Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: juraj76 #233075:
Ešte minulý mesiac sa spomínalo toto:

„V roku 2021 plánuje DPB nákup 50 nových 12 metrov dlhých klimatizovaných autobusov a 16 nových klimatizovaných trolejbusov.
V roku 2022 je naplánovaný ďalší nákup a obnova 100 nových klimatizovaných autobusov a 30 plne nízkopodlažných klimatizovaných električiek. "
Reakcia na: juraj76 #233076:
Možno je to hlúposť, ale napadlo ma, či by nemalo zmysel urobiť postupne GO Capacity a prípadne ich pri tom prestavať na CNG. Tie autobusy budú mať 10 rokov a pri dobrej GO by tu mohli pobudnúť ďalších 10. Myslím si, že by bola škoda nechať veľkokapacitné vozy dožiť bez GO.
Reakcia na: Kotlár #233074:
Ja si skôr myslím, že CNG autobusy končia. Tender na ne žiadny, ak tak len ako alternatíva- výrobca môže ponúknuť plynové alebo naftové autobusy, a v takom prípade CNG autobusy nemajú žadnu šancu, ako ukázal tender v roku 2017 a aj všetky tendre minulý rok.
Reakcia na: Petto #233058:
Naozaj je v pláne 100 klbákov? Nehovoril DP len o 100 autobusoch, čo by znamenalo, že to môžu byť autobusy rôznych dĺžok?
Reakcia na: Petto #233058:
Uvažuje sa v týchto, resp. iných tendroch nad CNG? Pretože počet vozidiel vyraďovaním klesne, DPB si zazmluvnil nejaký odber a tá plnička postupne stratí na význame.
Reakcia na: ivanbuto #233065:
Vobec ma to neprekvapuje, keďže Palko ml. vedie svatu vojnu proti všetkým opatreniam, ktoré uprednostňujú udržateľnú mobilitu pred IAD - viď aj jeho aktivizmus za zrušenie pešej zóny na Židovskej a návrat parkovacích miest alebo boj proti spoplatneniu parkovania v rámci parkovacej politky.
Reakcia na: Petto #233069:
Tá časť mesta má stále kvantum liniek s mizernými intervalom.
Nikto sa tam zatiaľ však nechystá robiť zmeny a len sa tam pridávajú linky v podobe L36.. lebo treba mať linku zo Z. Bystrice do Dúbravky bez prestupu. Z Lamača dve linky do Dúbravky bez prestupu ...
Reakcia na: 810zssk #233064:
Cez víkendy bol 7,5 int. aj predtým okrem skorého rána na L95.

L50 by s kraťasmi nestíhala brať nárazový dopyt ráno od N.Mesta. Na ďalších zastávkach by bola nepoužiteľná.
Ten neskorší večer po 21:30 sa dá prežiť aj s 20 min.
Za mňa bolo zlepšenie v predĺžení prevádzky skoro k polnoci smer Slimák. Chytajú sa dojazdy a prvé nočáky smer Rača.




Reakcia na: ivanbuto #233065:
Nuž, zdá sa, že mladý Palko je rovnaký trubiroh, ako starý.
Reakcia na: FFF13 #233068:
37 nejde len tak posilnit,lebo potom to zase robi bordel s L30. Preto kym nevymyslia co s celou oblastou Lamac, ZB tak mala ist L37 docasne na klbaky, ale tie zase nemame dostupme-. Podaktory. citam tu nechce ani to. Vsak naco, necestuje s tym.
Reakcia na: Petto #233060:
Ona by sa hodila skôr posilniť skrátením intervalov a skorším začiatkom poobednej špičky aspoň o pol hodinu. Tiež interval 15 v špičke je nič moc.
Reakcia na: ivanbuto #233065:
clovek by povedal, ze vyhoda toho, ze byvas v uplnom centre je ta, ze nepotrebujes auto... ale zjavne to neberu vsetci takto... a ano... verim, ze kazdy z tych co tam byva je invalidna starenka, co sama neprejde ani do obchodu, musi chodit denne k doktorovi,m vozit deti do skoly a kvoli praci pouzivat auto 😃
Reakcia na: ivanbuto #233065:
Čo by nás na tom malo potešiť/nepotešiť? 🤔
Reakcia na: Mhr1 #233062:
L50 mi v kĺbovej podobe nevadí v pracovné dni, kedy je tam aj v sedle interval 10 minút, ktorý je celkom akceptovateľný. Ale za úplnú strelu vedľa považujem že tú zmenu spravili aj cez víkend a neskoro večer, kedy je tam 15 až 20 minút, čo je neatraktívne.

Ak si dobre spomínam, tak 50 sa robila spolu s 95 (v podstate išlo o prehodenie kategórií vozidla). Ale cez víkend sa na 95 myslím interval nezlepšoval (nezdá sa mi že by tam pred zmenou bolo 15 minút, opravte ma ak sa mýlim), takže nevidím dôvod na zmenu na 50ke cez víkend.
Reakcia na: Petto #233060:
podmieneny tak bol preto, lebo sa tak napisal projekt, keby ludia ktori ho tvorili rozmyslali inak, mohol byt aj vysledok iny....
Reakcia na: 810zssk #233061:
Presne tak. "User friendly" (teda v prospech cestujúcich) je hustejší interval. A až tam, kde by ani 10 (8-6) min. interval nepostačoval, má zmysel ísť cestou väčších vozidiel. Pre mňa ako pre cestujúceho bola výhodnejšia a-50 s krátkymi vozmi, ale hustejšia. I keď chápem, že je to kvôli nedostatku vodičov. Na a-95 by tiež stačili kĺbáky v intervale 8 min. Ale to by bolo zhoršenie! Preto zaplať pánboh za hustú a-95. Lenže bohužiaľ cestujúci vidí často "zlepšenie" v podobe kĺbových vozov ale nevšimne si horší interval a naopak...
Reakcia na: Petto #233060:
Klbova linka s intervalom 20 minut je volovina par excellence. Tam treba ist cestou zlepsovania intervalu (plati aj pre niektore ine linky v BA).
Reakcia na: si #233059:
Nakup 29T/30T z EU fondov bol podmieneny vyradenim T3. Ked uz spominas narast. Ano 37cka uz mala byt 2.rok klbova, ale starosta ZB Krupa dostal vtedy odpoved ze dostal by 741CNG od IvoNa.
Reakcia na: Petto #233058:
to su podobne plany ako bolo s vyradovanim T3 po nakupe skodoviek, a ako by sa nam dnes tie T3 zisli.... pokial sa neplanuje len stagnacia vykonov verejnej dopravy, tak nezabudaj ze treba aj nejake vozidla na pokrytie pripadneho narastu....

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.