Tiež by som bol rád, keby letisko nedostalo Swechat, ale:
Bude rozhodovať cena a tú musí dať najvyššiu Swechat aby si udržalo zisky
Swechat zo súťaže vylúčiť nemôžeš
v zmluve o privatizácii môžeš uviesť podmienky, že s Bratislavy sa nestane nákladné letisko,...
väčšinu tovarov dnes prepravujú lietadlá, ktoré prepravujú cestujúcich
letisko vo Swechate už znížilo ceny letiskových poplatkov kvôli Bratislave.
Ja nie som proti zmene rozchodu, ja som proti zmene pri súčasnej finančnej situácii. O zmene rozchodu sa môžme reálne začať rozprávať po 5 - 7 rokov po dovŕšení fiškálnej decentralizácie. Čiže v rokoch 2012 - 2014. Ono stále sa nevie koľko peňazí BA dostane po FD. Ale ak sa zistí, že mesto na tom bude podstatne lepšie ako sa predpokladá, keďže stále existuje nutnosť živenia slabších regiónov silnejšími, tak sa môže o tom hovoriť hneď od apríla. Ďalšou vecou je, že rozhodnutie o zmene rozchodu v Petržalke s 1000 na 1435 môžeš urobiť kým nevyhlásiš tender na nákup vozidiel a kým nezabetónuješ kolaje v centre.
Pri FD závisí hlavne od toho či mestá budú mať podiel na DPH. Ak áno, tak BA so svojou spotrebou a konzumom si na investičné projekty zarobí.
Bude rozhodovať cena a tú musí dať najvyššiu Swechat aby si udržalo zisky
Swechat zo súťaže vylúčiť nemôžeš
v zmluve o privatizácii môžeš uviesť podmienky, že s Bratislavy sa nestane nákladné letisko,...
väčšinu tovarov dnes prepravujú lietadlá, ktoré prepravujú cestujúcich
letisko vo Swechate už znížilo ceny letiskových poplatkov kvôli Bratislave.
Ja nie som proti zmene rozchodu, ja som proti zmene pri súčasnej finančnej situácii. O zmene rozchodu sa môžme reálne začať rozprávať po 5 - 7 rokov po dovŕšení fiškálnej decentralizácie. Čiže v rokoch 2012 - 2014. Ono stále sa nevie koľko peňazí BA dostane po FD. Ale ak sa zistí, že mesto na tom bude podstatne lepšie ako sa predpokladá, keďže stále existuje nutnosť živenia slabších regiónov silnejšími, tak sa môže o tom hovoriť hneď od apríla. Ďalšou vecou je, že rozhodnutie o zmene rozchodu v Petržalke s 1000 na 1435 môžeš urobiť kým nevyhlásiš tender na nákup vozidiel a kým nezabetónuješ kolaje v centre.
Pri FD závisí hlavne od toho či mestá budú mať podiel na DPH. Ak áno, tak BA so svojou spotrebou a konzumom si na investičné projekty zarobí.
Papyr
- Bratislava bude nasledujucich 30 rokov chudobna ako je dnes,
- v Bratislave budu nasledujucich 30 rokov o doprave rozhodovat taki isti ko...legovia ako dnes,
- Bratislava ani ziadne ine sidlo v okoli sa za nasledujucich 30 rokov nerozrastie a nebude potrebovat kolajovu dopravu tramvlakoveho typu.