Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: gejza #230092:
To by ma zaujímalo, ako chcú dosiahnuť "stabilizáciu nedostatkových profesií", keď navrhujú pokles reálnej mzdy (+0,1€/h). 🙃
Reakcia na: BigMac #230091:
Chodia este v BA revizori? Uz ani nepamatam, kedy som nejakeho videl...
Reakcia na: Jojan #230088:
Nie je v poriadku. A práve preto, že v poriadku nie je, tak sa u Brňáci (Renoweld) snažia opraviť.
A ak to budú robiť poriadne, tak by sa im to aj mohlo v spolupráci s traťovkou podariť. Už nám tu zopár koľajových konštrukcií zachránili.
Reakcia na: 8437 #230082:
8437: A teda napriek tomu, čo tvrdí BigMac je 3. koľaj v poriadku? S takýmito hodnotami asi ťažko.
Reakcia na: S499.1023 #230086:
Samozrejme, že áno!
Presadnutý ľavý koľajnicový pás, záporná odchýlka rozchodu, presadnutý pravý koľajnicový pás,
nedodržané prevýšenie, nedodržané rozšírenie, chýbajúca prechodnica. Viditeľné voľným okom, merateľné aj krajčírskym jedenapolmetrom. A keď to prejdeš rozchdkou, nedajbože digitálnou to sú potom hodnoty nevídané.
Reakcia na: 8437 #230085:
Aký je tam polomer oblúka? Povedal by som, že typická bratislavská výhovorka.
Reakcia na: TomJ #230084:
Presne tak
Reakcia na: 8437 #230082:
Kvôli malému polomeru oblúka?
Reakcia na: Jojan #230078:
Tretia koľaj je v poriadku. Len T29 a T30 sa tam neotočia. Hrozí tam vykoľaj.
Unknown
A konkrétne na čom pracujú?
Iba brúsia a navárajú? Lebo včera za cca pol hodinu tam iba postávali u nejakého zariadenia (2 kolieska a motorček na nejakom ráme) a evidentne to nemohli nakopnúť.
Sakovci sprivatizovali právo prednostnej jazdy.
Bude sa to dať aj niekde objednať, ako služba za poplatok?
https://auto.hnonline.sk/doprava/1930475-porazili-sme-bratislavske-zapchy-nasli-sme-liek-na-dopravnu-situaciu
🤑
Reakcia na: Jojan #230078:
Pracujú na tom už tretí týždeň...
Podvečer okolo 17.h. som sa vyskytol na Hlavnej stanici a robili sa tam nejaké práce na vnútornej koľaji v obratisku (pravdepodobne naváranie oblúkov, biela dodávka+ agregát , české špz) záloha v podobe 7530 bola nezvykle "ďaleko", 1. podvozkom až vonku z oblúka, kúsok od nástupišťa.
Žeby nakoniec sprevádzkovali celú 3. koľaj?❓ 😲
Preco zmizli zo sekcie schem Mapy mestskych drah?
Reakcia na: S499.1023 #230064:
Hľadám riešenie, ty nie. Neguješ ma bez argumentov, a napíšeš že argumenty nebudeš používať lebo vlastne nemáš ani dôvod.
Prosím, napíš teda reálny dôvod, čo a prečo. Rád sa priučím. Alebo všetci sú nevzdelanci kto nesúhlasia s laminatronom.....

Odťah som naschvál spomenul nakoľko dochádza na jeden rám k ťahuútlaku celej druhej K2S. V prevádzke logicky každá sama za seba, a teda to namáhanie je minimálne. Mýlim sa? Napíš kde a prečo.
Nebolo by vhodné riešit " vyťaženosť " linky trolejbusov 211, na trase NOU na Železnú studnicku...?
Vozidlá premávajú minimálne obsadené, najmä na trase od nemocnice Kramáre po NOU.su buď prázdne alebo je v nich max.5 cestujúcich.
Takisto nebolo by vhodné, zosynchronizovat ju s linkou 209, na ich spoločnej trase od Limbovej po Klenovu??? Niektoré linky 209 idú do NUSCH ( často sa nedodržiava CP DP..) a trolej. 211 nenadväzuje na takýto spoj.
Nebolo by vhodné spojiť zastávku linky 211( ide do NOU) so zastávkou linky 209 (idúcej do NUSCH), zastávka Vlarska
Mnoho ľudí ráno.i.popoludni.musi pešo šliapať do kopca na Klenovu ci Vlarsku

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.