A ani eshop ZSSK nepozná cenu medzinárodného lístka z Hegyeshalomu a Rajky na Slovensko. Odporúča zatelefonovať alebo napísať na Kontaktné centrum ZSSK.
"pri nástupe v Rusovciach (stanica bez otvorenej pokladnice) smerom do Maďarska a pri nástupe v Maďarsku smerom na Slovensko je možné medzinárodný lístok kúpiť od pracovníka GYSEV vo vlaku. Platba je možná v hotovosti v maďarských forintoch a eurách v nominálnej hodnote od 50 eurocentov do 100 €, pričom výdavok je vždy v maďarských forintoch. Bankovky v hodnote 50 € je možné použiť pri platbe nad 20 € a bankovky v hodnote 100 € pri platbe nad 50 €."
Takže to nie je za zvýhodnené relačné ceny zverejnené na tom webe? Kde sa dajú nájsť ceny medzinárodného cestovného Hegyeshalomu a pod. v eurách? Raaberbahn.at ma presmerováva na Scottyho a ten to nevie. No a gysev.hu na Elviru MAV a tá to tiež nedokáže.
Ak je tam dáke obratisko tak tam potiahnuť L98 už teraz by nebol taký problém.
Ináč aj v tomto období prebieha počitanie cestujúcich.
Aj v tomto roku došlo k miernej reorganizácii liniek a int. v DNV a Devíne. Posilnila sa špička na L32,133 a rozšírila prevádzka na L63, 52. Bolo toho určite viac..
Mesto si však v prvom rade musí objednať viac výkonov.
taka otazka, ako vlastne funguje navrhovanie zmien, trasy, intervaly? robi sa prieskum v terene, alebo vodici danych liniek podavaju echo na poddimenzovanost, alebo je to na zaklade staznosti obcanov? skor ci neskor budu nuteni prekopat existujuce spojenia a intervaly, otazka casu, ale premyslam, na co sa vlastne caka? kym mesto spravi prieskum?
tam su preplnene spoje v spicke, jedno ci vynechaju alebo nie, otazka je, kam sa zmestia ludia, ked sa nastahuje dalsi dom? lebo uz teraz je to zaberak
Ja som s vydajom IDS listkov v Bratislave v zasade problem nemal. Pred zavedenim eCL som si bezne chodil kupovat "10 listkov na 15 minut" (na ostatne som mal karnet) a vzdy to zvladli, aj ked obcas s komentarmi typu "Desat? Preboha!" alebo "7 eur? To je nejake drahe, nie?" ? ? ?
DPB uz par krat takto zaviedol linky na ktorych neplatia ziadna tarifa ? Apropo, kde je PP platny od 10.12.? Lebo podla toho sucasneho do Rusoviec tarifa IDS BK neplati, ZSSK zas uz niekolkokrat zmenila postup ako sa pracuje s CL1C v Rusovciach, personal nevyzera byt informovany o nicom a cele je to jeden velky bordel ?
dnesny zazitok, L191 s prichodom 07:16 slnecnice nedorazila, :28 prisla zmeskana L91, nastastie mercedes, na zastavke nas tam cakalo odhadom 40 ludi a prisiel plny bus az po dvere, jasovsku si asi viete predstavit
A1 ma cerstvo vydane kolaudacne rozhodnutie, do par mesiacov sa nastahuju ludia, 342 bytov, uz teraz obyvatelia okolia jasovskej maju problem, viladomy maju problem, kam sa narvu este aj z A1, ked uz teraz tie busy su preplnene?
Bol som pri tom od úplného začiatku. Je tam 20.
Akú by si teda mal predstavu o rýchlosti? 40? 30? 35? Ešte menšia úspora. A aby si nemal pocit terigania, vrátime tam nejaké zrýchľovačové kachny, pri jazde prískokmi budeš mať pocit, že je to rýchlejšie ? .
Ale veď to mi je úplne jasné, to mi netreba zdôrazňovať. Asi sme sa nepochopili, lebo "na úkor husto využívaných zón" nebolo myslené na okolie SND, ale na Prístav vs. Nivy.
Podľa jednoduchej matematiky by to nemusel byť problém. 60m súprava s kapacitou 500 duší (podľa tolerantnej normy) v intervale 120s činí kapacitu 15 000/h. DH, PB, Vr budú stále mať aj iné linky a iné ciele takže pohoda, do bizniscentier by chodili aj ľudia z iných smerov takže rátať môžeš ďalších 15 000. Nepredpokladám, že tunajšia výstavba vygeneruje v špičkovej hodine toľko cieľov, aby v ršp nestačilo tade previezť 60 000 duší. Ale nie som odborník, takže si patent na pravdu neuzuprujem. A dôsledky tohoto markantného nárastu siete i výpravy sú na inú diskusiu.
A podľa sedliackeho rozumu, keď to jakž takž zvládajú dnešné trolejbusy, prečo by elina mala byť horšia?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Ike