Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: PvvS #22501:
Absolutny suhlas. 🙂

Osobne si myslim, ze keby popri elektrickovej trati jazdil hoc aj VP autobus, vacsina cestujucich bude pouzivat ten. Ako dokaz prikladam utrzok z dnesneho rozhovoru s jednou obyvatelkou Karlovej Vsi, ktora sa da oznacit za "beznu cestujucu":

- "A ten hluk sa po prebruseni kolaji ani trochu nezlepsil?"
- "Tam nieco robili s kolajami?"
- "No ved preto bola ta uzavierka."
- "Aha, ano, to bolo super, to do Karlovky chodili autobusy."

Bez komentara.
Reakcia na: Sarko #22518:

1) Stále lepšie ako v KE. V BA je možno 20 percent dĺžky tratí v zlom stave, v KE je 20 percent v dobrom:-). Okrem toho nemáš predstravu o tom, ako to vyzeralo v BA pred 10 či 20 rokmi, zatiaľ čo ja viem aj ako to vyzeralo v BA (omnoho horšie), aj ako to vyzeralo v KE (omnoho lepšie). A vzhľadom k tomu si myslím, že v BA sa je čím chváliť. Ale neporovnávaj stále len s BA, porovnávaj trebárs s Čechami.
2) To som nikdy netvrdil. Ale myslím, že v T3 fungujú všetky špirály, v K2 sú vleky odpojené.
I.
Reakcia na: Sarko #22503:
Lenže napr. Praha to usporiadanie 2ˇ1 odstraňuje.
A inak Tvoje neustále riešenie problému, či je správne označenie T3SU alebo T3SUCS, dosť vypovedá o Tvojich prioritách v riešení problémov MHD:-).
Re #22504 Sarko: Kornút sa hovorí tomu plechu, nie tomu laminátu.
I.
Reakcia na: S499.1023 #22515:

Žiaľ, naposledy som bol v BA minulý týždeň a ver mi, nie je sa čím chváliť...

Re #22514:
To chceš naznačiť, že DPB je normálny DP a funguje každučičká špirála? 🙂
Reakcia na: Papyr #22500:
Hehe, povedal by som, že zásadný, ale úplne zásadný nesúhlas. T3 rozhodne nadčasový design má, porovnaj si to s autobusmi z tých čias. S tými autami - ako čo, ale RR teda rozhodne nadčasový design nemá.
I.
Reakcia na: fobust #22490:
Rýchliková laminátka nebola S699.0, rýchliková laminátka bola S499.1.
Reakcia na: Sarko #22486:
A aby som nezabudol, v ktorom meste okrem KE sú ešte trate v podstatne horšom stave než kedysi? Ani len v Bratislave nie, opak je pravdou!
Reakcia na: Sarko #22486:
V normálnych DP také nebýva, že nefunguje špirála. A čo má kvalita tratí so sedačkou? Si myslíš, že koženka Ťa tak odpruží, že si ušetríš chrbticu?
I.
Reakcia na: Spectre #22479:
Ty jazdíš ako vlk v električke osem či desať hodí v kuse? Kukáš pritom do zrkadla, mačkáš gombíky a tak?
Reakcia na: COLOR #22471:
Tie totiž nevyrába Elektroline ale Steamline:-).
I.
Reakcia na: Andy #22497:
Heeeeej... ale aj ja by som chcel Ikarus C83 !!!! 🙂

Re #22498 J: Nove celicka na K2S su atraktivne pre cestujuceho, ale pre vodica je to horor. Jednoducho to Kotas navrhol dost neprakticky, ale co uz.. nikto nie je genialny.

Re #22501 PvvS: Velmi dobre, velmi dobre .... 😃

Re #22503 Sarko: To, co spominas, cize obnovenie seriovej velkovyroby T3 bol po tramvaji RT6N1 najvacsi omyl v dejinach CKD.
re #22307 qwix: ake prepasovanie??? Ved to bol normalny, SBSkarom odobreny vstup do vozovne Jurajov Dvor. ;-P

re #22447 galiyosha: nackovia v DNV? Ako sa im to podarilo pre boha prezit? A este maju taku drzost, ze skacu do "inofarebnych"? 😞

re #22456 Jano: no, pokial som si ja vcera vsimol, tak ta rozkopavka sa tiahne az po zastavku Horne Krcace. Sice nechapem preco prave tam, ale budiz.
Reakcia na: ufo #22508:
Veľmi pekne si to napísal 🙂
Kotasie cela stoja vela penazi, prekazaju vodicom, oblbuju ludi, ktori si myslia, ze to je nova elektricka a potom v tom vidia vysokopodlaznu nepohodlnu elektricku 21.storocia a potom ju nechcu v Petrzalke a chcu kvoli tomu metro 🙂 Takto to je, ked pocujem co hovoria ludia. Rekonstruovat na moralne zastaralom vozidle sa oplati akurat to, co usetri peniaze a zvysi pohodlie cestujucim aj vodicovi ale cela to isotne nie su.
Reakcia na: Vladimír #22488:
Podobnu teoriu som zastaval svojho casu aj ja o kombi autach Volvo, ktore vyzerali ako pohrebaky. 🙂 Presne oznacenie si nepamatam, ale zadne celo bolo uplne kolme.

Re #22497 Andy: Zvelicujes a prekrucas.

Re #22498 J: Myslim, ze v prispevkoch #22495 a #22480 mas celkom dost argumentov, preco tie cela nie su idealne. Keby sa vynovil interier, vedz, ze cestujucim bude uplne jedno, ako ta elektricka vyzera zvonku.
Reakcia na: Vladimír #22505:

Viem. Ja som sa len chytil toho, čo si napísal, takže od druhého odstavca to ber tak, že je to určené ostatným.
Reakcia na: Sarko #22503:
Mne je tá história predsa jasná. Hovorili sme o tom už mnohokrát.
Reakcia na: J #22498:

V tom plechovom kuželi pod laminátovým kornútkom sa nachádza špirála, ktorá sa nahrieva ako odpor a vyhrieva ich.
Reakcia na: Vladimír #22488:

Tú istú sériu T3 z roku 1982, S USPORIADANÍM SEDADIEL 2+1, mali/majú aj Bratislava (20ks), Most (25ks), Liberec (10ks), Ostrava (5ks), Plzeň (25ks) a Praha (20ks).

Táto séria sa na Slovensku stále nesprávne uvádza ako typ T3SU (takisto aj na iMHD)!

V roku 1982 sa nečakane obnovila sériová výroba po tom, čo sa nezačalo so sériovou výrobou novovyvinutých modelov T5, T6, KT4, KT6 a KT8. Preto z dôvodu čo najrýchlejších dodávok sa začala jednotná výroba s exportným súbehom, t.j. ZLÚČENÍM DOMÁCEHO PREVEDENIA s prevedením T3D, T3SU a T3YU.

Tento výrobný súbeh, s rôznymi variantami úprav v interiéri, usporiadaní sedadiel a výzbroje sa podľa požiadaviek dopravcov menil a trval až do ukončenia výroby v roku 1989!
Reakcia na: Papyr #22500:
Mno a jakej je rozdil mezi B731 a B951 to sou oba stejny vozy , jenom jiny cela

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.