokojny citatel, nocaky:
podla stareho cislovania boli:
140 dubravka
145 devinska n.ves
141, ktoru som ti tam mylne uviedol jazdila cunovo. mea maximma culpa.
re fobust, many 5valce: a nie karosa namontovala, ale dpb nechcel liaz a jediny motor, co bol vtedy k dispozicii vzhladom na vonkajsie rozmery a instalovany vykon bol prave onen 5 valec. a take nieco ako studovat charakteristiku, otacky a priebeh krutiaceho momentu, na to asi nebol cas a chut, lebo bolo treba co najskor minut investicne bubaky. inak neviem o ziadnom dalsom meste, kde by taketo motory brblali v autobusoch, mozno sa vsak najde nejaka Ukrutna Rit na Vychodnom Slovensku anebo Nejvetsi Prdel v Zapadnich Cechach...
re fobust, many 5valce: 1321 nie je man ale renault. a to je 6valec. pricina vibracii a klepotu je kdesi inde: pani magori motorarenski maju falosny dojem, ze volnobezne otacky su vyrobcom udavane zle a standartne ich stavaju o 100/min nizsie ako maju byt. vraj to setri naftu. naftu mozno, ale tomu motoru to urcite neprospieva, ked piest strpa vo valci a kruzky ryju do vlozky, netahaju film, ale prepustaju cele kaluze oleja...atd... ale usetrime cele 2 litre drahej nafty!
polychrono beach:
5valcove many nie su automobilove motory. konkretne tie, co su v karosach 741 urcite nie. povodne urcenie energocentrala a kadejake stavebne sersamy a samosery. on sa sem len dostal akymsi omylom. beusacki tiezmotorari totiz tvrdia, ze liaz je olejnicka, aj ked to vobec az zas tak pravda nie je. liaz sa olejnickou stava az v 3. a 5.hale lahkej udrzby autobusov na trnavke, ked na to sahaju eroticke pazuriky panov, co zabudli ako vyzera a na co sluzi momentovy kluc. a prave v dosledku vyssie uvedenej motorarskej dogmy sa objednali karosy s 5valcovymi manmi. kde boli v roku 92 este automobilove 5valce?
andy:
podla coho sudis, ze klbove vozidlo da rozmaznanemu vodicovi zabrat?
osobne som presvedceny o opaku a to je tvrdenie, ze rozmaznany vodic nesadne prave do tuheho voza 11, resp.12m a do 15m uz toboz nie. ved v klbaku mas ako vodic najvyssi komfort. keby to odomna zalezalo, tak mame o 50% klbakov viac prave na ukor solovozov. a aj trojclankovym 22m dvojklbom by som nasiel uplatnenie.
Nie dvaja, ale obidva dni som lepil ja osobne. Co sa tyka toho zbytku, tak v stredu boli zmeny, lenze vtedy som to lepil sucasne s trnavkou a ostredkami, kde boli zelene papiere o Racku, takze v ramci predpisaneho terminu som nalepil tuto zmenu az vcera. Dnes uz bol hotovy CP, takze som ho daval dnes a bud ja, alebo Mike, ked dojde budeme davat dole stary CP na Mierovej.
Ano, keby boli zmeny tyzden vopred, bolo by to idealne, ale ludom, ktori to priamo robia sa to dostava na poslednu chvilu, takze sa neda nic robit.
Je to neefektívne, lebo dvaja vylepovači prešli tie isté zastávky. Logické to je, ale viac logické by to bolo možno keby sa zmeny nalepili tak týždeň vopred. Pri jednodňovom rozdieli to nemá moc zmysel a neefektivita víťazí nad logikou.
Ta organizacia je vonkoncom logicka! Vopred sa dali vlcakom vediet zmeny a den pred vylukou sa nalepili CP. V ten den, ako zacne vyluka sa zaroven odstrania CP z Mierovej a hotovo!
Takže to bolo nejakou zvláštnou organizáciou vylepovania. CP už dnes sú vylepené, 208 bude stáť aj na Prievoz - most a obojsmerne na Ríbezľovej. Neviem, či to bolo tak aj predtým, ale podobne ako 201 či 202, je nejaké poradie, čo počas dňa vychádza z vozovne a potom ide naspäť. Takže je tam o jeden odchod viac.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
bigmac
podla coho sudis, ze klbove vozidlo da rozmaznanemu vodicovi zabrat?
osobne som presvedceny o opaku a to je tvrdenie, ze rozmaznany vodic nesadne prave do tuheho voza 11, resp.12m a do 15m uz toboz nie. ved v klbaku mas ako vodic najvyssi komfort. keby to odomna zalezalo, tak mame o 50% klbakov viac prave na ukor solovozov. a aj trojclankovym 22m dvojklbom by som nasiel uplatnenie.