Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Doktor, myslim ze v ik435 sa na kurenie stazxovat nemozes.. sadni si don (do zadu) hoc aj v lete v 35 stupnovej horucave v tieni a skus polozit ruku na kurenie.. este som nenasiel jeden ik435 ktory by v lete v zadu nekuril.. neviem ci sa to vypnut neda, alebo nemozu ale proste je to tak...
a vetranie.. no urcite j elespie vetranie v karose ako v novych ikarusoch.. vyklapacie vetraky na oknach su ako-tak pouzitelne len v T6kach a ked to porovnam s druhym extremom co su vietnamske karosy (nech vyzeraju ako chcu) ktore maju posuvny vetrak cez viac ako pol vysky okna (druha vec je, ze im uz obcas vypadavaju, ale vydel som uz aj ik4x5 ktore mali zabloknute vetraky z dovodu rozpadnutia sa vyklopneho patentu:-))

Vladimir - v BA je vela ludi a teda aj vela nazorov, kazdemu vyhovuje nieco ine a nieco ine sa mu zas nepaci, preto sa vyskytuju negativne nazory na asi vsetky typy busov :-)) (odo mna najdes nadavky leda ak na ikarusy, na ten zvysok sa nestazujem, povazujem ho za prijatelny :-))

Papyr - hej, to si vystihol dobre... Ik280 prezije asi aj utok atomovej bomby :-)) aj ked bude vyzerat katastrofalne, pojde dalej :-))

Doktor, a kde si ho objavil ? :-))
ceco/2> odkaz na to scifi este oficialne nieje, to len color napisal nieco co este nemal...
all> uz by ste sa mohli prestat hadat o tom ktory bus je lepsi a ktory horsi...kazdemu sa paci nieco ine...sak to je normalne, ale netreba pritom o tom co sa mi nepaci pisat len to najhorsie, vsetky busy maju nieco dobre a nieco zle...

Ceco/1> pozri galeriu...
Vladimir> Ani u nás by neboli s Ik435 problémy, len to niektorí ľudia, ktorí tie autobusy nemajú radi zbytočne rozmazávajú.
14Tr nedá taký kotol ako 21Tr, pretože naše vozy začínajú mať pomaly ale isto obmedzovače (neviem, ktorý inteligent to vymyslel), s ktorými sa trolejbus rozbieha, ako K2.
Ohľadom Karos už toľko, že oni u radu 900 posrali čo mohli. Vychádzali presne z radu 700 - žiadne inovácie, nič, čo by prispelo k vylepšeniu. Práve naopak...
Doktor: kde by už malo byť to depo...?

Dajte odkaz na SciFi.

d3k0: idem dať článok na Webpark, odobri mi použitie tvojho dizajnu (všetko bude pod iMHD)
Velmi by ma zaujimalo ako to vyzera z vystavbou metra v BA.Tak sa mi zda ze depo pre metra je uz vystavane.
UZASne...07ScI fI skutocne super TAM s transparentom,SOR-y a ykaRUS (fakt dobry nazov),vazne je to vyborne.
podla mna boli aj tak najkrajsie opravene transparenty 1405ky. Skvely napad! 🙂
To scifi07 je skutocne bezchybne, az na to, ze nanho nie je zo sekcie sci-fi odkaz!!! Takze som adresu zadaval rucne. Ale fakt, klobuk dole, najma lietajuce SORy a Ykarus Doors sa podarili...

A pripajam sa k Vladimirovi. Co vam, Bratislavcanom, v MHD vyhovuje? Akurat tak ten Ikarus 280.

Ako je mozne, ze v Prahe su Karosy, a to aj radu 900, vyborne, rychle, tiche, manevrovatelne, udrziavane... Ako to, ze v PO a KE mame Ikarusy 4xx, na ktore nie su staznosti a jazdia dobre...?

Nie je to bratislavskym sposobom jazdy a "kvalitnou" udrzbou? To fakt u vas prezije len I280, ktory inac prezije vsetko...?
#2290
Novinka! Moznost chatovat aj cez www.sity.sk
spectre, nie, ja a beus sme s nim cestovali jeho posledne centimetre v BA - v prevadzke
do boha, to scifi07 je vynikajuce, jedno z najlepsix...
Ludia prosim vas pekne, mam styri 200/36 fotofilmy a mam aj novy fotak, ktory berie len 100 a 400 filmy a teda 200 by mi urobil ako 100. Potrebujem ich vymenit- 4x200 za 4x100. Su to kodaky.
Opakujem, ja vnimam ako problem len typovy rad 900. Ale popis sa hodi...
Je jedno ci karosa je

