Len aby sme sa rozumeli, nepresadzujem to ako niečo čo by som považoval za superdôležité. Len som nad tým zrovna včera ráno uvažoval keď som videl po celom meste prázdne vozidlá MHD a keď už tu niekto začal riešiť úsporu vyplývajúcu z toho že L4 by robila o tretinu menšie kolečko v centre, tak mi to napadlo spomenúť
Zároveň to určite nemá byť spôsob ako ušetriť peniaze, ako naznačoval Andy, skôr to má byť spôsob ako získať peniaze na výkony niekde kde dnes chýbajú
Zároveň to určite nemá byť spôsob ako ušetriť peniaze, ako naznačoval Andy, skôr to má byť spôsob ako získať peniaze na výkony niekde kde dnes chýbajú
Andy
Hneď mi napadol jeden príklad, okolo piatej ráno linka 201 smer centrum, tá je slušne využitá od prvého odchodu a v jej trase v mnohých reláciach nie je nejaká slušná náhrada vo forme nočáku. Napríklad na stanicu má zopár šťastlivcov N70 a N74, ale ostatní cestujúci na stanicu by určite ocenili prestup na Hodžovom medzi N72 a N70 v čase, keď aj priamy trolejbus je občas rizikový pre stihnutie vlaku.
Ak chceme atraktívnu MHD, tak proste od tej piatej ráno musia jazdiť denné spoje. Nedávno dalo mesto peniaze na MHD zadarmo na to, aby ľudí prilákalo do MHD akože jednoduchosťou (aj keď o racionalite toho kroku by sa dalo polemizovať), a toto by bolo presne opačné.