To, že JD i Kr chcú mať rovnomerne rozdelené delené služby (špičky) by som ešte chápal. Ale prečo sa K2S z e-6 zamieňajú s e-9, to naozaj nechápem. Kľudne by sa mohli na Šafku vymieňať s e-8, kde by v sedle tie kačice nevadili. Asi sa väčšina z nás zhodne, že vypravovať kačice a nevypravovať dvojice T3P je choré. Pritom riešenie tu je - postupne odstaviť najstaršie K2S (tak, ako budú nabiehať na VP, SP), zakonzervovať, nechať v Kr pod strechou a vypravovať naviac T3P. A ak do predĺženia Petržalky nebudú nové vozy, tie zakonzervované by dostali príslušný stupeň opravy a vrátili by sa do prevádzky.
A ešte k začiatkom e-6. Hlavným zmyslom tejto linky je relácia Šafko -> Karlova Ves. Začínať na Jesenského a ísť rovno do KV je hlúposť, kvôli tomu potom ide prvý spoj zo Šafka až o 15:47. Čiže pre študentov často nezmyselne neskoro. Ak by sa vymieňali s e-8, tento problém by nebol, keďže pri začiatku i konci služby by vždy išli až na Šafko. Kde je vôľa, tam je cesta, hovoril klasik. Prečo tu tá vôľa nie je, nechápem.
neuveriteľné ako vznikajú fantastické myšlienky na riešenie električkových tratí - otvorím googlovskú mapu , mrknem 2 - 3 krát na google Street View, a všetko jasné, svet gombička, projekt hotový za týždeň, tu šibnem koľaj kusok vpravo do chodníka, tam zas uhnem vľavo, na kúsku kde sa asi podľa fotky koľaj nezmestí spravím peáž s jazdným pruhom, hodím do radiča nejakú sekundičku dve aby to električka migla ešte pred autami, nadchod možno zavadzia čo tam po priechodnom priereze, pilier je blízko zbúrame a postavíme vedľa, čo tam po statike dnes nemôže byť problém a ak nakoniec bude treba zbúrať nie je problém zbúra sa, čo tam po financiách
"Článok sa zaoberá zváraním žliabkových koľajníc pre koľajové vozidlá mestských dráh. Na základe rozboru ocelí koľajníc sú v ňom uvedené požiadavky, ktoré je potrebné splniť na zabezpečenie správneho postupu zvárania."
Autori článku vychádzajú z reálií Dopravného podniku Bratislava.
cez BMK je možné kupovať električenku aj v multifunkčných automatoch umiestnených na rôznych miestach v BA .... ja osobne preferujem automaty v predajni BILLA na Bajkalskej a v TESCO Zlaté piesky - ich výhodou je to, že sú "otvorené" vždy, keď je otvorený aj daný obchod ?
Ja som si naposledy aktivoval na Hodžovom námestí. A keďže mi prišla cez víkend nová karta, idem to aktivovať aj dnes ? Cez net to pri prvom použití píše chybu "neplatná karta".
10 rokov som do práce cestovala autom. Teraz sa naša firma presťahovala a bola som nútená zakúpiť si znovu električenku. Vo svojej banke som si dala vydať BMK, aby som mohla mať zľavu10% v DPB. Je potrebné, si zakupovať električenku na BMK len v predajniach DBP a nie cez net? ďakujem
Ťažko sa fotí v uličke, kde som nemohol pohnúť rukami z vrecka a v tme, lebo ani svetlá samozrejme nesvietili.
Chodí tam 671, ale tá má aspoň pre státie viac miesta, Béčka majú len uličky, aj keď sa už stálo aj v kabínkach medzi 8 sediacimi.
ZSSK by sa už mohla uvedomiť, lebo to čo stvára je nehoráznosť najvyššieho stupňa... na Os 4608 dnes vypravili 4 staré vozne, čiže už zo Senca nepobral ľudí, v Ivanke sa stálo 4 minúty ale to ľudia vzdali, lebo ani len zopár duší vošlo, dvere sa nedali ani len otvoriť, pretože na nich stáli ľudia, čiže vlak odišiel zo zastávky tak, že nástupište zostalo plné ľuďmi. Vajnorčania zostali komplet na stanici, Bernolákovčania zostali tiež a počkali si na REX 1876. Približne 150 ľudí tak má super ráno.
Snad nechces, aby ich otravovali cestujuci a svojou pritomnostou im strpcovali zivot...?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Mhr1
A ešte k začiatkom e-6. Hlavným zmyslom tejto linky je relácia Šafko -> Karlova Ves. Začínať na Jesenského a ísť rovno do KV je hlúposť, kvôli tomu potom ide prvý spoj zo Šafka až o 15:47. Čiže pre študentov často nezmyselne neskoro. Ak by sa vymieňali s e-8, tento problém by nebol, keďže pri začiatku i konci služby by vždy išli až na Šafko. Kde je vôľa, tam je cesta, hovoril klasik. Prečo tu tá vôľa nie je, nechápem.