Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Jadran #230915:
Lenže X5 neslúži iba pre cestujúcich z električiek, na Molecovej môžu prestúpiť aj ľudia z 33, resp. nastúpiť tí, pre ktorých je to východisková zastávka. A tí sú podľa mňa postihnutí meškaním spoja, s ktorým nemajú nič spoločné (preto som celkovo vo verejnej doprave zástancom nečakania). Navyše, pokiaľ naozaj kvôli čakaniu spoja na predchádzajúci spoj nestihne cestujúci prestup na ďalší spoj, tak má pravo sa sťažovať (ani na železniciach to nie je zriedkavý jav). Potom nech čaká všetko na všetko.

Inak ako sa prejavuje čakanie X6 na X5 z Dúbravky na prestupných väzbách v centre?
Reakcia na: N/A #230932:
Tak ešte raz. Joykimu prišlo vozidlo označené cieľom "Borská", podľa cestovného poriadku mal spoj ísť na Borskú a Joyki chcel ísť na Borskú. Teda jediný kto nevedel čítať bola vodička autobusu, ty mudrlant.
Reakcia na: N/A #230933:
Lenže spoje s konečnou Borská prídu na inú zastávku Borská ako spoje pokračujúce do Dúbravky. Teda už nejde o pásmovú obsluhu, ale v podstate o novú linku.

Tu by to chcelo naozaj označiť skrátené spoje nejakým iným číslom (napr. X15, aj keď osobne by som bol za variant, aby električková linka bola normálne iba 6 a tým pádom by autobusy mohli získať číslo X6) a zároveň premenovať konečnú zastávku, aby sme tu nemali dve Borské nezávisle od seba.

Inak podľa môjho názoru by sa tento režim, že pokiaľ sa nejedná o pásmovú obsluhu, ale o rozdelenie linky, mala každá vetva vlastné číslo, mal zaviesť všade.
Reakcia na: N/A #230935:
Akoby som ti nanútil variantu L83,L84 z Dúbravky na Zochovu a potom na Kapucínsku na X6 po Molecovu a X5 jednu zastávku.V porovnaní to isté.
Reakcia na: MatejBA #230928:
Prečo nútiť niekoho 2x prestupovať a ešte na Boroch.Trocha na hlavu nemyslíš? X5 a L20 jeden prestup a stojí už aj na Jurigovom nám.Odkiaľ cestujem ja by to bolo L21 na Hriadky,potom L29 na Molecovu a X5 na Jurigovo nam.
Reakcia na: N/A #230933:
A už aj obyvateľia z Kopčan sa naučili aký ide na KOPČANY
Reakcia na: fanatikmhd #230931:
Na rozdiel od cestujúcich v KV a Dubravke cestujúci z DNV vedia čítať Pri Sandbergu a VW 2 😂
Reakcia na: Joyki #230930:
Niekto potrebuje najprv šliapnuť do výkalu aby sa ozaj presvedčil či to bol ozaj výkal 🤣
Reakcia na: Petto #230929:
To si dobre nadhodnotil. DNV jazdí l.21 a l.29, podľa toho odkiaľ a kam idú. Ľudí v trase Molecova-DNV idúcich cez Doombrafku je okrem Ľudovíta ešte tak možno Dispečer už bez mamičky....
Reakcia na: N/A #230910:
Myslíš, že neviem čítať? Videl som inverznú Borskú a plánoval som na Borskej prestúpiť, a nie na MiÚ Karlova Ves, lebo som to nevedel (a chcel som si to vyskúšať a pochopiť tomu, ako to tam vlastne funguje).

X5 po Borskú nie sú poloprázdne.
Reakcia na: N/A #230927:
Ty trubiroh a aky je rozdiel v prestupoch medzi elektrickami 4 a 5 na L20 a teraz z X5 na L20. Tam nikdy nic nenadvazovalo lebo mas aj iny interval medzi vsetkymi uvedenymi linkami. Nevravim ze je to idealne riesenie ale aky je dopyt ludi po tom spojeni ? 50 ludi denne ?
Reakcia na: N/A #230927:
A preco nejdes z polikliniky na Molecku a odtial na L29, co ti odporuca aj vyhladavac spojeni? Alebo na X5 - 36/123 a prestupom na L21 pri Boroch?
Reakcia na: Petto #230926:
Ty mudrlant,ja som hovoril,že spojenie KV smer DNV je slabé,že keď sa zdrží X5 V KV tak prestup na L20 je v p...Veĺa ludí cestuje do KV na Polikliniku a späť.
Reakcia na: N/A #230925:
To ma spojenia m.č. s centrom. 2,5min je priemerny interval L6 a L32 dokopy ( L6 20 spojov rano, L32 5 spojov za hodínu ) tj 60/25 = cca 2,5min int. Eventualne sa da este priratat L29 pre okraj Karlovky cim by bolo az 30spojov/hodinu rano - tj. priemerne kazde 2 minuty.
Reakcia na: MatejBA #230923:
Z Karlovej Vsi rano do DNV 2.5min interval???kde si sa toto dočítal???
Reakcia na: MatejBA #230923:
A ešte aj vlaky tam chodia ja ked cestujem do DNV tak to bereim vlakom.
Reakcia na: N/A #230912:
DNV: 17000 obyvatelov
Karlovka + Dubravka: 33500 + 34500 = 68000

DNV ma 4x menej obyvatelov.

Nosne linky
DNV: 20, 21 a 29
Karlovka: X6 a 32
Dubravka: X5, 83, 84

Interval nosnych liniek dokopy (priblizny)
DNV (rano, sedlo, poobede, vecer, vikend): 2,5 / 5 / 3 / 6 // 5
Dubravka (r, s, p, v, v): 2,5 / 4 / 3 / 4,5 // 4,5
Karlova Ves* (r, s, p, v, v): 2,5 / 3,5 / 3 / 6 // 5,5

* v Karlovke prestupuje este aj Dubravka do nosnych liniek


Z tohto mi vyplyva, ze DNV ma lepsie spojenia/intervaly k poctu obyvatelov ako Karlovka a Dubravka pocas rekonstrukcie elektriciek. Takze what's your point?
Reakcia na: N/A #230898:
Nechaj si svoje vymyslené pravidlá pre seba, keď je pravda iná.
Reakcia na: N/A #230918:
K zhoršeniu nadväznosti v Dúbravke smerom do D. N. Vsi v súvislosti s výlukou nedochádza - tak ako mohla pred výlukou meškať električka, tak môže počas výluky meškať náhradný autobus čakajúci na zmeškanú električku.
Reakcia na: Ike #230919:
To je tak keď DPB ovládnu východniari.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.