Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Solider #234309:
Ďakujem za odpoveď, to čo píšete znie celkom dobre. Čo sa týka tých tlačidiel na znamenie, tak si myslím, že aktuálne marketingové oddelenie v DPB by sa s tým vedelo šikovne pohrať. 🙂
Reakcia na: N/A #234306:
To hovoril projektant Remingu na verejnej prezentácii a nie je to pravda. On si zle vyložil zákonné ustanovenie o zabezpečení trate, kde sa hovorí o zabezpečení signálnym zabezpečovacím zariadením, nie fyzickými zábranami. Rýchlosť môže byť zvýšená do 60 km/h bez nutnosti zabezpečenia. Na tom sa robí, skúša sa to a je to reálne, že to bude. Čo sa týka zastávok na znamenie, ja osobne som presvedčený o tom, že sa to dá, ale treba na to naučiť ľudí - rovnako ako sa museli naučiť aj pri autobusoch a trolejbusoch alebo kedysi dávno sa museli naučiť na dopytové otváranie dverí.
Reakcia na: Ike #234307:
Díky. Verím, že sa dožijeme rýchlejšej električkovej dopravy. 🙂
Reakcia na: N/A #234306:
Dve veci:
1. nie je to pravda
2. nehádž flintu do žita.
Reakcia na: Solider #234305:
Ja som skutočne dlho veril, že s reko KV radiály sa rýchlosť zvýši, ako aj to, že Krčace budú na znamenie a električka tam bude fičať aspoň 60 km/h. Niekde som počul, že tá rýchlosť nemôže byť vyššia, lebo koridor by musel byť viac oddelený od cesty, resp. uzatvorený, ale neviem čo je na tom pravdy.
Reakcia na: N/A #234304:
Pretože podľa viacerých zodpovedných ľudí je 50 km/h bezpečnejšie 😴
Reakcia na: Ike #234303:
Prečo vlastne nemôžeme mať 60 km/h mimo centra mesta? V niektorých električkových systémoch majú dokonca 70 km/h mimo centra.
Reakcia na: MatejBA #234302:
Celkom dosť nepresnosti v článku. Napr. 60ku nemáme a trať sa otvárala 22.2.
Reakcia na: Trammat #234278:
Môžeš prosím uviesť príklad malej firmy, ktorá jazdí v ZDO a neplatia na ňu súčasné pravidlá pomoci?
Reakcia na: MatejBA #234291:
No buďme realisti. Karosu B741 v roku 2009 bolo len ťažko považovať za nové vozidlo.
Zato, ak by výrobca SU15 z roku 2005 klasifikovalil pri GO za nové vozidlo (stačí nový motor a spĺňa súdobé požiadavky), tak nie je čo namietať aj napriek reálnemu veku niektorých komponentov.
Reakcia na: Trammat #234283:
Aj u nás je štandard max. 15 rokov. Nehovoriac o tom, že tak stary šerbeľ je značne náročný na prevádzku, až sa neoplatí prevádzkovať.
Reakcia na: mangas #234292:
Pokial viem, momentalne sa to "nehybe" a riesi sa skor oprava Karlovej Vsi, oprava Race a predlzenie Petrzalky. Samozrejme pre virus sa mozu veci pozdrzat.
Reakcia na: mangas #234292:
Žiaľ určite dovtedy bude na škole. V najlepšim prípade na ZŠ, v tom horšom na SŠ, nie sú vylúčené ani VŠ či univerzita tretieho veku 😁
Reakcia na: matio #234287:
Je nejaký problém s tými Mapami Google? Alebo si prajete nejakú ešte lepšiu?
Reakcia na: Trammat #234294:
Každopádne ak bude výluka el. do K.Vsi a Dúbravky počas normálneho školského roku, tak tie vozy na NAD sa nikde v súčasnom stave DPB nenájdu ani keby sa mali zaradiť všetky pojazdné aj nepojazdné historičáky. A aj pri prázdninovej výprave mám o tom pochybnosti, aj keď tam by to možno išlo vyskladať za cenu nejakých ďalších škrtov na iných linkách.
Reakcia na: si #234293:
A nechýbajú do výpravy tie vozy skôr preto, že nemáme zásobu ND a veľa Soriek a MBCC býva odstavených pre čakanie na náhradné diely? Keby jazdila väčšina soriek, tak by karosy podľa mňa od nákupu jazdeniek z Rakúska a Nemecka jazdiť už vôbec nemuseli. Ale je možné, že sa mýlim.
Reakcia na: Trammat #234290:
zeby preto ze vseobecne vo vyprave (standardnej skolskorokovej, nie terajsej obmedzenej) chybaju dlhe vozy vyrazne najviac uz teraz a ich nedostatok musia riesit aj tie CNG karosy ?
Zdravim, maly syn, ktory je nadsenec mhd sa ma pyta, ze kedy sa planuje potiahnut elektrickova trat z Dubravky po Bory. Neviete niekto aktualny stav? dakujem
Reakcia na: Trammat #234290:
Inak tu je dalsia motivacia, aby DPB udrziaval vozidla "mlade" 😃

"Nedodržanie maximálneho veku vozidla(sadzba za každý mesiac, za každého vozidlo): 10 000 €"

Si predstav, zeby DPB drzal napriklad Karosy aj ked zacnu platit tieto pravidla (ak este neplatia). Napriklad dnes vypravil 4 Karosy = 40 000 pokuta kazdy mesiac. Ak by sa ratali vsetky nevyradene (zelene a zlte v zozname vozidiel), tak by to bolo kazdy mesiac az 200 000 eur na pokutach len za autobusy. A to sa uz oplati 😂

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.