Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: N/A #246836:
O praveku nehovorím.
Reakcia na: Ike #246843:
Hej, ale už máš tú cestu zablokovanú, atď. V tom SimRaili keď máš otvorenú rampu tak príkaz postaviť cestu nespraví nič.

V realite keby to bolo ako v Unisime tak nie je problém postaviť cestu 5 hodín vopred a rampa padne až keď sa priblíži vlak. V SimRaili to nevieš lebo skrátka kým je rampa hore, nič nepostavíš.
Reakcia na: 810zssk #246842:
Ani v UNISIM. Resp. postavíš, ale signál voľno dostaneš až keď závory prejdú celým regulárnym postupom. Teda výhybky sa reálne prehodia hneď, ale na zelenú sa čaká.
Reakcia na: Ike #246841:
Neviem ako presný je UniSim v simulácií priecestí. Tam to naozaj funguje tak ako popisuješ, čiže kľudne cez priecestie v staničnom obvode postavíš cestu a závory padnú až keď sa k nim priblíži vlak. Na druhej strane v SimRaili, ktorý je oveľa premakanejší (ale zas simuluje Poľsko, nie Slovensko) jednoducho cez otvorenú rampu cestu nepostavíš.

Z toho čo píše Igor mi to sedí na ten druhý model.
Reakcia na: ceres #246839:
A nie je to trocha o disciplinovanosti výpravcu?

Ja som v tomto riadny teoretik, akurát mám skúsenosti s UNISIMom, ale takýto prípad tam nastával, keď som mal stanicu, za ktorou sa nachádza priecestie, a vlaku, ktorý stál podľa CP v stanici, som postavil vlakovú cestu pred jeho vypravením (de facto ešte pred jeho príchodom do stanice). Priecestie vtedy nerozlišuje, či ide nákladný vlak alebo EuroCity, ktoré v stanici nestojí, alebo ide zastávkový vlak, čiže spúšťa prezváňanie a závory už v čase, keď vlak len brzdí do stanice a počas celého procesu nastúpenia/vystúpenia cestujúcich a rozbehnutia vlaku sú "rampy dole".

Naopak, ak som cestu nepostavil vopred, ale až po nástupe a výstupe cestujúcich, signál voľno vlak dostal až po spustení závor. Takže vlak zase čakal počas doby prezváňania a spúšťania závor na stanici.

Kompromisom bolo to, keď som napríklad vedel, že prezváňanie trvá 45 sekúnd, postaviť vlakovú cestu uprostred nástupu/výstupu cestujúcich tak, že vlak dostal voľno približne v čase, keď bol nástup/výstup ukončený.

Ale nepoznám interné predpisy, možnože niečo z toho, čo som teraz napísal, je nemožné.
Reakcia na: N/A #246838:
Nevidiaci si nafasovali diaľkové ovl. na spustenie tejto funkcie..
Reakcia na: N/A #246836:
Laminátka asi myslela situáciu priamo v okolí Bhf Engerau, kde bude zabžar na slovenské pomery prudko menšinové?

Každopádne sa tým prispieva k tomu, aby sa tam skôr či neskôr stala nejaká tragédia. Na tom "prostrednom" priecestí je veľmi častý pohyb chodcov a cyklistov, lebo je to dobrá spojka Kopčian/cyklotrasy s Lúkami. Potom, čo v ó cé Lúky otvorili Kaufland, Lidl a Action, frekventovanosť ešte stúpla. Bežne vídam, že miestni obchádzajú spadnuté závory. Ani sa im nečudujem - minule som tam naozaj stál päť minút. Na pandorfskú trať je výhľad povedzme, že OK, ale kamenecká tam akurát vychádza poza kríky z oblúka...
Reakcia na: Ma178rek #246837:
Nebol tam len nejaký nevidiaci? Či to sa vzťahuje len na vozidlá tá funkcia?
Nejaká novinka???
Na Riviére hlási električková tabuľa smer Karlova Ves odchody električiek
Reakcia na: S499.1023 #246835:
"až keď je priecestie zatvorené"

Záleží od typu SZZ, TZZ a PZZ.

