Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
V súvislosti s hláseniami vo vozoch taká prízemná otázka. Už dlhšie rozmýšľam nad anglickým hlásením "Spoj ide do vozovne.../This vehicle terminates at". Je to druhé slovo v anglickom hlásení naozaj vehicle? Ja mu vôbec nerozumiem, ale nič iné mi nenapadá 😃 Dík.
Reakcia na: Qwertzuiop #232938:
Este UVO nic neschvalilo. SU18 ale uz objednali 11ks + 1ks autoskolovy 23.12.2019
Hej neviete kedy majú do BA doraziť tie nové turecké busy?
Reakcia na: intony #232936:
Však to je úmysel, nie? Aby si si v kľude posedel vo vlaku, a netlačil sa počas špičky zo Záhoria do BA v osobáku, pri zachovaní súčasného rozsahu dopravy.
Reakcia na: intony #232823:
Ešte malý návrat
Zdá sa, že linkou 225 necestujte veľa ľudí, minulý piatok ráno o 7.00 do Zohoru cestoval 1 človek, dnes 4 ľudia, minulý týždeň, ale aj pred prázdninami o 16.49 do Vysokej 2-3 ľudia, čo je celkom rapídny pokles oproti tomu, čo cestovalo motorákom. Takmer všetci cestujú priamo 250-kou. Ktovie či je to dané nespoľahlivosťou (napríklad autobus z Vysokej 7.00 v piatok aj dnes meškal pri bezvýznamnom počte cestujúcich 5 min, pričom vlak ide 7:19, cez prázdniny dokonca 7:16) alebo čo odradilo ľudí, každopádne sa zdá, že sa celkom podarilo ľudí odradiť od cestovania do Bratislavy vlakmi.
Reakcia na: IBBI #232933:
Z RegioJetu nikdy neodišiel.
Reakcia na: IBBI #232933:
Nerád by som pršal na tvoju slávnosť, ale tak je to myslím od začiatku čo začal pracovať v DPB – iba na čiastočný úväzok, popri pôvodnej práci v RegioJančurovi...

Viď príspevok #231625
V RegioJete je. Bol v Spravach na RTVS. 😉
Reakcia na: IBBI #232930:
už nie je v DPB a.s. ?
Reakcia na: IBBI #232930:
Co skoncil? 😃
Ten Žaržo nejak rychlo zmenil zamestnavatela. 😉 Alebo zamestnavatel jeho.
Reakcia na: N/A #232927:
Vysvetlenie nebolo žiadne. Aj tu sa správa dodatočne upravovala.
Niektoré denníky preberali pôvodnú , kde sa malo jazdiť v 2 min.int. ráno aj poobede.
Kapacita resp.počet spojov poobede je rovnaká ako pred zmenou v Júni. No až od Blumentálu.
Už aj ráno je tam pretlak K2S na L7.

Z Obchodnej bez priameho spojenia predtým spol. 4 min.int.
Pribudol nutný prestup.

# máme spoločný cieľ
Reakcia na: N/A #232927:
Lebo metro je len rano na racianskej radiale. 😃
Prečo nakoniec L7 premáva popoludní v 8-minútovom intervale?
Reakcia na: Zuzana. Csibova #232925:
Poďakujte sa mu priamo cez Dopravný podnik Bratislava, nakoľko toto nie je oficiálna stránka DPB.

Môžete písať e-mail na: vnutorna.kontrola@dpb.sk
Dobrý deň! Dovoľte mi, aby som sa poďakovala vodičovi električky č. 9,ktorý mi dnes ráno o 8.04hod.na električkovej zastávke Kapucinska, odovzdal moje stratené doklady. Aj mi zavolal, a svojim úsmevom mi sprijemnil deň. Ďakujem. Mgr. Zuzana Csibová
Číslo vozňa bol 7413
Reakcia na: Ike #232921:
Ak si pozorne precitas prispevok ktorym ten flame zacal, zistis ze som hovoril o systeme zavedenom este za minuleho vedenia. Rozhodne nie o niecom co sa robilo pred Vianocami, kedy ste len v ramci tohto uz davno zle zavedeneho systemu doplnali dalsie hlasenia (od ktorych sa ta debata odvinula). Spominal som tam aj priklady ako prestup na Devin, ci letisko (to druhe uz medzi casom zrusene).

Jedine co by sa dalo vztiahnut na sucasnost je ta posledna veta. Tam si stojim za tym ze lepsie by bolo spustat/rozsirovat to az ked sa to technicky bude dat robit poriadne.
Reakcia na: Ike #232921:
Chystá sa aj prepracovanie anglickej verzie hlásenia? Viacero nahrávok je gramaticky nesprávnych a viacerí ľudia nepovažujú hlas toho pána za najoptimálnejší, čo sa prízvuku týka.
Reakcia na: 810zssk #232920:
Ešte jeden príspevok, aby som to dal na pravú mieru. Nejde o mňa a ani trošku to neberiem ako osobný útok alebo urážku. Ja som tomuto projektu venoval naozaj zanedbateľný čas a to tam rátam aj povozenie sa a otestovanie hlásenia v teréne. V podstate mi to môže byť jedno.

Ide mi skôr o to, že na hlásení pracovali v posledný pracovný deň pred Vianocami viacerí ľudia, ktorí v DPB už pracujú nejaký čas a hoci mohli použiť výhorovky o predvianočnom čase, #nikdysatonerobilo, #cestujucibytonepochopili a pod., v plnom nasadení bez jedného zádrhelu sa to za 6 hodín stihlo dokončiť počnúc zadaním úlohy, cez oslovenie rozprávačky (a jej ochotu), po nahranie do vozidiel. S dobrým vedomím a svedomím a samozrejme s predsvedčením, že to v tejto forme nebude najprofesionálnejšie, ale zároveň s ideou, že lepšie nejaké hlásenie, ako žiadne, najmä ak ide o miesto, kde naozaj môže dôjsť k prevezeniu cestujúcich na zastávku, z ktorej nejde prestup. Chybou bolo, že sa na to nemyslelo skôr, ale obávam sa, že prevedenie by aj tak nebolo dokonalejšie.

Na druhej strane misky váh sú ale (opakujúce sa) argumenty typu #zasetodoku****i, #lemrylenivé, #vyloženénohynaolejkárskej od človeka, ktorý je tak trochu aj insider (vieš, že sa stačí ozvať bežným komunikačným kanálom predtým, ako založíš v diskusii oheň), pričom ich nepovažujem za úplne primerané. To je všetko. Preto som sa ozval.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.