Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: zakaznik #234317:
Mesto nie je nejaký podnik, ktorý by sa riadil trhom, je to organizácia, ktorá žije najmä z peňazí štátu. Zdá sa mi, že vychádzaš z predpokladu, že podielové dane sú fyzikálne dané. Podielové dane sú určené rozhodnutím štátu v minulosti, keď boli určité ekonomické podmienky. Teraz tie sa ekonomické podmienky zmenili, a ak mesto má na svoj chod peňazí málo, je logické, že ich bude pýtať viac práve od štátu a nevidím nič zlé na tom, aby sa názov toho kanálu volal napríklad dotácia alebo pomoc...
Reakcia na: S499.1023 #234269:
Nepísal som o predaji autobusov.
Ale napr. magistrát sa púšťal do biznisu s nájomnými bytmi, vytvoril čisto nový úrad, aj keď bola recesia už doslova za dverami.
A teraz pýta od štátu peniaze po mesiaci a pol...

Zjavne príjmy z dane z príjmu budú budú nižšie výrazne. Teraz bude 5 rokov štát Valla financovať, lebo sa pustil do projektov, pri ktorých bolo od začiatku jasné, že na ne nebude mať?
Reakcia na: henko151 #234311:
To by bolo samozrejme ideálne a tiež som rozhodne za, už sme sa tu o tom bavili niekoľkokrát, ale keď to neprešlo v Prahe, pochybujem že prejde tu.
Reakcia na: MatejBA #234313:
Tak to veľmi rád počujem, snáď sa na tom konečne aspoň pomaly opäť začne pracovať a neprestane to po prvej kritike od verejnosti. 🙂
Reakcia na: MatejBA #234313:
V NS a v EBN to už aj funguje. 🙂
Reakcia na: Trammat #234312:
Manual IDS BK uz na to mysli 🙂
Reakcia na: henko151 #234311:
Hlavne by v tom prípade bolo dobré zjednotiť význam tlačidiel dopytu a stopky.
Reakcia na: N/A #234310:
Osobne by som bol aj za zavedenie všetkých zastávok na znamenie, tak ako to funguje aj inde v Európe. Pred pár rokmi tu táto idea bola, takmer celá Petržalka prešla do režimu na znamenie a tam to skončilo. Myslím, že by sa to malo zaviesť pre všetky zastávky. Na niektorých prestupných zastávkach, by ale mali vodiči nariadené počkať na prestup, pokiaľ je vozidlo na dohľad a môže bezpečne zastaviť v zálive za ním.
Reakcia na: Solider #234309:
Ďakujem za odpoveď, to čo píšete znie celkom dobre. Čo sa týka tých tlačidiel na znamenie, tak si myslím, že aktuálne marketingové oddelenie v DPB by sa s tým vedelo šikovne pohrať. 🙂
Reakcia na: N/A #234306:
To hovoril projektant Remingu na verejnej prezentácii a nie je to pravda. On si zle vyložil zákonné ustanovenie o zabezpečení trate, kde sa hovorí o zabezpečení signálnym zabezpečovacím zariadením, nie fyzickými zábranami. Rýchlosť môže byť zvýšená do 60 km/h bez nutnosti zabezpečenia. Na tom sa robí, skúša sa to a je to reálne, že to bude. Čo sa týka zastávok na znamenie, ja osobne som presvedčený o tom, že sa to dá, ale treba na to naučiť ľudí - rovnako ako sa museli naučiť aj pri autobusoch a trolejbusoch alebo kedysi dávno sa museli naučiť na dopytové otváranie dverí.
Reakcia na: Ike #234307:
Díky. Verím, že sa dožijeme rýchlejšej električkovej dopravy. 🙂
Reakcia na: N/A #234306:
Dve veci:
1. nie je to pravda
2. nehádž flintu do žita.
Reakcia na: Solider #234305:
Ja som skutočne dlho veril, že s reko KV radiály sa rýchlosť zvýši, ako aj to, že Krčace budú na znamenie a električka tam bude fičať aspoň 60 km/h. Niekde som počul, že tá rýchlosť nemôže byť vyššia, lebo koridor by musel byť viac oddelený od cesty, resp. uzatvorený, ale neviem čo je na tom pravdy.
Reakcia na: N/A #234304:
Pretože podľa viacerých zodpovedných ľudí je 50 km/h bezpečnejšie 😴
Reakcia na: Ike #234303:
Prečo vlastne nemôžeme mať 60 km/h mimo centra mesta? V niektorých električkových systémoch majú dokonca 70 km/h mimo centra.
Reakcia na: MatejBA #234302:
Celkom dosť nepresnosti v článku. Napr. 60ku nemáme a trať sa otvárala 22.2.
Reakcia na: Trammat #234278:
Môžeš prosím uviesť príklad malej firmy, ktorá jazdí v ZDO a neplatia na ňu súčasné pravidlá pomoci?
Reakcia na: MatejBA #234291:
No buďme realisti. Karosu B741 v roku 2009 bolo len ťažko považovať za nové vozidlo.
Zato, ak by výrobca SU15 z roku 2005 klasifikovalil pri GO za nové vozidlo (stačí nový motor a spĺňa súdobé požiadavky), tak nie je čo namietať aj napriek reálnemu veku niektorých komponentov.
Reakcia na: Trammat #234283:
Aj u nás je štandard max. 15 rokov. Nehovoriac o tom, že tak stary šerbeľ je značne náročný na prevádzku, až sa neoplatí prevádzkovať.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.