K teme Karosa: Jednoznacne musim povedat, ze Karosa B930 je v PO najhorsou zlozkou vozidloveho parku. So 700-kami sme problemy nemali
K teme Ikarus 435: Zda sa, ze problemy s nim su len v BA. V KE som nan nepocul jednu staznost a v PO su to jedny z najlepsich busov, ake mame. Ihned by som vymenil vsetky K B941 za Ik 435.
K teme trolejbusu 21 Tr: Dobry odpich moze mat aj 14 Tr, len to chce dobreho vodica. Pozyvam do PO. Jeden nas vodic je schopny na moste cez udolie v Sarisskych Lukach "drzat krok" s osobnymi autami, dalej napr. ragovat na oranzove svetlo na este vzdialenom semafore zvysenim rychlosti a pod.
K teme BA: Povedzte mi pani Blavaci, co vyhovuje vam? Aky autobus? Karosa je srot, Ikarus je srot, SOR-y ako vidim, su priam prekliate...
K tabuliam v PO: Ako uz bolo povedane, mame aj BUSE, mame aj R&G. Nakup tych polskych je vyhodnejsi vzhladom na kooperaciu so zvyskom systemu, ale po grafickej stranku su dost biedne.
K teme Ikarus 435: Zda sa, ze problemy s nim su len v BA. V KE som nan nepocul jednu staznost a v PO su to jedny z najlepsich busov, ake mame. Ihned by som vymenil vsetky K B941 za Ik 435.
K teme trolejbusu 21 Tr: Dobry odpich moze mat aj 14 Tr, len to chce dobreho vodica. Pozyvam do PO. Jeden nas vodic je schopny na moste cez udolie v Sarisskych Lukach "drzat krok" s osobnymi autami, dalej napr. ragovat na oranzove svetlo na este vzdialenom semafore zvysenim rychlosti a pod.
K teme BA: Povedzte mi pani Blavaci, co vyhovuje vam? Aky autobus? Karosa je srot, Ikarus je srot, SOR-y ako vidim, su priam prekliate...
K tabuliam v PO: Ako uz bolo povedane, mame aj BUSE, mame aj R&G. Nakup tych polskych je vyhodnejsi vzhladom na kooperaciu so zvyskom systemu, ale po grafickej stranku su dost biedne.
Spectre
Dodatok: Karosu uznávam jedine, ako medzimestský autobus. Na MHD nemá dostatočnú výdrž a aby to bol diaľkový autobus je to príliš veľký šrot. Aj medzimestské autobusy však posrali, konkrétne séria 9xxE má úplne dokonale vyriešené zámky dverí. Zamyká to podľa toho, či bus stojí, a keď má napr. červenú a pomaly sa pohýňa zo zastávky to cvaká ako šialené - nech sa na mňa nikto nehnevá, ale čo je moc, to je moc. Karosa 934E navyše neprekročila nikdy 1500RPM a ledva ťahala 70 - asi jeden z "inteligentných obmedzovačov". Za to s klasickou 934 sme to kotlovali na Trase Brno-Hodonín 100km/h (rýchlostné obmedzenie vozovky 70km/h) a došli sme do cieľovej zastávky s 15 min. náskokom - návrh na zvýšenie prémii tomuto vodičovi ČSAD.
P.S.: Pre samovrahov ktorý niekedy pôjdu do Brna odporúčam odviesť sa trolejbusom 21Tr a s takým tlstým vodičom, ktorý ma hrozne dlhé vlasy (homeless design). Cez mesto to dotyčný pán kotluje 60 km/h, v centre sme dokonca predbehli niekoľko áut. Ja som ho chytil na 146ke. Jeden by neveril, aký má 21Trka odpich. Samozrejme má obmedzovač, ale ten sa správa inteligentne, takže keď dá kotol plyn tak to nezagumuje, ale trolebus reaguje, ako keby pomaly spúšťal jazdu k podlahe (teda, až tak pomaly zase nie). Jednoducho super trolejbus.