Zrejme nie, lebo "nie su peniaze". Oni naozaj nie su, lebo nie su ani na potrebnejsie veci. Stale sa iba hasia poziare, pod cim chapeme rekonstrukciu takych trati, kde naozaj hrozi vykolajenie. Pokial toto meste nebude investovat aj do preventivnej udrzby, tak potom tu NIKDY nebude elektrickova rychlodraha. S polutovanim konstatujem, ze chatranie sa nezastavilo, mozno sa zmiernilo, ale stale sa zatial iba hasia najvacsie plamene, ale ked to niekde tlie tak sa kasle na to.
Nechcem teraz obhajovat jazdenie bez papierov, ale MUSIM spomenut, ze niektory ludia by sa mali spamatat a tie papiere velmi rychlo najst a byt radi, ze niekto ma zaujem aby trate boli prebrusene. Im nejde o vlasny prospech, oni su proste nadsenci a su ochotny trebars aj zadarmo prebrusit kriticke useky cim znizia hlucnost elektriciek a tym aj prispeju k ich vyssie oblube. Mame predsa brusiaci voz. Dobre, nie je najmodernejsi, ale mame ho. Tak budme radi ze niekto ma zaujem aby fongoval a plnil ulohu, na aku bol urceny. Nemam pravdu? Ak nie, tak ma opravte prosim.
Sirka skrine na T6A5 je 2,5 metra. Ide skor o iny podovozk, v Bratislave je "uzky" metrovy, inde standardny na zeleznicny rozchod, preto moze posobit sirsie. KT8D5 ma sirku 2,5 metra, ale tu by som si nebol celkom isty, nakolko niektore materialy uvadzaju sirku 2480 mm, teda o 2 cm uzsiu.
Takto, dobre ze si ma opravil, lebo ja som sa preklepol. Niekto tu pisal, ze 24 Tr ma vzadu v tej velkej kasni vykonny dieselgenerator, vdaka ktoremu moze ist normalne (teda asi ni 20 km/h) aj mimo troleja. Cize nie pomocny pohon, ale dualny pohon (to je to co som preklepol). Ja viem, v Solingene maju trmbelusy motory z chrobakov, aby nudzovo mohli ist a v Kapfenbergu mali duobusy. Takze ak je 24 Tr duobus, tak pozo na to! Totiz do toho priestoru sa naozaj zmesti plnohodnotny agregat. ? ? ?
Uz som sa osobne povypraval a mam novsie informacie, v ktorych svetle sa to trosku meni. Ale stale si myslim ze Dragan je hlupak a tupec, uz iba preto ze voli KSS (co mu sice nezakazujem), ale on je na to este aj hrdy a bude ma presviedcat o svojej prave (ako raz na kofole). K tomu co vzniklo poviem iba tolko, ze chyby nastali aj na druhej strane, ako to cele dopadne sa uvidi.
Modrania boli hosťami na dorffeste v rakúskom Wolfsthale http://www.sme.sk/clanok.asp?cl=1665903
"S predsedom krajinskej vlády diskutoval o výstavbe uvažovanej cezhraničnej električkovej trate, ktorá by nepochybne Wolfsthal neobišla." ?????
Vladimír: No ale tá veta je už zlepenec jazykov, nárečí a slengu, čím sa snaží ohurovať najmä mládež v puberte
Ináč práve prechádzam okolo zoraďovacej stanice a počúvam, ako sa všade naokolo rozlieha serenáda zvukov zabrzďovaných železničných kolies. Niečo také som ešte nikdy nepočul... Samozrejme, v rámci nočnej pešibusovej dopravy...
Kde na www.dpb.sk sa uvádza, že spoj ide do zastávky Cesta na Letisko? Asi máš na mysli www.cp.sk (na www.dpb.sk žiadne cestovné poriadky nie sú, je tam len odkaz na www.cp.sk). www.cp.sk treba brať s veľkou rezervou, majú tam chýb ako maku.
Bude s rekonsrukciou kanalizacie na Obchodnej ul. spojena aj rekonstrukcia trate, pripadne povrchu /uz terz je to tam dost rozbite......................................../
To mas pravdu, Schorling ich mozno nema, ale nie je zatial ani historicky voz a ani nie je v stave vozovne Krasnany, takze nechapem preco je spajany s dianim okolo HV! A inac 8435 bola prevezena takisto len s ustnym suhlasom pokial viem a to povazujem za vacsie ohrozenie, cim nechcem povedat ze jazdu Schorlingu schvalujem!
Hehe, jeden z mála spokojných so súčasným stavom. Väčšinou sa tu prezentuje práve opačný názor. Návrhy to nie sú zlé, ale prečo tú L22 ťahať až na Paulinské? ? ?
Som spokojny zo sucastnym stavom MHD.
Ale navrhol by som vam pozmenit niektore linky.
Ja si myslim ze linka cislo 22 by mala chodit z voj.nem.
az po zastavku Paulinske.Podla mna by mala linka cislo 59
zastavovat na Racianskom myte aj rano aj poobede
obojsmerne a mala by mat hustejsie intervali.
Dakujem!
Podla noveho CP L61 z Letiska odchadza posledny spoj o 23.45 s poznamkou ,ze nezachadza do OC Avion.To by bolo v pohode no na www.dpb.sk sa uvadza ,ze spoj ide do zastavky Cesta na Letisko.Co je druha zastavka od konecnej.Otazka znie premava tento spoj az po stanicu alebo nie.dakujem
Všetky električky v Prahe, Bratislave, Brne i Košiciach, majú šírku skríň 2,5 m. T3 majú šírku otočných čapov podvozkov 6,4 m (dĺžka skrine 14 m), T6A5 má vzdialenosť otočných čapov 6,7 m (dĺžka skrine 14,7 m) a KT8D5 má vzdialenosť otočných čapov 7,5 m (dĺžka skrine 30,3 m). Rám podvozkov pre 1000 m je zložený z dvoch častí tvaru "T" (kolesá sú vnútri vonkajších častí rámu) a pre 1435 mm je z dvoch častí tvaru "L" (kolesá vyčnievajú z rámu).
Myslím, že slovo "brutálne/brutálny" používa najmä mládež, a to všade, bez ohľadu na lokalitu.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
fobust
Takto, dobre ze si ma opravil, lebo ja som sa preklepol. Niekto tu pisal, ze 24 Tr ma vzadu v tej velkej kasni vykonny dieselgenerator, vdaka ktoremu moze ist normalne (teda asi ni 20 km/h) aj mimo troleja. Cize nie pomocny pohon, ale dualny pohon (to je to co som preklepol). Ja viem, v Solingene maju trmbelusy motory z chrobakov, aby nudzovo mohli ist a v Kapfenbergu mali duobusy. Takze ak je 24 Tr duobus, tak pozo na to! Totiz do toho priestoru sa naozaj zmesti plnohodnotny agregat. ? ? ?