Reakcia na: Joyki #244913:
Však ale v prehľade zmien na webe IDSka píšu že 622 bude nadväzovať na vlaky. Snáď by si nenechali príležitosť aplikovať BIDkárske know-how v riešení pripojov k vlakom autobusmi ktoré predtým idú súbežne s tými vlakmi. Osvedčilo sa to po celom regióne a je to spravodlivé - ako by k tomu prišli cestujúci v autobusoch keby sa ľudia čo idú vlakmi vyhli zápcham? Preto ten prípoj k vlaku necháme v zápche uviaznuť tiež a cestujúcemu sa to v prestupnom bode spravodlivo dorovná.
810zssk
Inak teda ešte k tej nehode, miesto nehody bolo tu: https://www.google.com/maps/@48.1004313,17.1014525,3a,75y,339.07h,82.53t/data=!3m7!1e1!3m5!1sC8FtR1Hfxqcspbo6jw17Sw!2e0!6shttps:%2F%2Fstreetviewpixels-pa.googleapis.com%2Fv1%2Fthumbnail%3Fpanoid%3DC8FtR1Hfxqcspbo6jw17Sw%26cb_client%3Dmaps_sv.tactile.gps%26w%3D203%26h%3D100%26yaw%3D136.5912%26pitch%3D0%26thumbfov%3D100!7i16384!8i8192
Auto vychádzalo z pravej strany cez ten záliv smerujúci k miestu odkiaľ je ten pohľad. 59 sa práve rozbiehala za predchádzajúcou križovatkou, auto stálo, takže bolo úplne logické predpokladať že jeho vodič autobus vidí, ale potom sa rozbehlo (tipujem že vodič auta sa pozeral doprava a už si znova neskontroloval ľavú stranu) keď už bol autobus dosť blízko a takto spätne si nepamätám ani žiadne citelné brzdenie pred nárazom, vodička skrátka nemala šancu zareagovať. Ja som sa akurát stihol preventívne zaprieť o madlo a potom už bolo bum.
Palec hore vodičke autobusu, ktorá po nehode zvládla situáciu veľmi profesionálne a vykonala všetky následné kroky úplne ukážkovo. V takej situácií by som čakal slušný šok (mne sa tiež trochu klepali kolená), ale bolo to ako z učebnice. Je fajn vedieť že v DPB robia takíto skvelí profesionáli