Reakcia na: Lukyno87 #224490:
To, že JD i Kr chcú mať rovnomerne rozdelené delené služby (špičky) by som ešte chápal. Ale prečo sa K2S z e-6 zamieňajú s e-9, to naozaj nechápem. Kľudne by sa mohli na Šafku vymieňať s e-8, kde by v sedle tie kačice nevadili. Asi sa väčšina z nás zhodne, že vypravovať kačice a nevypravovať dvojice T3P je choré. Pritom riešenie tu je - postupne odstaviť najstaršie K2S (tak, ako budú nabiehať na VP, SP), zakonzervovať, nechať v Kr pod strechou a vypravovať naviac T3P. A ak do predĺženia Petržalky nebudú nové vozy, tie zakonzervované by dostali príslušný stupeň opravy a vrátili by sa do prevádzky. A ešte k začiatkom e-6. Hlavným zmyslom tejto linky je relácia Šafko -> Karlova Ves. Začínať na Jesenského a ísť rovno do KV je hlúposť, kvôli tomu potom ide prvý spoj zo Šafka až o 15:47. Čiže pre študentov často nezmyselne neskoro. Ak by sa vymieňali s e-8, tento problém by nebol, keďže pri začiatku i konci služby by vždy išli až na Šafko. Kde je vôľa, tam je cesta, hovoril klasik. Prečo tu tá vôľa nie je, nechápem.
MatejBA