A.-"Mestska"-Smrad,trieskajuce dvere,hluk,
pomala rychlost,zvlastne vrzganie,
Homeless design

B.-"Medzimestska"-Problemy ist do kopca,
pomala rychlost,hluk,smrad,KSC design

C.-"Dialkova"-Hluk,zle kurenie (v zime),zle
chladenie (leto),pomala rychlost (vzdy),
zle vetranie (alebo ziadne),YUGO design

skratka Karosa (bola),je,(bude) srot(om).Ika(RUSY)
su predsa na vyssej urovni.(Neobhajujem Ikarusy)
K teme Karosa: Jednoznacne musim povedat, ze Karosa B930 je v PO najhorsou zlozkou vozidloveho parku. So 700-kami sme problemy nemali

K teme Ikarus 435: Zda sa, ze problemy s nim su len v BA. V KE som nan nepocul jednu staznost a v PO su to jedny z najlepsich busov, ake mame. Ihned by som vymenil vsetky K B941 za Ik 435.

K teme trolejbusu 21 Tr: Dobry odpich moze mat aj 14 Tr, len to chce dobreho vodica. Pozyvam do PO. Jeden nas vodic je schopny na moste cez udolie v Sarisskych Lukach "drzat krok" s osobnymi autami, dalej napr. ragovat na oranzove svetlo na este vzdialenom semafore zvysenim rychlosti a pod.

K teme BA: Povedzte mi pani Blavaci, co vyhovuje vam? Aky autobus? Karosa je srot, Ikarus je srot, SOR-y ako vidim, su priam prekliate...

K tabuliam v PO: Ako uz bolo povedane, mame aj BUSE, mame aj R&G. Nakup tych polskych je vyhodnejsi vzhladom na kooperaciu so zvyskom systemu, ale po grafickej stranku su dost biedne.
Ozaj, Solaris je ešte v BA???
Práve som sa vrátil z potuliek v ČR. V stredu som navštívil Brno a vidím, že sa tu rozprúdila diskusia o Karosách (zase). Aj ked Šerbel435 nie je môj obľúbený autobus, bohužiaľ, každý súdny človek (od vodičov počínajúc, cestujúcimi končiac) musí nevyhnutne dospeť k názoru, že Karosa je šrot. To, že má slabý motor, alebo blbú prevodovku tu nebudem rozoberať, lebo to sa dá zmeniť, ale patent, ktorým to chlapci vo Vysokom Mýte skonštruovali autobus predurčuje k zhrdzaveniu a rozpadnutiu sa. Navyše má Karosa desne malú kapacitu a čo sa týka poruchovosti, na to, aký technický zázrak to je, by sa to nemalo kaziť vôbec, opak je však pravdou.

Dodatok: Karosu uznávam jedine, ako medzimestský autobus. Na MHD nemá dostatočnú výdrž a aby to bol diaľkový autobus je to príliš veľký šrot. Aj medzimestské autobusy však posrali, konkrétne séria 9xxE má úplne dokonale vyriešené zámky dverí. Zamyká to podľa toho, či bus stojí, a keď má napr. červenú a pomaly sa pohýňa zo zastávky to cvaká ako šialené - nech sa na mňa nikto nehnevá, ale čo je moc, to je moc. Karosa 934E navyše neprekročila nikdy 1500RPM a ledva ťahala 70 - asi jeden z "inteligentných obmedzovačov". Za to s klasickou 934 sme to kotlovali na Trase Brno-Hodonín 100km/h (rýchlostné obmedzenie vozovky 70km/h) a došli sme do cieľovej zastávky s 15 min. náskokom - návrh na zvýšenie prémii tomuto vodičovi ČSAD.

P.S.: Pre samovrahov ktorý niekedy pôjdu do Brna odporúčam odviesť sa trolejbusom 21Tr a s takým tlstým vodičom, ktorý ma hrozne dlhé vlasy (homeless design). Cez mesto to dotyčný pán kotluje 60 km/h, v centre sme dokonca predbehli niekoľko áut. Ja som ho chytil na 146ke. Jeden by neveril, aký má 21Trka odpich. Samozrejme má obmedzovač, ale ten sa správa inteligentne, takže keď dá kotol plyn tak to nezagumuje, ale trolebus reaguje, ako keby pomaly spúšťal jazdu k podlahe (teda, až tak pomaly zase nie). Jednoducho super trolejbus.
myslim ze to bol on /bola zapcha/
Coze 3510 je uz v KE?Odkedy?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.