Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Co sa tyka revizorov, ked sa nespravaju ako sa patri tak ich jednoducho ignorujem.
Ked si slusne vypyta cestovny doklad tak mu ho ukazem, ked nie tak ho ignorujem, ked drzo nalieha tak sa ho opytam, ze s kym sa tak rozprava a vypytam si jeho sluzobny preukaz....
k revizorom:

mam jedneho odfoteneho - odfotil som ho preto, lebo sa spraval ako HAJZEL Vy******* k cestujucim, aj ku mne. Ked prisiel tak mi vytrhol elektriceknu z ruky, pozrel na nu (ani neskontroloval, ci je na cipe to co tvrdi ten lahko falsovatelny papierik), hodil mi ju naspat a drzo pokracoval o sedadlo dalej. Take hovado! Ale co mi pomoze jeho fotka? Nikoho ajtak nezaujima, To je skoda.
Velmi ma snes nastvalo, ked som siel do VW BA linkou 21. Nielenze to chodi raz za 20 minut. Bolo to 13:19 na Racku. Isli sme vsetci do VW na smenu (14:00) 🙂 (aj ja - prekladam tam nemcom...). Co ma udivovalo, bolo to, ze taky perfektny autobus, ako TAM c. 1403 mal "az" 4 okenne vyklopne (bohuzial) vetraky. Dva vpredu na lavej strane a dva vzadu na lavej strane. Na pravej nebol na celom voze ani jeden. NEFALO SA TAM DYCHAT!!!!!!!!! DOKELU!!!!! TAKY PERFEKTNY BUS, ALE TAK PRISERNE SA V NOM CESTOVALO!!!!!! Hrozne! Zaujimalo by ma, GDO O VETRAKOCH, CI UZ OKENNYCH ALEBO STRESNYCH, ROZHODUJE??????. Urcite sa MHDckou nevozi!!! Akoze to kde sme? Toto je hrozne, ale zrejme to tak ostane pokial sa na to ludia nebudu stazovat intenzivnejsie.
Doktor: T3S: 2 v prevadzke, 1 na skuskach, T3MOD: 1 v modernizacii vo Zvolene, K2S: 9 v prevadzke, 2 v modernizacii v Sumperku.
Beus, nechcelo by sa Ti urobit mi nakresy banskobystrickych vozov Karosa B932 a 941 aj bez farieb (len obrysy)? Nieco v zmysle ba-vozidla-autobusy a aj tie vacsie, co su vnutri jednotlivych podstranok. Potreboval by som to na bb.imhd.sk
#2868 ze aby si nebol lenivy a pozrel sa sam...
Páni,už zajtra o 7:00 odchádzam na "toulky ČR" a z tohto dôvodu Vám nebudem k dispozícii.Prijmite preto prosim,moje ospravdlnenie.Lúčim sa s Vami a verím že sa už čoskoro opäť stretneme.
Do skorého videnia.

S pozdravom "Doktor".
Tak teda Vladimir ty si taky prejav hrubosti revizora nezazil?Nuz ale to bolo v PO a ja hovorim o KE a ked poviem ze revizor mi povedal "Daj sem listok" tak to myslim smrtelne vazne.Uznavam ze vacsina revizorov je slusnych ale aj v ich radoch sa najdu ludia z hrubym spravanim baziaci po vyrovnani nejakeho ich kompexu z detstva.(Vazne som lekar)

hmmm a co si chcel povedat tym doktor -Vozidla -elektricky?

S pozdravom Doktor
ja som 1201 videl dnes ako sla smerom od safka na racko cez mlynske nivy - navrat do vozovne po rannej spicke :-))

Beus, nekradni mi myslienky, zabudol si uviest ze to bol moj napad :-))

A ked tu uz setcia pchate rebricky vozov, tak idem aj ja nieco vypotit :-))
klbate:
karosa (-zivotnost plechov, -vek, +poruchovost (relativna, v prepocte na pocet vozov a ich vek)
TAMbus (-sedacky, -dostupnost ND, -upevnenie skiel, +spolahlivost)

Ikarus 28x (+zivotnost (spolahlivost))

Ikarus 435 (+klimatizacia vodica (ak funguje:), +-kurenie (zalezi od toho ci v lete alebo zime:-), -poruchovost (relativna, vid karosa), -priestor na nohy medzi sedackami)

kratke:
TAMbus (jazdim s nimi velmi malo, ale z tej trochy mam dobry dojem:-)
karosa (okrem nevyhod klbatej karosy sem este pristupuje lamavost ramu za 2 napravou - aj ked sa to da povazovat za koroziu)
SOR (jazdim s nimi este menej ako s kratkymi TAMami takze comment nedam ziaden, akurat ze to je uz skor ina kategoria busu)

Ikarus 415 (detto ako ik435)
(nezahrnam tu SOLARIS - nie je to voz DPB a ani dalsie nizkopodlazaky, ktore su zastupene v zanedbatelnej miere)
doktor> Vozidla->elektricky...
revizori, autobusy....ale kto si spomenul ze prave v tento den pred 106 rokmi zacali v BA premavat elektricky ???
Andy: Co mas proti Sanosom? Ved lepsie trolejbusy v tejto republike nejazdili !

