Ahojte. len chem v medziach slusnosti povedat: MHD a teda dopravny bratislavsky podnik su zlodeji. zarabaju tazke peniaze ludia hore, a preto nemaju na opravy busov. spojenia su otrasne, busy su otrasne a ceny???? 18 sk pol hodina? vazeni, ratajte, lacnejsie je jazdit vlasntym autom a clovek ide kedy che, dostane sa mak chce a hlavne sa netlaci a nehrka v tych krabiciach ktorym hovorite autobusy
howg,
p.s.: aj ja vas
Pôsobil si na mňa doteraz inteligentnejším dojmom ? . MHD je pre všetkých. Kto to nechápe, môže s takýmito argumentami ísť pracovať na Olejkársku, tam zapadne.
No ale ta pani praveze nebola dochodkyna. A aj keby bola, tak preco by sa nemohla vozit MHD? Ona za to nemoze, ze je to zadarmo. Mozno by bola ochotna vozit sa MHD, aj keby platila.
Naco je v T6 z poslednej dodavky ta "skrinka" na hasiaci pristroj a lekarnicku, ked ju blokuje tyc co drzi dvere. Opodstanie mala ,ked tam boli este skladacie dvere ,ale pri vyklapacich dverach... ? Je to riesenie a la CKD ako su napriklad sedadla pri(na) piesocnikoch , kde sa zmesti tak 6 rocne dieta ?
otazka potom je ci chceme aby MHD bola charita pre dochodkyne co nemaju co robit a zadarmo sa vyvazuju na mileticku, alebo pre normalnych ludi co idu z prace a do prace a regulerne platia..
naozaj nechcem rypat, ale ked si aspon trocha vzdelany clovek tak vies, ze akykolvek statisticky subor sa da vylozit tak ako to interpretovi prave vyhovuje bez toho aby to bola nepravda..
...ktorú už nemá. A nevedel som o tom, že za odmenu. Voči tejto info som dosť skeptický. Za akú odmenu? Veď to nerobia z dobre vôle, ale DPMP im za to platí. Rovnako ako si oni najnovšie zaplatili reklamy na zadných sklách na asi tretine vozidlového parku.
Akurát v poslednom čase nasr.... dili DPMP, že bez nejakých povolení sa v takmer všetkých vozoch v Prešove na kabíne vodiča objavili nálepky niečo v zmysle "O čistotu v tomto objekte sa stará firma LUX"
Re #30514 d3k0: Ja osobne už neverím skoro ničomu, čo sa dozviem v médiách. Zober si len taký ten (sorry ale) debilný článok v SME o cenách cestovného. A nevzdelané vlky to normálne žerú a oháňajú "overenými" faktmi.
Doplnim, ze minuly semester sme mali cviko s jednym clovekom zo SAV, ktory sa zaobera makroekonomickymi ukazovatelmi. Na margo udajov zo Statistickeho uradu povedal, ze su mu nejako podozrive a ucelovo sa pred mediami skryvaju veci ako kupna sila domacnosti & spol.
No 283 velmi pre cestujucich nie je dobra. Jedna pani asi pred tyzdnom cakala na linku 86 na Prievozskej. Na zastavku prisila 283ka a pani povedala, ze ona si pocka na dalsi, lebo do tohoto typu autobusu nevie nastupit, lebo ona nie je taka pohybliva a ma vysoke schody. A spokojne cakala na 435.
K debate o vozidlach asi tolko: je mi jedno, v com stojim
Re #30483 TeBeCe: A co je na tom cudneho? Pod nasim blokom nad obratiskom Sidlisko III stoji ta Felicia obden a chlapik tam dava priemyselnym cisticom a vysavacom trolejbusy do pucu... normalny, bezny pohlad. Za odmenu dostala firma celovozovu reklamu na jednej 15Tr.
Ano? Takze by sme mali vyhodit vsetky plesnive kachny a T3, pretoze v nich sa citim horsie, ako v udrziavanej Karo... ehm. Vrakose (porovnavam vozidla v dobrom stave, napr. DP Ostrava)
Co sa tyka starych vozidiel, tak najlepsie pohodlnostou a praktickostou pre cestujuceho su asi Ik283 a 14/15Tr. V Karose sa tiez nevozi zle, ale to musi byt pekne udrziavana, ako napriklad tie v Brne. Zase ale Karosa ma horsi interier, ale pokial to nechodi natlacene, tak je to vlkovi jedno. Pokial by som si mal vybrat medzi napr. brnenskymi Karosami a nasimi Ikarusmi, tak konstrukcia nekonstrukcia, z pohladu cestujuceho by Karosa zvytazila .. Tot kruta realita
Hocijake, ale take, ktore su na urovni naseho tisicoricia a nie konstrukcne z roku 1970, niekedy aj 1990.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
n