Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Ahojte, zaujímalo by ma ako je to s vozidlom na L74 počas víkendu. Či ide po rannom spoji služobne do / z vozovne, alebo prejazduje na nejakú linku. Ak náhodou ide do vozovne, prečo nerobí dojazd a výjazd s cestujúcimi. Ak prejazduje na inú linku, na akú?
Videodokumentácia DZ Dúbravka - Karlova Ves
https://youtu.be/wwvo-wXcf0A
Reakcia na: gejza #230713:
Lenže Belgicko (a najmä jeho valónska časť a Brusel) je Albánsko západnej Európy.
Reakcia na: Jadran #230710:
"Navštívil som rôzne prevádzky MHD po Európe a všade je úplnou samozrejmosťou, že minútu-dve po príchode na konečnú vodiči vypínajú motor, toto je opäť raz len nejaký vykonštruovaný beusácky fenomén, že "nechám to navrčané, šak čo, neni to moje"."

.... skús niekedy zájsť v Bruseli na konečnú linky 12 na letisku alebo na konečnú linky 60 na Square Ambiroix .... na konečnej linky 60 máme ubytovanie, takže pomerne presne viem, kedy končí a kedy začína premávka tohto spoja (a rozhodne to nie je okrajová časť mesta)
Reakcia na: Jadran #230710:
Tak sa nečuduj,že ti príde nevyklímovaný voz.
Písal som ohľadom klímovania ty chytrák ak si si nevšimol.
Reakcia na: N/A #230708:
Čiže ak to správne chápem, ak sa niekam nasťahuješ a tvoj sused si bude o druhej ráno robiť techno párty a rušiť nočný kľud, nebudeš to riešiť lebo on "tam bol oveľa skôr"? Akože žijeme v stredoveku a keď je niekto niekde ako prvý, tak pre neho zákony neplatia?
Reakcia na: N/A #230708:
A čo keď konečná tam bola oveľa skôr? Ten pán má úplnú pravdu, prečo by mali autobusy postávať po konečných zastávkach zbytočne naštartované 10 a často aj viac minút? Navyše ešte v pomerne tichej lokalite, ako je obratisko v Čunove. Navštívil som rôzne prevádzky MHD po Európe a všade je úplnou samozrejmosťou, že minútu-dve po príchode na konečnú vodiči vypínajú motor, toto je opäť raz len nejaký vykonštruovaný beusácky fenomén, že "nechám to navrčané, šak čo, neni to moje".

