Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: fobust #30505:
Ano? Takze by sme mali vyhodit vsetky plesnive kachny a T3, pretoze v nich sa citim horsie, ako v udrziavanej Karo... ehm. Vrakose 🙂 (porovnavam vozidla v dobrom stave, napr. DP Ostrava)

Co sa tyka starych vozidiel, tak najlepsie pohodlnostou a praktickostou pre cestujuceho su asi Ik283 a 14/15Tr. V Karose sa tiez nevozi zle, ale to musi byt pekne udrziavana, ako napriklad tie v Brne. Zase ale Karosa ma horsi interier, ale pokial to nechodi natlacene, tak je to vlkovi jedno. Pokial by som si mal vybrat medzi napr. brnenskymi Karosami a nasimi Ikarusmi, tak konstrukcia nekonstrukcia, z pohladu cestujuceho by Karosa zvytazila .. Tot kruta realita
Reakcia na: fobust #30501:
Pekny a objektivny prispevok!
Reakcia na: fobust #30501:
Nemam pocit, ze by sa Ikarusofilstvo muselo nutne zlucovat s Karosonevrazivostou.
Reakcia na: fobust #30505:
Takže konštrukčne aké?
Reakcia na: S499.1023 #30504:

Hocijake, ale take, ktore su na urovni naseho tisicoricia a nie konstrukcne z roku 1970, niekedy aj 1990.
Reakcia na: fobust #30503:
Tak a už sme tu. Aké vozidlá sú nezvrátenej konštrukcie (prosím nie značku ale konštrukčné riešenie, dobre?)?
Reakcia na: S499.1023 #30502:

Ake? Ciste, nerozpadnute, nezvratenej konstrukcie, premavajuce podla moznosti na cas, robiace pripoj niecomu kapacitnemu. A je mi uplne jedno ci su naftove alebo CNG.
Reakcia na: fobust #30501:
No, výnimočne s Tebou môžem čiastočne súhlasiť. A aké autobusy by si teda doporučil na tie doplnkové linky?
Reakcia na: S499.1023 #30491:

Len do mna ***, kludne si posluz. Pre tvoju informaciu: Ja nie som Ikarusofil, na to su tu iny ludia. Autobus vseobecne povazujem ze menejcenny dopravny prostriedok, aspon na drvivej vacsine liniek v Bratislave, ktore chodia uplne nacpate, casto, stoja v zapchach a smrdia. Autobus ma byt doplnok, nie nosny.
Reakcia na: COLOR #30499:
Vidis, nudim sa, tak idiem kuknut na bicykli..
Reakcia na: si #30498:
Ano, prave som si to vsimol xixi 🙂

Nevie inak niekto o tej kanalizacii na Trnavke viac?
Reakcia na: COLOR #30497:
Clanky o mhd v novinach - Mesto.sk :: 5.12.1997 Nízkopodlahový autobus nemá na cestách Bratislavy podmienky
mas to hned na uvodnej stranke tusim niekde pod anketou...
Ten clanok z roku 1997 to je ako ze aby sme si nostalgicky zaspominali ? 🙂
Reakcia na: S499.1023 #30491:
pozri si popis pod obrazkom 🙂
Reakcia na: Papyr #30486:
Konkrétne nie 700,- ale 818,-, myslím, že to je pomerne prijateľné.
Reakcia na: Papyr #30486:
Však spiatočný BA-Bp. trs Szob stojí asi 700,-, kde je problém?
Reakcia na: ufo #30485:
To sa ako fyzikálne dá zrealizovať? Otvoril a hneď zase zavrel, či ako? Údaje o vodičovi nie je problém zistiť ale rád by som vedel podrobnejší popis deja.
Reakcia na: TeBeCe #30483:
Aha, prešovská Karosa zvrátenej konštrukcie ? . Neprovokuj fobusta, lebo Ti tu zaraz vysvetlí, že lepší storočný plesnivý Ik280, než fungl nová Karosa ? .

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.