Tak ešte raz. Joykimu prišlo vozidlo označené cieľom "Borská", podľa cestovného poriadku mal spoj ísť na Borskú a Joyki chcel ísť na Borskú. Teda jediný kto nevedel čítať bola vodička autobusu, ty mudrlant.
Lenže spoje s konečnou Borská prídu na inú zastávku Borská ako spoje pokračujúce do Dúbravky. Teda už nejde o pásmovú obsluhu, ale v podstate o novú linku.
Tu by to chcelo naozaj označiť skrátené spoje nejakým iným číslom (napr. X15, aj keď osobne by som bol za variant, aby električková linka bola normálne iba 6 a tým pádom by autobusy mohli získať číslo X6) a zároveň premenovať konečnú zastávku, aby sme tu nemali dve Borské nezávisle od seba.
Inak podľa môjho názoru by sa tento režim, že pokiaľ sa nejedná o pásmovú obsluhu, ale o rozdelenie linky, mala každá vetva vlastné číslo, mal zaviesť všade.
Prečo nútiť niekoho 2x prestupovať a ešte na Boroch.Trocha na hlavu nemyslíš? X5 a L20 jeden prestup a stojí už aj na Jurigovom nám.Odkiaľ cestujem ja by to bolo L21 na Hriadky,potom L29 na Molecovu a X5 na Jurigovo nam.
To si dobre nadhodnotil. DNV jazdí l.21 a l.29, podľa toho odkiaľ a kam idú. Ľudí v trase Molecova-DNV idúcich cez Doombrafku je okrem Ľudovíta ešte tak možno Dispečer už bez mamičky....
Myslíš, že neviem čítať? Videl som inverznú Borskú a plánoval som na Borskej prestúpiť, a nie na MiÚ Karlova Ves, lebo som to nevedel (a chcel som si to vyskúšať a pochopiť tomu, ako to tam vlastne funguje).
Ty trubiroh a aky je rozdiel v prestupoch medzi elektrickami 4 a 5 na L20 a teraz z X5 na L20. Tam nikdy nic nenadvazovalo lebo mas aj iny interval medzi vsetkymi uvedenymi linkami. Nevravim ze je to idealne riesenie ale aky je dopyt ludi po tom spojeni ? 50 ludi denne ?
Ty mudrlant,ja som hovoril,že spojenie KV smer DNV je slabé,že keď sa zdrží X5 V KV tak prestup na L20 je v p...Veĺa ludí cestuje do KV na Polikliniku a späť.
To ma spojenia m.č. s centrom. 2,5min je priemerny interval L6 a L32 dokopy ( L6 20 spojov rano, L32 5 spojov za hodínu ) tj 60/25 = cca 2,5min int. Eventualne sa da este priratat L29 pre okraj Karlovky cim by bolo az 30spojov/hodinu rano - tj. priemerne kazde 2 minuty.
* v Karlovke prestupuje este aj Dubravka do nosnych liniek
Z tohto mi vyplyva, ze DNV ma lepsie spojenia/intervaly k poctu obyvatelov ako Karlovka a Dubravka pocas rekonstrukcie elektriciek. Takze what's your point?
K zhoršeniu nadväznosti v Dúbravke smerom do D. N. Vsi v súvislosti s výlukou nedochádza - tak ako mohla pred výlukou meškať električka, tak môže počas výluky meškať náhradný autobus čakajúci na zmeškanú električku.
Presne tak, cestujúcich treba zrušiť. Sú len prekážkou v našej stavebnici 1:1. Najlepšie by bolo, keby si MHD ani nevšímali, chodili autami, kým my sa budeme hrajkať s dodržiavaním cestovných poriadkov a tešiť sa, že máme Transport Tycoon de Luxe v HD verzii.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
S499.1023