Papyr #2828): Neviem, co sa Ti nevidi na tom sposobe jazdy, ale s tym, aka blba je tu udrzba, sa neda nesuhlasit. Vdakabohu, aspon elektricke trakcie su na tom vcelku dobre na slovenske pomery, az na hranate zakruty a podobne speciality.
Voci Karosam mam ja osobne velku osobnu averziu. Skuste stat v buse, kde je strop vo vyske oci a nie su tam ani vetraky, kam sa da pichnut hlava. Detto 14Tr. Ostatne vozy sa mi vidia celkom slusne (aj ked nic nie je dokonale)...
Inak, vedel by ma prosim niekto z Kosicanov odkazat na nejaku stranku o Novoplanoch (ci ako sa presne volaju), co tam mate?
Voci Karosam mam ja osobne velku osobnu averziu. Skuste stat v buse, kde je strop vo vyske oci a nie su tam ani vetraky, kam sa da pichnut hlava. Detto 14Tr. Ostatne vozy sa mi vidia celkom slusne (aj ked nic nie je dokonale)...
Inak, vedel by ma prosim niekto z Kosicanov odkazat na nejaku stranku o Novoplanoch (ci ako sa presne volaju), co tam mate?
Papyr
A pripajam sa k Vladimirovi. Co vam, Bratislavcanom, v MHD vyhovuje? Akurat tak ten Ikarus 280.
Ako je mozne, ze v Prahe su Karosy, a to aj radu 900, vyborne, rychle, tiche, manevrovatelne, udrziavane... Ako to, ze v PO a KE mame Ikarusy 4xx, na ktore nie su staznosti a jazdia dobre...?
Nie je to bratislavskym sposobom jazdy a "kvalitnou" udrzbou? To fakt u vas prezije len I280, ktory inac prezije vsetko...?