Čo sa týka úsekových deličov, jazdiť cez ne so zapnutou jazdou samozrejme nie je zakázané len kvôli tomu, že cestujúcim by vadilo trhnutie trolejbusom. Je to preto, že sa tým riskuje vážne poškodenie trolejbusu. Ale nič viac presnejšie napísať neviem, na to sú tu iném, fundovanejšie hlavy.
Inak, aj mne by sa zišli nejaké úvodné lekcie do sveta techniky, elektriny a pod. Veľmi túžim sa vzdelať v tejto oblasti, no predpokladám, že na pripravované stretnutia v tomto smere sa nedostavím (412 km, predsa len trochu moc...).
Inak, aj mne by sa zišli nejaké úvodné lekcie do sveta techniky, elektriny a pod. Veľmi túžim sa vzdelať v tejto oblasti, no predpokladám, že na pripravované stretnutia v tomto smere sa nedostavím (412 km, predsa len trochu moc...).
Andy
1. Pismeno V - zltobiela tabulka - prejazd cez dialkovu rozbiehavu vyhybku, zbiehavu vyhybku, alebo krizenie len s vypnutou jazdou
2. Pismeno Z - zltobiela tabulka - prejazd cez dialkovu rozbiehavu vyhybku, zbiehavu vyhybku alebo krizenie so zapnutou alebo vypnutou jazdou
3. Cierny trojuholnik v ciernom obdlzniku - pred miestne stavanou vyhybkou - trojuholnik vyjadruje smer, na ktory je vyhybka prehodena standardne, teda vodic prechadza do toho s vypnutou jazdou, do druheho so zapnutou
4. Styri kruzky v obdlzniku - usekovy delic, prejazd s vypnutou jazdou
5. Cislo - zltobiela tabulka - maximalna prejazdna rychlost cez vyhybku, krizenie, alebo nejaky zvlastny usek, napr. pod nadjazdom
6. Cerveny obdlznik - zakaz vjazdu na trolejovu stopu
7. Prieciarknuty stvorcek - netusim co to je
doplne ma ak nieco chyba. pripadne viete bod 7