Reakcia na: MatejBA #228837:
No nedovolí, pretože im budú komerčne (rádoby) financované spoje vykrádať ich dotované linky. Ani Bratislavskému kraju by sa nepáčilo, keby si rakúsky dopravca povedal, že ide prevádzkovať linku Stupava - Bratislava - Wolfsthal v bonitnom čase. Samozrejme, vždy je to individuálne, ale v princípe to pre objednávateľa vo verejnom záujme nie je nikdy lákavé.
S499.1023
Podobný problém je Triregioticket na Bazilejsku, kde sme v záujme úspory po prílete lietadlom do Zürichu (jednalo sa o spiatočnú letenku Praha - Bazilej a späť, kde v skutočnosti sa jednalo o let do Zürichu, vlak do Bazileja a letenku späť z "euroletiska" v Mylhúzach) vystúpili z vlaku na mieste najbližšieho možného pešieho prechodu do Nemecka, kde stál Triregioticket výrazne menej (18,80 EUR v Nemecku/Francúzsku, 22 CHF vo Švajčiarsku).