Mám brata , co sa vyváza v Mercedese SL 300 je nárocný a do MHD ho nedostane ani vl. priatelka a tak zerie im to pekne peniazky. Ja to mam lacnejsie do prace, pretoze mi staci linka bez prestupu 204, 29 minut na kramare. tak nenárocná pohodicka .
re peter...t:
ak dovolis poopravim ta:
nielen skromni cestujuci ale vsetci na to doplacame. ekologia, spotreba surovin a energie a i. a to bud rad, ze si na spravnej strane mapy sveta, pretoze tam za velkou mlakou nadludia potrebuju nadauta s nadspotrebou. a auto co nema aspon 4t a spotrebu 26l/100km to uz vobec nie je auto. a najlepsi je ten stupidny argument "vsak my na to mame" a pritom ta ich zidobolsevicka ekonomika je najväcsou prackou na spinave peniaze.
nenazranci maju 50% spotrebu vsetkych surovin, 55%vsetkych energii... skoda drat mackatka na debilnom telefone
sarko: vcera od 17:00 do teraz som vyrovnaval spankovy dlh, tak si mal odomna pokoj. ale neda mi, aby som sa neopytal: to pri tej skusobnej jazde cez peressky most budes okrem vypinania reverzu vyvijat aj nejake snahy o skusobne vykolajenie? ak ano, tak by som potom navrhoval jazdy 2:
prvu so supravou 2xt3, na znicenie 2 zrychlovacov,
druhu s anakondou kt8d5 na vykolajenie strednymi podvozkami v pereskom obluku. to budu fotecky! a mozno aj pan exprimator a exprezident pridu a anakondu fotit budu. vsak ked sa do brazilie unuvali, tak hadam do peresa i peso zajdu. kvoli anakonde. a co ze je plechova
re si, dusan, poplatky v zlodejskych instituciach: viem o jednej banke, co nepyta poplatky. zial ani jeden z ich produktov nie je "klasicky ucet" na aky sme zvyknuti a ku kazdemu potrebujes aj tak mat este min.1 a max.3 dalsi/-ie ucty v klasickej banke, takze v konecnom dosledku to aj tak nic neriesi. navyse oni nerobia s hotovymi bubakmi. ale skuste si kliknut www.mying.sk
Pre informaciu: "VLK" je v bratislavskej MHD pojem pre cestujuceho, resp. pre prepravny substrat. Takze vlk sa urcite nenazral, ale tlaci sa v nasich spojoch. Teda nie nasich, ale tych od DPB. Ja sa vo svojom aute netlacim. ?
Zdravim. Chcem len podotknut, ze uroven bratislavskej MHD je strasna, ale to asi nie je nic nove. Zarazilo ma, ked som nedavno zistila, ze mesacne cestovne na vsetky linky v Parizi (!) stoji v prepocte na SKK priblizne 800,-Sk, pricom uroven je neporovnatelna. Je mi fakt luto, ze na Slovensku sa vzdy najskor vyrovnavaju ceny a to ostatne je v nedohladne. Ale hlavne ze vlk sa nazral ?
Pepicek: Dobre, vidím, že diskusia takto ďalej nepovedie. Dohodnime sa, že urobíme skúšobnú jazdu podľa Jenkiho, potom dám vedieť, ako to dopadlo a môžeme pokračovať v ďalšej diskusii. Pre úplnosť uvediem, že takisto nie som celkom presvedčený o zmene zapojenia výzbroje, i keď je evidentné, že rozdiel v správaní vozidiel po technickej stránke tu je.
A keď si prečítate podmienky, za akých je vedenie účtu zdarma...
"Ak máte balík služieb TatraClassicTB, TatraDynamicTB alebo TatraPremiumTB a vaše prostriedky na bežných účtoch, sporiacich a investičných produktoch Tatra banky presiahnu v aktuálnom mesiaci určitú výšku (pri balíku služieb TatraClassicTB 150 000 Sk, TatraDynamicTB 200 000 Sk a TatraPremiumTB 750 000 Sk), vždy v nasledujúcom mesiaci neplatíte poplatok za balík."
Aby som nezabudol, nas drahy webmaster ktory mi vypol HTML tagy preto dufam ze to nikto neprehliadne, vas vsetkych pozdravuje z Ocean City, Maryland!!!
"Kedze denne 8 hodin nosim flase s pivom a 8 hodin pustam kolotoc, nezostava mi vela casu (t.j. ziadny cas) na cokolvek ine. Ak to prezijem, v oktobri porozpravam zazitky - napr. ako ma zrazilo x deciek na autodrome ) Pekne leto, d3k0"
Zdravím z Paríža. Popri vlakoch RER a autobusoch, ktoré jazdia počas výluky, mám za sebou aj metro. Systém dopravy je zaujímavý, aj keď chvíľu trvá, pokiaľ človek pochopí, čo kde vlastne jazdí. TGV som zatiaľ videl len z okna obyčajného vlaku
Najednou se nam tady a jeste anonymne z wapu ozve nekdo cizi. Koho zastupujes? Sarkovi nelze uprit diskuzi na urovni a snahu zjistit a podat co nejvice informaci. Na protejsi strane to vypada spis jako klub saboteru. Vcetne tebe.
Panove, nezlobte se na mne, uz delsi dobu ctu tuhle diskusi. Nedovoli mi neoptat se. Sarko, co to tady meles? Ja mam totiz dojem, ze Ty pouze placas a ani nevis co! Misto toho nesmyslneho lelkovani jdi do technicke knihovny a precti si tam nejakou literaturu o zakladnich principech elektrotechniky, mechaniky, statiky, pevnosti&pruznosti, kinetiky, hybnosti a tak podobne. A kdyz v tom budes mit jasno a nebudes tapat v mori nevedomosti, pak se muzes vratit zpet. Hodne studijnich uspechu a trpelivosti, jinak boj s vlastni blbosti nedovedes do vitezneho konce.
P.S. Proc jine diskutery vinis ze zavadeni, kdyz Ty zavadis na 500%?
Pridrznica je hlavne do vnutornej kolaje v obluku, takze je to ok.
Prevysenie ma za ucel trochu ine rozlozenie odstredivej sily tramvaje pri jazde do obluku a podla mna by pri spravne spravenej trati nemalo mat vplyv na minimalnu rychlost, to je uplna blbost.
A samozrejme tieto zeleznicnotypove kolajnice nie su moc vhodne do takeho obluku, ale ajtak nevidim dovod na vykolajenie ... ved aj ked to tam mate vybrusene, tak nenavarujete obcas? Nechapem, ako mozu kompetentni nechaj jazdit tramvaje s vlkmi po takejto trati. Nemate tam nejake sialene rozsirenie, ked vam tam tramvaje padaju dovnutra?
Btw. k oblukom: ... na august sa chysta dalsie navarovanie pri Riviere. Trabusti by si mohli povedat a cele to vyhadzat, vytlct, znicit a dat tam komplet novy obluk, pretoze z toho kusku trate co je tam teraz nic dobre nikdy nevzide.
MHDfilom, ktori este neokusili sa odporucam previezt cez ten provizorny srandovny prejazd tam ako opravuju na pristavnom moste. Coskoro sa to totiz rusi a nebude tadial chodit nic (ked to budu finalizovat).
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Sarko