Dobrý večer všetkým.
Nedalo mi a dlho som rozmýšľal nad tým, že prečo nemôže byť poriadok v tom číslovaní vozidiel?
Ako som čítal nižšie tie príspevky, tak ja, rozumiem tomu tak, že medzi autobusmi a trolejbusmi/električkami, je voľná rada 4XXX a 5XXX pre BID BK. Dopravný podnik je samostatná bojová jednotka, tak nech sa medzi neho nepletie niekto iný. Ak sa pletiem ja, vopred sa ospravedlňujem.
Ja by som to videl asi takto, pre poriadok.
Električky= 1000-1999
Trolejbusy=2000-2999
Autobusy:
8,5m-11,5m = 3000-3999 ( aj tak je kategória MIDI v hojnom počte v rade 3XXX ) tak, načo to meniť!
12m = 4000-4999
18m - 19,5m = 5000-5999
Ako ste písali nižšie, tie autobusy tu budú ešte dlho a ak by Dopravný podnik aj napriek tomu pristúpil k prečíslovaniu, stačí vymeniť len prvú číslicu. Pri 12m jedno až dve čísla. Najstaršie vozidlá nech dožijú so staršími číslami.
Rady 6XXX až 9XXX nech sú určené pre súkromných dopravcov.
Na záver, len toľko, že ja naozaj vítam, že už sa nebude rozlišovať vozovňe ale nikde nie je striktne dané, že kĺbové vozidlo je 3, veď to môže byť aj 5 a 8 .
Kto dá mínusko bez toho aby porozmýšľal, je pre mňa detinskými, úbohý a rovno môže toho človeka poslať do p...! Nie je to etické ale je to vlastne urážka. Buďme k sebe ľudský a zbierajme viac podnetov, keď to zmysel dáva.
Nedalo mi a dlho som rozmýšľal nad tým, že prečo nemôže byť poriadok v tom číslovaní vozidiel?
Ako som čítal nižšie tie príspevky, tak ja, rozumiem tomu tak, že medzi autobusmi a trolejbusmi/električkami, je voľná rada 4XXX a 5XXX pre BID BK. Dopravný podnik je samostatná bojová jednotka, tak nech sa medzi neho nepletie niekto iný. Ak sa pletiem ja, vopred sa ospravedlňujem.
Ja by som to videl asi takto, pre poriadok.
Električky= 1000-1999
Trolejbusy=2000-2999
Autobusy:
8,5m-11,5m = 3000-3999 ( aj tak je kategória MIDI v hojnom počte v rade 3XXX ) tak, načo to meniť!
12m = 4000-4999
18m - 19,5m = 5000-5999
Ako ste písali nižšie, tie autobusy tu budú ešte dlho a ak by Dopravný podnik aj napriek tomu pristúpil k prečíslovaniu, stačí vymeniť len prvú číslicu. Pri 12m jedno až dve čísla. Najstaršie vozidlá nech dožijú so staršími číslami.
Rady 6XXX až 9XXX nech sú určené pre súkromných dopravcov.
Na záver, len toľko, že ja naozaj vítam, že už sa nebude rozlišovať vozovňe ale nikde nie je striktne dané, že kĺbové vozidlo je 3, veď to môže byť aj 5 a 8 .
Kto dá mínusko bez toho aby porozmýšľal, je pre mňa detinskými, úbohý a rovno môže toho človeka poslať do p...! Nie je to etické ale je to vlastne urážka. Buďme k sebe ľudský a zbierajme viac podnetov, keď to zmysel dáva.
BigMac
Stále je to to isté skostnatené myslenie na úrovni roku 1936, keď v Prahe vznikli "moderné trolejbusy" a keď panáčikovia nevedeli kam to zaradiť, tak to zaradili pod Ministerství železnic, lebo drát a elektrika.
A nebol som na cestách, len celý týždeň musím počúvať uplakaných Hrobustov na školení KKV, denne od 06:00 do 12:30. A občas aj majú pravdu.
A najlepším nástrojom na údržbu vedenia v bratislavských podmienkach sú dobre izolované pákové nožnice s teleskopickými rukoväťami. Aby dočiahli tak do výšky 6 metrov... Všade kde to padá, to treba pekne vycvaknúť a odniesť preč, aby to tam nemohli namontovať späť. Len to musíš cvakať tak, aby si to nedal do skratu, lebo by na to prišli. Začal by som Patrónkou, pokračoval križovatkou pri SAV, Hodžovým námestím, Račianskym mýtom, Trnavským mýtom atď...