Väčšina návestidiel nemá závislosť s PZZ a priecestie do výstražného stavu uvádza zamestnanec podľa prevádzkového poriadku.
Reakcia na: ceres #246823:
Asi preto, že vlaku sa dá postaviť na voľno až keď je priecestie zatvorené. Podobnú situáciu mám priamo pod oknom - modré gumy zatvárajú priecestie s už aj tak extrémne dlhou predzváňačkou aj päť minút pred odchodom vlaku, čo tam po gumokolistoch.
Reakcia na: 3pa3ck3 #246821:
1) Tak je možné, že pre vonkajšiu podobnosť som si DE spojil s AT.
2) Zákon je mantra?
3) V prvom rade mi šlo o to, že vodiči ten zákon tak či tak nedodržiavajú a ja som to chcel spraviť menej ohrozujúcim.
Reakcia na: 3pa3ck3 #246820:
Ja som sa vyskytoval v Prahe pravidelne už od detstva. V osemdesiatych rokoch bolo obdobie, keď Praha v bežnom prevádzkovom nasadení sóla nepoznala. Aj na nočákoch boli len súpravy. A uzol Lazarská zvládal. Halt sa trocha predĺžili dochádzkové vzdialenosti.
Reakcia na: Ike #246829:
Po zhliadnutí videá si nie som istý, aj keď ja som mal na mysli prieceste na ceste B9, medzi Wolfsthalom a Hainburgom.
Reakcia na: FFF13 #246805:
odlozili sa, povodne sa malo od 1.7. redukovat, ale potom sa zistilo, ze sa zdrazuju listky
Reakcia na: Vladimír #246777:
Mňa dnes už vlastne také veci neprekvapujú... 😂
Reakcia na: upravovač fotiek #246828:
Si si istý?
https://www.youtube.com/watch?v=Phy_dZoJHGs

V Rakúsku to funguje ako u nás.
Reakcia na: S499.1023 #246818:
Môžem potvrdiť, občas som stál za Wolfsthalom smer Wien a čakal na prejazd S7. Závory íšli hore splu so zrušením červeného blikania. Považujem to za oveľa lepší systém ako je u nás.
Reakcia na: ceres #246823:
Odpovede od zamestnancov dráh sú najväčším zdrojom dezinforámcií, tak ich tu nebudem šíriť. Možno rýchliková laminátka vie viacej, venoval sa tomu, snáď napíše.
Reakcia na: david11 #246825:
A miesto vandalov vozy budú trpieť vodičmi. Ako asi pred dvadsiatimi rokmi, kedy sa za zastávkou "Borská" našlapla jazda, výbehom pri cca. 65 km/h sa prešlo cez sekciu v "esíčku", následne plná jazda. Istá nemenovaná zrýchľovačová súprava T3SUCS. Dolu Karloveskou sme predbehli odťahovaciu Aviu (ktorá si to valila dolu Karloveskou čo to dá), ktorej vodič neveriacky otočil hlavu k tramvaji, takmer mu vypadla cigareta z huby. Ručička rýchlomeru sa dávno oprela na hodnote 80 km/h a súprava ďalej zrýchľovala. Zvuk prevodoviek ktorý som nikdy predtým ani potom nepočul. GPS v mobile vtedy nebolo, ale môj osobný odhad je, že sme to rozbehli na 110 km/h. Asi 50 metrov pred zastávkou Nad Lúčkami bol pustený pedál jazdy. Hodilo nás to o predné okno, prúd prípravy 350A. Očakával som, že pangorgraf pred nás spadne do koľajiska. Našťastie tam bola ešte reťazovka. Prešľapnutie jazdy = príprava vynulovaná, do dvoch sekúnd vyletela znovu na 350A. Nasledovala plná EDB = 360A. Do oblúku sme vleteli asi 70 km/h. V zastávke Jurigovo nám. sa vo vozidle začal šíriť smrad. V oblúku na Molecovej sme zastavili, otvorili všetky dvere a nechali voz vyvetrať a zrýchľovač vyfúkať. Odporové články zrýchľovaču museli pri prejazde zastávkou Nad Lúčkami svietiť ako žiarovka.

Toľko k jazdám "na prázdno".

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.