Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: tr3mp #231888:
37 to neda ( 12-15km + prestavka) na baterkovy dojazd Lamac - ZB - Lamac . Jedine ze das silnejsiu baterku. No stale ti ostanu obe konecne aj ZB aj Most SNP bez vedenia.
Reakcia na: Petto #231887:
Ak bude niekedy zatrolejovaný úsek až do Lamača, tak spolu s Mlynskou dolinou môžu byť parciálne trolejbusy namiesto elektrobusov na 37, prípadne trolejbusová 30 (ak bude v súčasnej podobe existovať).
Reakcia na: Ámos #231886:
Ak beha nejaka linka v drvivej vacsine popod vedenie, tak urcite sa oplati kupit parcial - kym ti ho preplacaju z EU ani nehovorim. Ten nizkoemisny diesel si musis kupit sam za vlastne.
A Mlynska dolina dobuducna nemusi byt len o 32tke, uvazovovalo sa aj otocke k CSU - mozno 64/204?
Reakcia na: Vladimír #231876:
Ja nie som proti parcialnym trolejbusom.
Ak už je infraštruktura vybudovana, je najlacnejšie ju vyuzivat naplno. L63, 61 či aj 32, bez vrážania milionov do trate v Mlynskej doline pre linku v špičke 6x za hodinu. Za tu cenu čo bude stáť výstavba trate v MD (vratane nakladov na pripravu), sa dali nakúpiť parciálne trolejbusy.

Ale ak pouzivame argument v neprospech elektrobusov, ze baterie maju problematicku zivotnost, tak ten isty agrument plati aj pri parcialnych trofloch. Neda sa neopomenut.

A ak žaržo tvrdí, že elektrobusy netreba, ved mame supertrooper nizskoemisne busy, ako chce obhajit nakup dvakrat drahsich parcialnych troflov. Tu už tie fantasticke nizkoemisne busy nestacia? Zase sme len u falosnych argumentov.
Reakcia na: Ámos #231871:
Ty si ju ohýbaš, lebo si posadnutý mantrou elektrobusov. Bude potrebné preklepnúť cez nejakého Gašpara, či nie si čínsky agent.
Reakcia na: Petto #231883:
Asi máš pravdu. Staršie 18 m mali menšie tlačidlá, ale tiež boli dotykové.
Reakcia na: zakaznik #231881:
Vsak to sú vyklápacie na B, BN rade vozidiel. 😃
Reakcia na: zakaznik #231881:
Myslím identické rozmermi
Reakcia na: Petto #231861:
Nie sú dvere všetkých SORov identické?
Myslíš, že ich dodávateľ bude mať problém dodať starý typ dverí, ktorý dodával v minulosti?
Reakcia na: Vladimír #231876:
Podľa mňa si povedal všetko. Myslím to v dobrom. 🙂 👍
Zdravím, čo je toto za krásavca? Na DOD bol odstavený za páskou vedľa historických električiek. Vďaka za odpoveď
Reakcia na: Ámos #231874:
Môžem Ti povedať toľko, že porovnávaniu skúseností s prevádzkou elektrobusov sa na dopravno-prevádzkovej skupine združenia dopravných podnikov dlhodobo venuje veľká pozornosť. Rieši sa to takmer na každom zasadnutí, takže vzájomná výmena informácií prebieha veľmi intenzívne.

A zrejme nebude náhoda, že väčšina dopravných podnikov, ktoré prevádzkujú dlhšie linky, väčší počet vozidiel a majú existujúcu infraštruktúru pre trolejbusy, ,momentálne technicky aj ekonomicky preferuje nasadzovanie parciálnych trolejbusov.
Reakcia na: Ámos #231874:
To je len dohad, ktory ti sice nevyvraciam, bo zatial su to pomerne malojazdiace vozy po svete s max. 2-3 rokmi v premavke, napr. ČR.
Reakcia na: Petto #231872:
Ale za deň spraví oveľa viac cyklov, takže odíde o dosť skorej.
Reakcia na: Mikimaus #231867:
Za mňa súhlas, má to hlavu aj pätu 🙂
Reakcia na: Ámos #231871:
Baterka pri parcialnom tbuse je Xnasobne mensia ako v ebuse tj po tych 8 rokoch nepotrebujes na vymenu tolko penazi co na nakup 1 diesel autobusu. 🙂
Reakcia na: Mikimaus #231867:
"Batéria elektrobusu začína odchádzať po piatich až ôsmich rokoch, pričom nové batérie do takého elektrobusu stoja takmer toľko, čo jeden štandardný nový autobus."

Je zaujimave, ze tento argument pri parcialnych trolejbusoch nepadol. 😁 😁 😁
Ohýbame si realitu ako sa nam zapaci. 😉
Reakcia na: Jadran #231863:
Asi má, v Nemecku sa také bežne vyskytujú.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.