Doktor: Na vyssej urovni v BA? No, povedzme, ze trocha. Aj tam som zazil, ze oznacovac listok jednoducho neoznaci. A ty vies co mozes...

K revizorom: Spravanie revizorov je urcitou vizitkou toho ktoreho mesta. V PO som este nebol svedkom neslusneho jednania zo strany revizora voci cestujucemu. A hlska "Daj sem listky !"? Takyto prejav hrubosti som este nezazil...
Kockac #2862): Ano, mas pravdu, na vsetkych klbovych trolikoch, s ktorymi som sa stretol (snad okrem Ikarusu 280T, ale s tymi som sa nestretol :)) ) su pohanane aj 2. aj 3. naprava - maju 2 nezavisle trakcne motory, 2 kardany a 2 diferaky 😉
Zato klbove troliky aj lepsie tahaju, aj maju vacsiu stupavost ako kratke, lebo na cca 1.5-nasobok hmotnosti maju 2-nasobok vykonu 🙂
#2853 az #2856: Ak sa nemylim, na trolikoch je zvycajne (aspon 15Tr) pohanana 2. aj 3. naprava (samostatnymi motormi). (Ale fakt som si nie isty.)
Jano #2857): je to mozne, do Peeetrzky nechodievam.
Inac ospravdlnujem sa za to ze som nepouzil forum "Dispecer" ale vlastne az teraz som si uvedomil ze ta staznost mala byt tam.
je skutocne nechutne akym sposobom vykonava revizor svoju pracu.Viete v KE vsetci revizory maju taky serifovsky odznak (odkukane z nejakej westernovky) chodia po buse/elektricke/trolejbuse a robia okolo seba velke halo.V KE vam nastupi revizor,ukaze odznak a povie "Daj sem listok"potom zacne cirkus,totiz v KE su take KSC stikace a tie nikdy nestikaju presne a tak by mal stiknut napr.9 a stikne 6.A to sa revizorom nepaci a marne budete vysvetlovat ze ten listok ste si stikli len pred 10s.O hrubom spravani revizorov radsej pomlcim.Ozaj klobuk dole pred systemom oznacovania v BA.Vazne je to tam na vyssej urovni.
Minuly tyzden sa v Blave udiala jedna nepekna udalost. REVIZOR, IDENTIFIKACNE CISLO 23, sa pri kontrole mimoriadne brutalne spraval k cestujucemu, zrejme Americanovi. Potom sa cudujeme, ze mame malo turistov...
Mam taku otazocku kolko T3S-iek jazdi v BA a kolko KA2S(?).Dakujem.
kockac: 1201 som videl este 15. augusta v Rusovciach na linke 191.
Inac ten spoj ku hranici - robi to niektora konciaca 50-tka - zdrhne zo Safka po dokonceni sluzby, zalezie ku hranici a vrati sa do garaze. Neviem ktora, ale viem ze este v casoch, ked to ako 38-cka chodilo na Holicsku, 38/6 koncila dakedy vecer pod mostom a pokracovala ako spoj na hranicu, tak asi ten spoj nechali tej istej linke (az na to ze 50/6 urcite nie, ta robi o 22:04 sluzobak od Grafie pod most, a tiez nie 50/2 lebo ta pokracuje ako nocak 503) 🙂
Andy #2852): Ja mam v umysle spravit si inu srandu, ked budem jazdit - za kabinu si vycapit letak s textom v style: "Ak nahodou bezdovodne dlho stojim na zastavke, alebo sa vleciem ako slimak, je to preto, lebo idem skoro. Ak sa vam to nepaci, stazujte sa na Olejkarskej pracovnickam, ktore maju na starosti chronometraze." ;-)) A ked si to tam aj nevycapim, urcite budem podla toho jazdit :))
Doktor #2855): Ano, to som napisal, ze Ikarusy 280/283 a Karosy SM 16.5 mali hnanu 2.napravu, teda koncepcia motorak+naves 🙂

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.