Reakcia na: Omg55 #235835:
"Navyše pri jednolinkovom vedení sú vozy viac napchaté ako pri dvojlinkovom s pôvodným intervalom."to ale naopak znamena ze jednolinkovy model asi vvyhovuje viacerym ako ten dvojlinkovy, ked je zrazu v tych spojoch pri zachovani intervalu na radiale viacej cestujucich, ci mas nejaku inu myslienkovu uvahu na toto ?
MatejBA
2.) Tvoje dojmy vs. realne data sa tak trochu rozchadzaju, inak si myslis, zeby tam zo srandy MBCC boli?
3.) Podme sa pozriet na kapacitu liniek:
X5 ma spickovu kapacitu 12 vozov, pri kapacite 150 ludi u SORu (co by som realne povedal je mozno max 120 ale budis) mas 1800 ludi.
83 a 84 mas spolocnu spickovu kapacitu v spicke 16 vozov pri kapacite 177 ludi (znova si myslim, ze sa tam zmesti menej) cize 2832 ludi.
Dokopy ti tie linky davaju v rannej spicke kapacitu 4632 ludi za hodinu.
Kebyze jazdi elektricka 4 do Dubravky, tak to mas 12 suprav, ak si zoberieme 50:50 nove vs stare elektricky, tak to mas 6 novych (po cca 350 ludi) a 6 starych (po cca 325 ludi) - dokopy 4050 ludi za hodinu.
Cize ked nie je vyluka, mas celkovu maximalnu ponuku elektricky + 83/84 dokopy cez 6000+ ludi za hodinu. Teraz pocas vyluky mas dostupnu ponuku "iba" 4600+ ludi. To mas o takmer 25% horsiu obsluhu ako predtym. A nezabudaj, ze teraz mame prazdniny, cize dopyt je logicky nizsi. Ale co bude od 2 septembra? Ci vazne chces vyhnat viac ludi do aut?