Podla mna ani jedno. Cize asi takto :
61 cez Trnavku (Slovinská–Hanácka) k Avionu, na Letisko
63 po trase dnesnej L39 k TIOP Suhvezdna
39 skratena CSU - Zimak
96 bez zmeny
163 bez zmeny
Ako si mám predstavovať nový stav liniek na Trnávke, keď budú na letisko jazdiť parciálne trolejbusy?
A)
- 61 z Trnavskej rovno na Rožňavskú, doprava na Galvaniho a doľava k Ikei,
- 63 po súčasnej trase,
- 96 z Tomášikovej doprava smerom k Martinskému cintorínu, doľava na Slowackého a rovno na letisko,
- 61 z Trnavskej rovno na Rožňavskú, odtiaľ doprava po trase Slovinská–Hanácka–Spoločenská–Bulharská–Pri zvonici, doprava na Galvaniho a doľava na letisko,
- 63 po súčasnej trase,
- 96 z Tomášikovej doprava smerom k Martinskému cintorínu, doľava na Slowackého a rovno na letisko,
alebo C)
- 61 z Trnavskej rovno na Rožňavskú, doprava na Galvaniho a doľava k Ikei,
- 63 z Trnavskej okolo Martinského cintorína a cez Slowackého k Avionu,
- 96 po súčasnej trase?
Nejaké nové hlásenie je alebo len fail v databáze...
Príde elektrická na zastávku zahlási danú zastávku, pri odchode zvučka a rovno zahlasena zastávka.. nehlásili v starých elektrická h nasleduje zastávka ???
A rovno aj to že teraz na Kráľovskom údolí sme nezastavili žeby konečne na znamenie začínajú zastávky???
Ďakujem, v MK sú krásne zrušené trate ako okolie Kuchyne - Vývrat, Košarisko, Jablonica i z Devínskeho Jazera,... Kvetoslavov - Šamorín môže byť zaujímavým dobrodružstvom cez kroviny a poliami, uvidíme kedy to výjde.
Šiel som tadiaľ v roku 2011, a už vtedy bola potrebná dobrá obuv a vhodný by bol aj krovinorez. Koľaje boli len v miestach, kde sa nedali ukradnúť (zaliate na priecestiach), drevené podvaly nikto nechcel, takže zostali na mieste, kde sa ešte nerozpadli. Kde tu zostal popri trati stožiar telegrafného vedenia. Dnes je navyše v trase diaľnica.
Ak sa chceš ísť prejsť po poľnej ceste s predstavou, že tu jazdil kedysi vlak, tak je to pekná prechádzka (ale to by som radšej odporučil niektoré z bývalých lesných železníc v Karpatoch).
Ahojte, neviem či to sem patrí ale chcel by som sa spýtať či niekto šiel po zrušenej žel. trati Kvetoslavov - Šamorín, že ako to vyzerá bo niekto spomínal, že koľaje niesú len podvaly, či je zarastená krovím a zastavaná trať budovami,s kamošom by sme tam radi išli na výlet, ďakujem.
Vysvetli mi, ako si tvojimi myšlienkovými pochodmi došiel k tomuto?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
FFF13
zavolajme Pelleho!