Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Práve prebieha v seneckom okrese menšia skúška kolapsu kvôli D4:

Lenivci, čo si vybojovali nové pridané spoje z Jelky mimo Senca do Bratislavy, ktoré obchádzajú Senec už cestujú pomaly 3 hodiny (Jelka 5:03 - autobus sa momentálne nachádza pri Logistickom centre BA, Jelka 5:43 - autobus je ešte len v Senci).

Všetky ostatné autobusy meškajú od 60 do 120 min.
Os vlaky opäť nechávali ľudí na staniciach, REXy sú plné, situáciu zachraňuje S65.

IAD sa zdrží od Senca až po centrum BA dokopy 3 hodiny.

Gratulujem vedeniu VÚC + BID, že sa na tento kompletný kolaps prizerá z gauča s vedomím, že sa na nás chystá ešte väčšie peklo, ako obyčajná rekonštrukcia Dialničnej cesty v Senci v jednom pruhu.
Reakcia na: Solider #228506:
Základ je taký, že netreba presúvať ani vozy, ani vodičov ani dorábať nikomu školenie.
Reakcia na: dupe #228508:
Nemenovaný GR to spravil (asi v nevedomosti) na prezentácií keď sa spúšťali elektronické peňaženky aj v MHD.
Prave som s otvorenymi ustami pozeral ako babenka v 30T prisla s elektricenkou k oznacovacu, pol sekundy rozmyslala a potom si ju suverenne oznacila ako listok...😎
Reakcia na: Solider #228506:
Veď hej. To sme tu už X krát riešili. Presun vozov alebo vodičov na inú vozovňu podľa potreby alebo vodičáky pre všetky typy hlavne pre Krasňany.
Reakcia na: david1 #228502:
V súčasnosti podľa môjho osobného názoru postačí, ak budú víkendy na linke 8 a 9 pravidelne so súpravami. Škodovky by sa doriešili vtedy, ak to bude organizačno-technicky možné.
Reakcia na: Mike #228503:
Ty to vieš?
Určite všetci čo sa tam potrebujú dostať. Iná rýchlejšia alternatíva cez víkend v MHD nie je. Myslím pre tých čo využívajú najmä NP spoje.

A aký ide dopyt z Dúbravky či s Karlovky do Ružinova?
Ani ty a ani ja sme to určite nepočítali.
Reakcia na: Mike #228492:
Tu nešlo o jalové kilometre, ale skôr o to, kto z Rače mal hlavné slovo. A ďaľší dôvod bol ten, že sa plánovalo od 1.1.2017, že cez víkendy budú premávať s výnimkou linky 2 na všetkých linkách len Škodovky s vodičmi z oboch vozovní, ale to sa nerealizovalo, zabudlo sa na to a tam to niekde celé zamrzlo. Verím tomu, že nové vedenie mesta, ako aj poslanci MsZ, budú mať záujem riešiť nielen rozsah dopravy cez týždeň, ale aj cez víkendy a v noci 🙂
Reakcia na: david1 #228502:
A aký je dopyt cez víkend z Rače do Dúbravky? koľko % z obsadenia tej električky ide z Rače ďalej ako do centra?
Reakcia na: Petto #228499:
Pokiaľ sú volné dalšie vozy tak kludne no skôr na L8 kvôli obehom.
No určite ich nebrať s L5.
Samotnou L5 je to výlet v tej trase a nie ešte prestup cez pomalšie spodné centrum.
Reakcia na: AndyNO #228500:
Bavíme sa o nízkopodlažných linkách. Z Rače ide do centra L3.
Do Dúbravky ide aký SL nízkopodlažný?
Reakcia na: david1 #228496:
Z Rače ide do centra Slovak Lines, síce oproti 39, 50 a 61 so slabším intervalom, ale ide.😉
Reakcia na: david1 #228498:
L50 sice jemne subehuje s elektrickami ale do centra nejde ani zdaleka, tam idu prave L8,L9 ktore su vysostne vysokopodlazne v pomere 1:5 ( 2:10 NP:VP)
Reakcia na: Petto #228497:
L5 má najdlhšiu trasu a prestupom a obchádzkou cez spodné centrum cestovanie rozhodne neurobíš nijak atraktívne. Tie BUS linky sú rozhodne alternatíva , ktorú Rača nemá.
Reakcia na: david1 #228496:
Nic v zlom, ale tich imobilnych cestuje tolko cez vikend ze musi byt aj L5 polovicne NP ? ADD2 nastupit do elektricky s plosinou hoc aj s 1 prestupom na Spitalskej je urcite lahsie jak prejst niektore chodniky a prechody im prisposobene.
Argument L50 , L61 je odveci. Na takej Ruzinovskej ked chces ist do centra su ti take tvoje spominane 39,50,61 useless.
Reakcia na: Mike #228490:
Neviem čo ti prekáža NP na L5. Pri 15 min. int. ešte viac predĺžiť cestu z Rače do Dúbravky s prestupom na Špitálskej imobilným cestujúcim. Fakt super riešenie. Ružinov má komplet L50, L61 a 39 cez víkend nízkopodlažnú..
Z Rače nič iné do centra nejde..
Hádam by sa našli ešte dve NP aj pre L9 alebo pre L8 , kde sú kratšie obehy cez víkend.
Reakcia na: S499.1023 #228494:
Ja si to pamätám asi do 10-12 rokov na úseku Trnavské Mýto - Predstaničné námestie. Viem, že prvým vodičom to ukazovalo 30 km/h a ďaším 40 km/h. To je celkom nízka rýchlosť, tak teraz neviem, či tam nebola zelená vlna, alebo bola nastavená na MHD. Veľmi som dopravu v nejakom širokom kontexte nevnímal, ale viem, že otec to viac-menej dodržiaval a pokaždé mi ukazoval ako to funguje.
Reakcia na: Ike #228493:
Ja som ešte funkčné rýchlostné signály zažil a to nielen v ČSSR ale aj na západe. Aj tak to časť vodičov používala a iná časť to využívala pre získanie pole position na ďalších semaforoch. Je to presne ako s tým odpočítavaním. A ešte jednu spoločnú vlastnosť to má - oboje nefunguje pri dynamickom riadení.
Reakcia na: S499.1023 #228487:
To je škoda. Odpočet je fajn, ale podľa mňa pôsobí na vodičov presne opačne, ako by mal. Pozitívom je odpočítavenie do signálu "voľno", kedy vodiči pred križovatkou spomalia a nechajú sa dokotúlať k semaforu tak, aby im bez zastavenia vyšla zelená.

Pri odpočítavaní zelenej si ale všímam, že znižujúce sa číslo na odpočte zároveň zvyšuje agresivitu vodičov v zmysle rýchlosti, nedávania prednosti MHD a chodcom a myšičkovania. Neviem, či je toto práve to, čo by malo byť v záujme mesta podporovať.

Inak v podstate ten odpočet do zelenej a odporúčaná rýchlosť funguje na rovnakom princípe, len je výsledok vyjadrený v inej veličine.
Reakcia na: Solider #228491:
Ale veď služby by boli rovnaké. Akurát by si vymenili Krasňany a Jurák cez víkend 4 poradia L5 za L9. Rozdiel by bol maximálne v jalových km...

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.