Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: galiyosha #31455:
Tá trať by sa napojila na trať Petržalka - Kittsee a vlaky by zachádzali do žst. Petržalka na 1. koľaj.
Zrejme by to bolo prínosom viac pre obyvateľov Wolfstahlu a Hainburgu, ktorí by mali v prípade potreby Blavu na skok. Občas by to možno využili aj nejakí tí slovenskí turisti idúci na výlet do Rakúska. Pritom by stačila nejaká výnimka, aby na celej trase S7 platil cestovný lístok Viedenského DP už z Bratislavy Petržalky a potom by to už využívané bolo, a ako! Ludia by si kúpili (v predajni, alebo automate na žst. Petržalka) napr. 24 hod. lístok za 5 EUR a môžu sa prepravovať po Viedni koľko by chceli.

A ja osobne chcem mať znovu Pressburger Bahn, aj keď len po Petržalku, ale po pôvodnej trase!
Reakcia na: fobust #31447:
Aj ked je 24Tr koncepcne povazovana za trolejbus s pomocnym pohonom, to, co bolo prezentovane v Zline, malo vlastnosti skor ako duobus. Ludia zo Skodovky tvrdili, ze nadrze pouzivaju plnohodnotne z autobusovej verzie Agory a 20 to veru mimo troleja urcite neslo. Skor je to asi o tom, aky agregat si do toho odberatel objedna, kedze konfiguracia prezentovana v Zline bola v tomto smere asi ta najvyssia (a najdrahsia) mozna.
Reakcia na: Max #31454:
Bolo by to sice pekne, ale: poprve neviem, ako by to zrealizovali (potiahli by do Bratislavy na dalsej trati 15 kV alebo by nebodaj jazdili dvojsystemove S-bahny?), podruhe nechapem prakticky vyznam -- snad len spojenie prihranicnych obci s Bratislavou. Ved jazdna doba S7 Wolfsthal - Wien Mitte je uz teraz 75 minut a cestovne cez tych 7 zon (ci kolko to do Wolfsthalu je) stoji viac, nez pre nasinca spiatocny zeleznicny listok Bratislava - Vieden.
Reakcia na: Andy #31451:
Na dostavbu tej S-bahnovej trate čakám dlhé roky... ?
Reakcia na: Sarko #31444:
Ale v inom meste ako Košice by si takýto mix nepočul. Viem o čom hovorím 😉
Reakcia na: TeBeCe #31436:
diky za info ,ten skoro nocny spoj by som vedel urcite parkrat vyuzit z inych zastavok .Kde vsak zobrat istotu ,ze na letisku niekto nastupi ?
Reakcia na: COLOR #31445:
Asi myslia len dostavbu železnice...
Reakcia na: tramvaj #31442:

Zrejme nie, lebo "nie su peniaze". Oni naozaj nie su, lebo nie su ani na potrebnejsie veci. Stale sa iba hasia poziare, pod cim chapeme rekonstrukciu takych trati, kde naozaj hrozi vykolajenie. Pokial toto meste nebude investovat aj do preventivnej udrzby, tak potom tu NIKDY nebude elektrickova rychlodraha. S polutovanim konstatujem, ze chatranie sa nezastavilo, mozno sa zmiernilo, ale stale sa zatial iba hasia najvacsie plamene, ale ked to niekde tlie tak sa kasle na to.
Reakcia na: QUAKEMAN #31432:

Nechcem teraz obhajovat jazdenie bez papierov, ale MUSIM spomenut, ze niektory ludia by sa mali spamatat a tie papiere velmi rychlo najst a byt radi, ze niekto ma zaujem aby trate boli prebrusene. Im nejde o vlasny prospech, oni su proste nadsenci a su ochotny trebars aj zadarmo prebrusit kriticke useky cim znizia hlucnost elektriciek a tym aj prispeju k ich vyssie oblube. Mame predsa brusiaci voz. Dobre, nie je najmodernejsi, ale mame ho. Tak budme radi ze niekto ma zaujem aby fongoval a plnil ulohu, na aku bol urceny. Nemam pravdu? Ak nie, tak ma opravte prosim.
Reakcia na: tramvaj #31429:

