Preco by L50 s kratasmi zrazu nestihala brat ked roky stihala? Navyse hovorime len o vikende.
Ako hovorim, v pracovne dni tu zamenu L50 / L95 beriem. Ale cez vikendy ked sa na 95 nic nemenilo sa nic menit nemalo ani na 50. Detto neskoro vecer, ja si rozhodne nemyslim ze na nosnej linke sa 20 minutovy interval "da prezit". Ci #ludiavnocinecestuju a #po18tejjenoc?
„V roku 2021 plánuje DPB nákup 50 nových 12 metrov dlhých klimatizovaných autobusov a 16 nových klimatizovaných trolejbusov.
V roku 2022 je naplánovaný ďalší nákup a obnova 100 nových klimatizovaných autobusov a 30 plne nízkopodlažných klimatizovaných električiek. "
Možno je to hlúposť, ale napadlo ma, či by nemalo zmysel urobiť postupne GO Capacity a prípadne ich pri tom prestavať na CNG. Tie autobusy budú mať 10 rokov a pri dobrej GO by tu mohli pobudnúť ďalších 10. Myslím si, že by bola škoda nechať veľkokapacitné vozy dožiť bez GO.
Ja si skôr myslím, že CNG autobusy končia. Tender na ne žiadny, ak tak len ako alternatíva- výrobca môže ponúknuť plynové alebo naftové autobusy, a v takom prípade CNG autobusy nemajú žadnu šancu, ako ukázal tender v roku 2017 a aj všetky tendre minulý rok.
Uvažuje sa v týchto, resp. iných tendroch nad CNG? Pretože počet vozidiel vyraďovaním klesne, DPB si zazmluvnil nejaký odber a tá plnička postupne stratí na význame.
Vobec ma to neprekvapuje, keďže Palko ml. vedie svatu vojnu proti všetkým opatreniam, ktoré uprednostňujú udržateľnú mobilitu pred IAD - viď aj jeho aktivizmus za zrušenie pešej zóny na Židovskej a návrat parkovacích miest alebo boj proti spoplatneniu parkovania v rámci parkovacej politky.
Tá časť mesta má stále kvantum liniek s mizernými intervalom.
Nikto sa tam zatiaľ však nechystá robiť zmeny a len sa tam pridávajú linky v podobe L36.. lebo treba mať linku zo Z. Bystrice do Dúbravky bez prestupu. Z Lamača dve linky do Dúbravky bez prestupu ...
Cez víkendy bol 7,5 int. aj predtým okrem skorého rána na L95.
L50 by s kraťasmi nestíhala brať nárazový dopyt ráno od N.Mesta. Na ďalších zastávkach by bola nepoužiteľná.
Ten neskorší večer po 21:30 sa dá prežiť aj s 20 min.
Za mňa bolo zlepšenie v predĺžení prevádzky skoro k polnoci smer Slimák. Chytajú sa dojazdy a prvé nočáky smer Rača.
37 nejde len tak posilnit,lebo potom to zase robi bordel s L30. Preto kym nevymyslia co s celou oblastou Lamac, ZB tak mala ist L37 docasne na klbaky, ale tie zase nemame dostupme-. Podaktory. citam tu nechce ani to. Vsak naco, necestuje s tym.
clovek by povedal, ze vyhoda toho, ze byvas v uplnom centre je ta, ze nepotrebujes auto... ale zjavne to neberu vsetci takto... a ano... verim, ze kazdy z tych co tam byva je invalidna starenka, co sama neprejde ani do obchodu, musi chodit denne k doktorovi,m vozit deti do skoly a kvoli praci pouzivat auto
L50 mi v kĺbovej podobe nevadí v pracovné dni, kedy je tam aj v sedle interval 10 minút, ktorý je celkom akceptovateľný. Ale za úplnú strelu vedľa považujem že tú zmenu spravili aj cez víkend a neskoro večer, kedy je tam 15 až 20 minút, čo je neatraktívne.
Ak si dobre spomínam, tak 50 sa robila spolu s 95 (v podstate išlo o prehodenie kategórií vozidla). Ale cez víkend sa na 95 myslím interval nezlepšoval (nezdá sa mi že by tam pred zmenou bolo 15 minút, opravte ma ak sa mýlim), takže nevidím dôvod na zmenu na 50ke cez víkend.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
810zssk
Ak si dobre spomínam, tak 50 sa robila spolu s 95 (v podstate išlo o prehodenie kategórií vozidla). Ale cez víkend sa na 95 myslím interval nezlepšoval (nezdá sa mi že by tam pred zmenou bolo 15 minút, opravte ma ak sa mýlim), takže nevidím dôvod na zmenu na 50ke cez víkend.