Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Miki #30002:
...zatial mam pocit, ze z Pars-u sa vracaju funkcne vozitka.... ? ?
Reakcia na: Max #30004:
Neboj, neboj, vsak mesto bude robit kontrolu teraz, tak hadam sa pomery zmenia.
Reakcia na: Miki #29999:
Miliarda na rekonštrukciu vozidiel:
pri súčasných pomeroch pretrvávajúcich na Olejkárskej ulici sú to vyhodené peniaze...
Reakcia na: Papyr #30000:
Ani ja nezvyknem, ale...
Reagoval som na tridsaťtisíci príspevok! 🙂 🙂 🙂
Reakcia na: SDF #30001:
Dufam ze tie prachy nebudu koncit niekomu vo vreckach za pochybne tendre a nebudu z toho rozne tiez experimenty co do dnes stoja vo vozovni ?
Reakcia na: Miki #29999:
aaaaa, mozno bude aj na KT3 alebo K3R a pod ...... ? ? ☺
Normalne toto nerobievam, ale tentokrat... Tridsattisici prispevok je moj 🙂
Reakcia na: fobust #29996:
Az na to, ze 7501 by nas stala minimalne 20 milionov CZK, pricom za cenu o polovicu vyssiu by sme uz mohli mat zbrusu novu elektricku...
Reakcia na: fobust #29996:
Akú obsaditeľnosť má mať tá KT3? Aspoň v porovnaní s 2*T?
Reakcia na: Vladimír #29994:

Nie kupovat, modernizovat. Predstav si ze miesto T3P 7783+7784 by sme mali KT3 7501. Samozrejme na takej istej urovni prevedenia interieru, nateru, etc., az na to, ze by to malo nejaky ten nizkopodlazny clanok. ?
Reakcia na: Vladimír #29994:
Ja ešte k tej Pražskej doplním (nie pre teba, ale pre menej znalých), že s električkou po Pražskej, Brnianskej a Mlynskou dolinou sa uvažovalo už v prvých návrhoch električkovej siete pred 110 rokmi ... škoda, že sa to vtedy nepostavilo, to by sme teraz boli úplne inde.
Reakcia na: fobust #29966:
To asi radšej zmeniť počítanie kilometrov ako kvôli administratívnym nezmyslom kupovať iné tramvaje, nie?

Re #29967 S499.1023: Veď aj ja si to predstavujem pod elektrickou trakciou. Ideálne električka, v núdzovom alebo aspoň dočasnom variante trolejbus.

Re #29968 Marko: Kto sa tam nevydrape? Električka? Nežartuj už!
Reakcia na: tr3mp #29990:
Ja som to myslel skor ironicky. 🙂 Ale mozno by stalo za to vniezst v tomto smere otazku na magistrat, ci ta stavba nebude prekazat pri budovani nosneho systemu v buducnosti. Je to v sucasnej faze mozne?
Reakcia na: d3k0 #29991:
Už som sa zľakol, že Ti to niekto hackol, a to Ty sám... ?
Sorry za vypadok webu, testoval som novy vyhladavac spojeni, no ako sa ukazalo, spusteny byt nemoze, bo to dopadne takto...
Reakcia na: galiyosha #29983:
Neviem, či ten razený tunel bude taký reálny, pretože celá okolitá stavba môže mať v potrebnom smere základy alebo dokonca spodné podlažia ...
Reakcia na: Z #29979:
Vek, pocasie, ine...........

Hovorila si nieco o 90%tach. Ja ich pouzijem este raz s tym, ze hovorim, ze na 90% moze za stav vozoveho parku ZLA UDRZBA.

A udrzba nie je len o peniazoch...

Btw. Konstatovanie skutocnosti. K tomu si neodpustim jednu vec:
Aj ked KPMHaRD este zacinal, bola vacsina clenov nadsena z milych reci istych ludi (Ing. Spak a spol.). Lenze zivot nie je len o peknych reciach a najlepsie sa vlastna neschopnost a ludska blbost zakryje vyhovaranim sa na ine veci. V reali to vsak nie je vzdy take ruzove...

Zly stav sposobuje neschopnost vedenia cokolvek podnikat, pretoze obycajneho robotnika dokopes k solidnej praci iba tym, ze nad nim budes stat a buzerovat ho (CEST VYNIMKAM). Lenze zodpovednych riadiacich zamestnancov ako keby sa to ani netykalo.... No jednoducho hnus.

To iste, ako s udrzbou plati aj v cisteni vozov (interiery). Pokial nie su schopni to normalne umyt, tak by som tu firmu vykopal prec.. za co beru peniaze preboha?
Reakcia na: Z #29979:
"Ja...a obhajca?" no neviem Z ale citam to tu takmer rok s trvacou pravidelnostou a tvoje prispevky permanentne vykazuju chvalospevy na hrdinstvo, oddanost a vysoke vykony pracovnikov dpb. tak neviem ako je to s tym obdivom a pochop ze "objektivne" zhodnotit to nemozu ludia z dpb o ktorych hovoris a su v tom kazdy den. objektivne to musi zhodnotit kazdy, aj ten co to cisti aj ten co sa potom vezie!!! o tom je objektivita!!!

btw vobec netusim co je wapka a vobec ma to nesere. a to ze stav vozidiel ovplyvnuju aj ine faktory > vek a pocasie, no tak si to vezmime ze hovorili ste tu o ik4xx a TIE ***** NIE SU STARE!!! a pocasie ovplyvnuje tak akurat ci chodia spinave ked mrzne to je cely vplyv pocasia, akoze na sibiri sa nejazdi lebo je zima? v mexiku opacne? proste chabe z chabe ....
Reakcia na: Z #29979:
myslim, ze na 4-tej, je asi najlepsi pristup k udrzbe. Ale vieme vdaka komu :))

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.