Sirka skrine na T6A5 je 2,5 metra. Ide skor o iny podovozk, v Bratislave je "uzky" metrovy, inde standardny na zeleznicny rozchod, preto moze posobit sirsie. KT8D5 ma sirku 2,5 metra, ale tu by som si nebol celkom isty, nakolko niektore materialy uvadzaju sirku 2480 mm, teda o 2 cm uzsiu.
Reakcia na: S499.1023 #31414:

Takto, dobre ze si ma opravil, lebo ja som sa preklepol. Niekto tu pisal, ze 24 Tr ma vzadu v tej velkej kasni vykonny dieselgenerator, vdaka ktoremu moze ist normalne (teda asi ni 20 km/h) aj mimo troleja. Cize nie pomocny pohon, ale dualny pohon (to je to co som preklepol). Ja viem, v Solingene maju trmbelusy motory z chrobakov, aby nudzovo mohli ist a v Kapfenbergu mali duobusy. Takze ak je 24 Tr duobus, tak pozo na to! Totiz do toho priestoru sa naozaj zmesti plnohodnotny agregat. ? ? ?
Reakcia na: Blackhawk #31411:

Uz som sa osobne povypraval a mam novsie informacie, v ktorych svetle sa to trosku meni. Ale stale si myslim ze Dragan je hlupak a tupec, uz iba preto ze voli KSS (co mu sice nezakazujem), ale on je na to este aj hrdy a bude ma presviedcat o svojej prave (ako raz na kofole). K tomu co vzniklo poviem iba tolko, ze chyby nastali aj na druhej strane, ako to cele dopadne sa uvidi.
Modrania boli hosťami na dorffeste v rakúskom Wolfsthale
http://www.sme.sk/clanok.asp?cl=1665903
"S predsedom krajinskej vlády diskutoval o výstavbe uvažovanej cezhraničnej električkovej trate, ktorá by nepochybne Wolfsthal neobišla." ?????
Vladimír: No ale tá veta je už zlepenec jazykov, nárečí a slengu, čím sa snaží ohurovať najmä mládež v puberte 😉

Ináč práve prechádzam okolo zoraďovacej stanice a počúvam, ako sa všade naokolo rozlieha serenáda zvukov zabrzďovaných železničných kolies. Niečo také som ešte nikdy nepočul... Samozrejme, v rámci nočnej pešibusovej dopravy... 😕
Reakcia na: David #31435:
Kde na www.dpb.sk sa uvádza, že spoj ide do zastávky Cesta na Letisko? Asi máš na mysli www.cp.sk (na www.dpb.sk žiadne cestovné poriadky nie sú, je tam len odkaz na www.cp.sk). www.cp.sk treba brať s veľkou rezervou, majú tam chýb ako maku.
Bude s rekonsrukciou kanalizacie na Obchodnej ul. spojena aj rekonstrukcia trate, pripadne povrchu /uz terz je to tam dost rozbite......................................../
Reakcia na: Sarko #31433:
Iste, že používajú všelikde. Dyk, ale f Košicoch je dajak brutalne šetko, more...
Reakcia na: QUAKEMAN #31432:
To mas pravdu, Schorling ich mozno nema, ale nie je zatial ani historicky voz a ani nie je v stave vozovne Krasnany, takze nechapem preco je spajany s dianim okolo HV! A inac 8435 bola prevezena takisto len s ustnym suhlasom pokial viem a to povazujem za vacsie ohrozenie, cim nechcem povedat ze jazdu Schorlingu schvalujem!
Reakcia na: peter #31437:
a ja navrhujem obratit sa na Dopravny podnik Bratislava.
Reakcia na: peter #31437:
Hehe, jeden z mála spokojných so súčasným stavom. Väčšinou sa tu prezentuje práve opačný názor. Návrhy to nie sú zlé, ale prečo tú L22 ťahať až na Paulinské? ? ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
advertisement