To, že podnik má vozy v takom technickom stave, že po vypnutí motora nastáva riziko výpadku spoja (vyvrie voda, nenaštartuje a pod.), je problém podniku a nie obyvateľov.
Reakcia na: Petto #230679:
Istotne sa vyberie nejaký najlacnejší variant v tendri.Bude fungovať tak jednu sezónu.Ale na papieri máme klimatizované vozy☆
Reakcia na: 3pa3ck3 #230685:
A ešte som zabudol dodať aj Čunovo,tam je príkaz už dlhé roky vypínať motor "lebo" to vadí jednému pánovi,ktorý tam kúpil dom cca 10 rokov dozadu.Len zabudol,že konečná tam bola oveľa skôr.
Reakcia na: 3pa3ck3 #230684:
Tak mi vysvetli prečo potom minulé leto rozdávali policajti pokuty (30€) v Ružinove na Astronomickej.Údajne tam býva nejaký vysokopostavený človek z PZ SR.Pravidelne tam posielal hliadky,ktoré kasírovali vodičov,nepomohol ani dispečing a ani právnik z DPB.
Tak isto na L21 Na hriadkach(pri Sandbergu) musia vodiči vypínať motory.V Devíne pod hradom sa kvôli údajným sťažnostiam zrušila konečná busov celkovo.
Novinka je aj Dúbravka-Pri Kríži kde treba vypínať motor.Stačí ak sa v každej lokalite nájde jeden "dobrák",ktorý bude volať na políciu pravidelne,pravidelne písať na DPB,že jeho to klimatizovanie vozidiel vyrušuje lebo býva v bytovke tesne pri konečnej a je vymalované.
Ľudská hlúposť nepozná hraníc.
Reakcia na: 810zssk #230702:
To dúfame všetci.A dúfame,že aj budú fungovať,že sa budú aj uplatňovať reklamácie počas záruky nie ako tomu bolo a aj stále je napríklad u prvých dodávok Iveco Urbanway 12m pôvodne depované vo vozovni Trnávka následne preradené do vozovne Petržalka kde na asi polovici kusov nefunguje klimatizácia od novoty.
Inak stále sa neviem dočítať,kde niekto zobral to,že na linke X5 musia jazdiť iba klimatizované vozy.
V žiadnom Vallo článku sa o tom nikde nepíše.Spomínané sú iba NP a klimatizované električky.O autobusoch ani zmienka.To potom by mohli povedať všetci na všetkých linkách,že chcú iba klimatizované vozy.
Treba si prečitať vyhlásenie hovorkyne DPB,že podnik disponuje ani nie polovicou klimatizovaných vozov a nie je možné aby výprava bola logicky klimatizovaná na všetkých poradiach každej linky.
Takže prečo by mal mať niekto na X5 každý spoj klimatizovaný a niekde v BA mu príde Karosa???
Nie je to spravodlivé.Tento týžden sa objavovala Karosa celodenne aj na L21 a L98 čo majú podstatne dlhšiu trasu ako X5 a nemajú zastávku každých cca 500 metrov.Cez týždeň som sa viezol aj neklimatizovaným SORom na X5 vcelku plný voz pootvárané okná,vetráky.U kríža som videl,že vodič otvoril všetky dvere aby sa aj na konečnej vetralo a poviem Vám,že sa tá cesta od Kríža na Molecovu dala v pohode vydržať vonku bolo 29°C.Čiže áno klíma je fajn ale dajú sa urobiť opatrenia aby bolo príjemne aj bez klímy.
Reakcia na: fanatikmhd #230680:
Je veľký rozdiel klímy v NB 18 euro5 a klímy v NB 18 euro6.
A rozdiel je aj v tom,aké diely sú používané pri ich opravách.Či ide o originálne diely alebo nejaké druhovýroby z Číny alebo Poľska.
Veľa krát som zažil v nových vozoch kde sú inštalované Webasto jednotky kde v predu chlad a vzadu za kĺbom teplo ako v saune.Výsledný efekt bol ten že v celom voze pootvárané okná aj napriek tomu,že klíma bola pustená.
Reakcia na: ufo #230701:
Tak samozrejme predpokladám že sa už budú nakupovať normálne klimatizácie, ako to bolo aj pri posledných dodávkach vozidiel.
Reakcia na: 810zssk #230689:
To by nepomohlo. Tie lowcost klímy pri extrémnych teplotách cez deň raz vypneš a už sa opätovne kvôli vlastným ochranám nezopnú a nabehnú znovu až keď prestane svietiť slnko na ne na streche.
Reakcia na: si #230698:
Zas nie je nutné aby tam hneď pri pristavení vozidla bola cieľová teplota, dôležité je aby to už bolo ako-tak znesiteľné a do pár zastávok sa to už vychladí úplne.

Kombinácia tmavé sklá + dobrá klíma spustiteľná tých 10 minút pred odchodom (v ideálnom svete automaticky podľa PP) by podľa mňa dosiahla celkom znesiteľný stav.
Reakcia na: S499.1023 #230692:
Keby mi niekedy policajti za chladenie auta chceli dať pokutu, tak sa ich opýtam, na základe čoho určili tú hranicu, kedy to je zbytočné a kedy nie. Lebo napríklad taký výlet cez pol republiky môže byť objektívne zbytočnejší ako sa ísť v teple schladiť do auta a pritom zasmradím krajinu tisícnásobne viac. 🙂
Reakcia na: 810zssk #230697:
to by si ale zas musel mat tu klimatizaciu s vyrazne vyssim vykonom, aby si za 5-10 minut stihol vychladit to co sa ti tam naakumulovalo ze uplynulych 30 minut...
Reakcia na: si #230696:
Ale 2 hodiny z batérie rozhodne nepotrebuješ. Stačí cca 5-10 minút pred odchodom (prípadne ak by vydalo, tak v kabíne vodiča maximálne nejakych 40 minút - ale na kabínu stačí nižší výkon, keďže je to menší priestor).

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.