Len aby sme sa rozumeli, nepresadzujem to ako niečo čo by som považoval za superdôležité. Len som nad tým zrovna včera ráno uvažoval keď som videl po celom meste prázdne vozidlá MHD a keď už tu niekto začal riešiť úsporu vyplývajúcu z toho že L4 by robila o tretinu menšie kolečko v centre, tak mi to napadlo spomenúť
Zároveň to určite nemá byť spôsob ako ušetriť peniaze, ako naznačoval Andy, skôr to má byť spôsob ako získať peniaze na výkony niekde kde dnes chýbajú
Zároveň to určite nemá byť spôsob ako ušetriť peniaze, ako naznačoval Andy, skôr to má byť spôsob ako získať peniaze na výkony niekde kde dnes chýbajú
810zssk
Stĺpec navyše by (ako píšeš) platil len keby sa to malo týkať len nedele, čo som nenavrhoval.
Trolejbusové nočáky a ich nenadväznosť na spoje na stanicu sú skutočne problém, ale treba ho riešiť systémovo (a keď nie systémovo, tak by holt na N72 po 04:30 jazdil autobus a išiel až na stanicu :)). Inak drvivá väčšina mesta má spojenia na stanicu v noci minimálne tak dobré ako cez deň, ak nie lepšie kedže je tam centrálny prestupný uzol. Do lokalít kde nočáky nejazdia by samozrejme tie denné linky začali jazdiť v bežnom čase, prispôsobené odchodom tých nočákov (detto tangenciálne linky ako napr. 65, ktoré by začali jazdiť od piatej ako dnes).
Inak ja nevnímam nočné linky ako nejakeho mýtického strašiaka ktorého by sa ľudia mali báť používať a kvôli Nku na začiatku čísla linky sa báť cestovať MHD Možno je problém v tom, že v Bratislave sú stále ľudia zvyknutí že nočné linky vlastne neexistujú a keď odišiel posledný spoj, už nejde nič. Je pravda, že v tom Brne sú všetky skupiny obyvateľov oveľa viac naučené že tie linky existujú (v Bratislave som napr. dôchodcu v nočáku asi ešte nevedil :)).