Reakcia na: Sarko #22518:
1) Stále lepšie ako v KE. V BA je možno 20 percent dĺžky tratí v zlom stave, v KE je 20 percent v dobrom:-). Okrem toho nemáš predstravu o tom, ako to vyzeralo v BA pred 10 či 20 rokmi, zatiaľ čo ja viem aj ako to vyzeralo v BA (omnoho horšie), aj ako to vyzeralo v KE (omnoho lepšie). A vzhľadom k tomu si myslím, že v BA sa je čím chváliť. Ale neporovnávaj stále len s BA, porovnávaj trebárs s Čechami.
2) To som nikdy netvrdil. Ale myslím, že v T3 fungujú všetky špirály, v K2 sú vleky odpojené.
I.
galiyosha
Osobne si myslim, ze keby popri elektrickovej trati jazdil hoc aj VP autobus, vacsina cestujucich bude pouzivat ten. Ako dokaz prikladam utrzok z dnesneho rozhovoru s jednou obyvatelkou Karlovej Vsi, ktora sa da oznacit za "beznu cestujucu":
- "A ten hluk sa po prebruseni kolaji ani trochu nezlepsil?"
- "Tam nieco robili s kolajami?"
- "No ved preto bola ta uzavierka."
- "Aha, ano, to bolo super, to do Karlovky chodili autobusy."
Bez komentara.