Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Ja poznam vela vodičov až dvoch kamaratovho strýka a ešte jedného a aj čísla garáží 1816 a 1410. A ten druhý zahasil požiar pri tescu v petržke na druhom autobuse ten zo 1410. ?
To cislo som zrejme pochomolil tak pozabudol, no vodic by to mohol spozorovat, ved to nieje moc príjemne najmä ak chce napr. pocuvat radio. Na slovensku je to vec penazí, ale tie treba najprv davat do spravnych ruk. Naozaj v Brne to tam funguje a mame im co zavidiet.
Reakcia na: si #32527:
Ja som si tam zriadil študentský účet a doteraz nepýtajú žiadne poplatky.
Reakcia na: Peter...T #32525:
Ľutujem, ale žiaden trolejbus 2300 neexistuje. Je to autobus. A hlásenie zastávok nemá ani 6300, takže neviem o akom vozidle to hovoríš... Inak celkom výstižný príspevok, čo sa hodí na každé vozidlo...
Reakcia na: Mikimaus #32524:
Tu reklamu povazujem za doslova provokaciu po tom co TB spoplatnila ucty na eliote....
Reakcia na: Sarko #32511:
Mozem sa k tomu mostu spytat? To je uplne pravda, ze sa tam nesmie chodit moc pomaly, ani naopak moc rychlo, pretoze sa vykydnes? Ako moc rychlo ok, ale moc pomaly? .. Takahovadina nie je hodna ani nasich sudruhov trabustov. Ako je mozne ze tam tu trat este najako normalne nespravili? Mas aj nejake fotky, ako ta zvrhlost vypada?
Krásne natretý a vylestený trolejbusik V BA
císlo 2300 skoro ako novucký , ale?... Nieco mu predsa chýba. co? Myslím, ze by mali v depe zaobstarat do nho drziaky na 40 protihlukových sluchatiek. Normalne sme sa tam prekrikovali a tých 100 decibelov akoby nestacilo! Do toho hukotu este nad dveramy tých niekolko kriklajucich trubitiek, ako keby sa prehnala trubiaca expresna lokomotíva cez nás. Len ta hlásatelka akosi v tých repracikov posuskávala ledva tie ulice. Tak ze nie je vsetko tak pekné, ako to zvonka sa natiera. Aký pán taký krám, tak hurá a svoje usi a nervy si chrán. Nelíby se Ti táto krytika, skus jet na dopravu do Brna a hned vís co je nasi MHD vyzitka.
Na viacerych vozidlach DP je na oknach reklama TB Nevyhadzujte peniaze...celkom trefne pre sluzby a stav DPB ?
sarko ale potesim ta. aj v ba jazdi plna rit modrych lamiel. a nielen modrych, ale aj krasne nachrchlanych. poniektore vinou naslapavacou a sekciovych fotografov, ktori nevedia, ze pod tymi drievkami sa jazda vypina, poniektore vinou (ne)udrzby. teraz sa prevalilo jurakom meranie priemeru kol a dost moc ich nevyhovuje. a prave tie vozy maju caste problemy s do***abranymi zrychlovacmi. podobnost ciste nahodna??? asi nie.
re bmko, zberac:
nechaj ho, nech zbiera aj napätie... alebo aj jednotlive elektrony 🙂
dal som si tu robotu, klikal som ako zeravy, aj tak mu tam aspon 2 chybaju. ale to kapacity ako prof. jansa nekopirovali, lebo jeden bol uz nemoderny a ten dalsi sa vtedy este v cssr nepouzival, tak ho pan profesor akosi taktne nespomina vo svojich skriptach. a co nie je v jansovych skriptach, to nie je odkial odcitovat a preto to vobec nie je, aj keby to hned malo 300ton 144 naprav v dvanastich 12napravovych podvozkoch.
sarko, shunt,pokrac:
stara poctiva Tr37(T3) na rozdiel od Tr37-10m(T3sucs) mala shuntovacie cievky z medi a oceloveho jadra, aby mala ta cievka kam pracovat. zasraty zlepsovatel vsak v ramci materialovych uspor vymyslel cievky z hlinika na hlinikovom jadre a odvtedy je vecny problem s uhorenymi lamelami na vysokych (okolo 90) stupnoch. takze ti doporucim: vlez pod voz a pozri si zrychlovac, vymen vsetky namodrale lamely, vyprav to vodicovi, co vypina reverz a ked sa vrati z linky, tak tie modre spocitaj. modra=zhoreta. potom vezmi jemny pilnik a odstran vsetky navarky z kruhovej zbernice a palcov. vymen spalene gumoidne kladky.presun sa do 1.skrine tam si to zopakuj na stykacoch r,m,b,f. ked budes hotovy, tak to iste v 2.rame na fkach a peckach, ak ten debil aj cuval a tiez pri tom vypol reverz, tak mozes davat dole chrchlance aj zo zetiek. spokojny? a to sme este nesmirglovali zhasacie komory. zacni pocitat, jeden palec 250,-sk minimalne, lamela okolo 400,-sk a to su ceny aspon tri roky stare...
Reakcia na: bigmac #32514:
doplnim, ze v KE vsetky
Reakcia na: bigmac #32513:
Uz nemas co znicit 🙂
Reakcia na: Vladimír #32512:
Alebo neaky taky jeden robil, nie priam Go ale neaku opravu
Reakcia na: Sarko #32511:
precitaj si aj jenkiho posledny prispevok, skor nez napises taku blbost
Reakcia na: Sarko #32511:
ADD reverz , mi tu rozobearme technicku zavadu vozidla a dementnost polovodicov. Cest par vinimkam
Reakcia na: Sarko #32511:
Na temu prudovy zberac sa nevyjadrujem, lebo ani v knihe od CKD nenajdes taky vyraz
sarko z vlastnej skusenosti ti mozem uviest, ze voz s ojazdenymi kolami (teda maly priemer) hlboko pod normou, ma pri cca 55km/h skutocnych na rychlomeri takmer 70km/h fiktivnych a po vypnuti jazdy viac ako 250A pripravy. a nestiha shuntovat, co sa v praxi prejavi tym, ze sa natavuju vsetky lamely od 90.stupna vyssie aj pri vybornom chladeni. reverz som nikdy za jazdy nevypol a ani ho vypinat nehodlam. preto sa ma prosim nesnaz presvedcit, ze vypnutie/zapnutie aj 100x za sluzbupri 60km/h neskodi silovej elektrike. (uvedene hodnoty boli odsledovane na klasickom elektrodynamickom obmedzovacom rele, ktore v ba uz nastastie maju len 3 sola)
sarko: ad1: tych zberacov je 10, slovom: desat (2xptg, 8xnapravovy). ad2: uz sa rozhodni, ci si urazeny este z roku raz-dva, alebo ci ta urazil nejaky vcerajsi aktualny, alebo ci plati tvoje posledne tvrdenie o tom, ze si nad vecou.
ad3: nespominam si, ze by si so mnou vybehol, ale ked myslis...
ad4: uz je len 200A priprava, uz nie 360A? to je nejaka kosicka norma? to je dobre, lebo priprava nad 90A uz nie je zdrava, ale asi mate v sklade vela lamiel a malo shuntovacich cievok...
ad skusobna jazda: co ste vyskumali? uspesne ste znicili dalsi voz?
Reakcia na: Bmko #32486:
WAS? Starko robili GO prešovského TAMbusu? Ktorého? Doteraz som bol presvedčený, že ani jeden prešovský TAM nie je zgenerálkovaný. A myslím, že sa nemýlim.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.