Reakcia na: Vladimír #25435:
Tak to sa v názore na design zhodneme. Osobne pokladám za úplne najdokonalejší design T2 ale T3 je nadčasovejšia. T1 sa nemáči ani mne, je príliš malá - keď som bol malý a chodievali sme s rodičmi do Prahy, hovoril som im "miniatúrne električky":-).Na diskusiu s frajerkou sa už teším. Autá rozlišuje na "škodovky" (čím myslí Š105/120), "trabanty" a "ostatné", tak uvidíme ako bude rozlišovať električky. Budapešťské rozlišuje na "staré odporné" (UV a kĺbové Ganzy), "nové odporné" (T5C5) a "tie nové pekné, čo sa v nich aj kúri" (TW6000):-).
Ja mám tiež pocit, že v Slintyhnuse je málo miesta na nohy, možno je to tým, že v Soplarise som sa viezol málokrát a vždy som sa trafil na vhodné miesto. Ale súhlasím s tým, že je to vecou zadania, koľko sedačiek sa do nemenného priestoru autobusu musí narvať. Možno aj prešovské Slintyhnusy majú menej sedačiek ako pražské.
I.
galiyosha
Re #25416 S499.1023: Tu ta nizkopodlaznost bola IMHO vyriesena velmi dobre, aj ked usporiadanie od 2. dveri dalej bolo pochopitelne 2+2.