ale neviem či aj potom idú naspať na 88, predpokladám že ten ranný ide najskôr na 74 a následne na 88 a poobedný ide z 88 na 74 a následne po 1 kole z hlavnej do vozovne..
Ahojte, zaujímalo by ma ako je to s vozidlom na L74 počas víkendu. Či ide po rannom spoji služobne do / z vozovne, alebo prejazduje na nejakú linku. Ak náhodou ide do vozovne, prečo nerobí dojazd a výjazd s cestujúcimi. Ak prejazduje na inú linku, na akú?
"Navštívil som rôzne prevádzky MHD po Európe a všade je úplnou samozrejmosťou, že minútu-dve po príchode na konečnú vodiči vypínajú motor, toto je opäť raz len nejaký vykonštruovaný beusácky fenomén, že "nechám to navrčané, šak čo, neni to moje"."
.... skús niekedy zájsť v Bruseli na konečnú linky 12 na letisku alebo na konečnú linky 60 na Square Ambiroix .... na konečnej linky 60 máme ubytovanie, takže pomerne presne viem, kedy končí a kedy začína premávka tohto spoja (a rozhodne to nie je okrajová časť mesta)
Čiže ak to správne chápem, ak sa niekam nasťahuješ a tvoj sused si bude o druhej ráno robiť techno párty a rušiť nočný kľud, nebudeš to riešiť lebo on "tam bol oveľa skôr"? Akože žijeme v stredoveku a keď je niekto niekde ako prvý, tak pre neho zákony neplatia?
A čo keď konečná tam bola oveľa skôr? Ten pán má úplnú pravdu, prečo by mali autobusy postávať po konečných zastávkach zbytočne naštartované 10 a často aj viac minút? Navyše ešte v pomerne tichej lokalite, ako je obratisko v Čunove. Navštívil som rôzne prevádzky MHD po Európe a všade je úplnou samozrejmosťou, že minútu-dve po príchode na konečnú vodiči vypínajú motor, toto je opäť raz len nejaký vykonštruovaný beusácky fenomén, že "nechám to navrčané, šak čo, neni to moje".
To, že podnik má vozy v takom technickom stave, že po vypnutí motora nastáva riziko výpadku spoja (vyvrie voda, nenaštartuje a pod.), je problém podniku a nie obyvateľov.
A ešte som zabudol dodať aj Čunovo,tam je príkaz už dlhé roky vypínať motor "lebo" to vadí jednému pánovi,ktorý tam kúpil dom cca 10 rokov dozadu.Len zabudol,že konečná tam bola oveľa skôr.
Tak mi vysvetli prečo potom minulé leto rozdávali policajti pokuty (30€) v Ružinove na Astronomickej.Údajne tam býva nejaký vysokopostavený človek z PZ SR.Pravidelne tam posielal hliadky,ktoré kasírovali vodičov,nepomohol ani dispečing a ani právnik z DPB.
Tak isto na L21 Na hriadkach(pri Sandbergu) musia vodiči vypínať motory.V Devíne pod hradom sa kvôli údajným sťažnostiam zrušila konečná busov celkovo.
Novinka je aj Dúbravka-Pri Kríži kde treba vypínať motor.Stačí ak sa v každej lokalite nájde jeden "dobrák",ktorý bude volať na políciu pravidelne,pravidelne písať na DPB,že jeho to klimatizovanie vozidiel vyrušuje lebo býva v bytovke tesne pri konečnej a je vymalované.
Ľudská hlúposť nepozná hraníc.
To dúfame všetci.A dúfame,že aj budú fungovať,že sa budú aj uplatňovať reklamácie počas záruky nie ako tomu bolo a aj stále je napríklad u prvých dodávok Iveco Urbanway 12m pôvodne depované vo vozovni Trnávka následne preradené do vozovne Petržalka kde na asi polovici kusov nefunguje klimatizácia od novoty.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Mike