Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Sarko #30961:
kam sa nevies rozumne dostat v sucasnosti z hlavnej stanice ?
Reakcia na: si #30959:
Na hl.st. musíš aj tak z väčšiny liniek prestupovať, predsa tam nechodia linky odvšadiaľ. No a ak by sa radikálnejšie zmenil objem cestujúcich cez žst. NM, tak by tomu mohla zodpovedať aj zmena linkového vedenia. O koľko výkonov by bolo treba menej na hl.st., o toľko by sa to zvýšilo na žst. NM.
Reakcia na: Andy #30958:
Ty si zvláštny, to radšej budeš x - krát prestupovať? ?
Reakcia na: Sarko #30956:
ale vies aka je asi ochota substratu iduceho na vlak s kopou batoziny prestupovat a cakat s tou batozinou niekde na zastavkach ?
Reakcia na: Sarko #30956:
Keď v praxi cestujem z oblasti hlavnej stanice, hodžovho námestia a podobne, tak by mi nikdy nenapadlo ísť do Dúbravky električkou. Za to, že električká má cieľ Dúbravka, tak s ňou nepôjdem, pretože je to vyhliadková jazda cez celé mesto. 🙂
Reakcia na: Sarko #30956:
Len o MIN. 10 min. a MAX. 16 min. VIAC oproti jazdnej doby L1 na hl.st. No a kým v prípade elín je to len max. 16 min. naviac, o koľko viac času sa dá ušetriť nezachádzkou vlakov na hl.st.?
Reakcia na: S499.1023 #30953:
Jazda z Dúbravky na hl.st. trvá s L1 34 min. a na žst. NM s použitím L5+6 len o 10 min. (pri okamžitom prestúpení), resp. 16 min. (pri ujdení spoja pri prestupe), pričom interval na všetkých troch linkách je rovnaký. Takže to nie je až také tragické, nie?
Reakcia na: S499.1023 #30951:
Aha, tak dik, to som sa potom vazne mylil cely cas.
Nuz ale ked to Skodovka zvladla takto bez problemov, stale mi vrta v hlave, preco aj Siemens nevie svoje lokomotivy vyrobit tak, aby nerusili KO. ? Co uz.
Reakcia na: S499.1023 #30952:
Ked som sluzil v Brmbolakove, tak ludia si nechavali v ranej spicke, ked sa valil na Blavu kazdych 20-30min vlak, usjst vlak na Mesto preferovali Hlavnu stanicu. Teraz sa to tam uz pomaly zlepsuje (Polus...), ale podstatna cast frekvencie ma zaujem ist na Hbf.
Reakcia na: Juro #30943:
Nie že by mali Fo pályaudvar radše ale dostaň sa z Dúbravky na Nové mesto...
Reakcia na: Papyr #30940:
Nové mesto je vynovené, vedie k nemu električková trať a nie je problém k nemu dotiahnuť trombelusy. Akurát by bolo treba pridať peróny ? .
IC cez Marchegg s Taurom by určite nebol pomalší. Nie je každý diesel na svete síce fotograficky príťažlivý ale slabý a poruchový okuliarnik... ? .
Reakcia na: ufo #30950:
Dopúšťaš sa zásadného a všeobecne rozšíreného omylu. Ešus NIKDY nerušil koľajové obvody. Ešusc rušil len svoje vlastné snímače VZ, čo je niečo úplne iné. Takže úpravy ešusu nikdy neriešili problematiku rušenia KO.
Reakcia na: S499.1023 #30935:
ved na tom esuse pridali len nejaky ochranny plech nad ten snimac VZ, alebo aj nejake ine upravy???? ?
To keby mi niekto vtedy povedal, ze tam videl pohraniciarov bral by som to ako vtip ? ? ?
Pre milovnikov uvrati z IC vlakmi vam ZSR v spolupraci so ZSSK pripravili od 19.6. do 27.6. moznost zazit este jednu uvrat navyse. Kedze medzi Hlavnou stanicou a Novym mestom bude vyluka, budu sa vlaky tocit cez Racu. ?
Reakcia na: S499.1023 #30935:
Zapojime do toho Dubnicu a Zvolen a bude me mať asynchronny pershing na 15kV 16,7Hz, prip. zrekonstruuju princeznu 263 po vzore bastarda 371 s pridanim rakuskeho systemu. ?
Reakcia na: fobust #30942:
Kua my sme tam boli s ufom snad 10x a nevideli sme ani jedneho. Naopak po vstupe do EU sa tam zahniezili.
Reakcia na: Papyr #30940:
Do (myslim) 2007 by sa mal Marchegg zadratovat, ale inak cenovy rozdiel vo vozbe vlaku v elektrike alebo dieslom je zanedbatelny. Minimalne ziska cestujuci 20 minut.
Neist s IC-eckom na Hbf by bola momotina, je odskusane ze cestujuci maju radsej vlaky na Hbf ako na Neustadt. Ta uvrat je ale na druhej strane totalna blbina, ale snahou bolo spojit vychod Slovenska zo zapadom cez Vieden, preto buduci GVD budu jazdit vo Viedni na Westbf., odkial su spoje na Linz, Salzburg,.... Tato snaha ale prinasa to ze mas ako bonus platenu vyhliadku po zakutiach ako je UNS a vacsina Bratislavcanou preferuje pruznejsie ER-ka z Hbf a Petrzalcania jazdia zase z Petrzky.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
advertisement