taka otazka, ako vlastne funguje navrhovanie zmien, trasy, intervaly? robi sa prieskum v terene, alebo vodici danych liniek podavaju echo na poddimenzovanost, alebo je to na zaklade staznosti obcanov? skor ci neskor budu nuteni prekopat existujuce spojenia a intervaly, otazka casu, ale premyslam, na co sa vlastne caka? kym mesto spravi prieskum?
tam su preplnene spoje v spicke, jedno ci vynechaju alebo nie, otazka je, kam sa zmestia ludia, ked sa nastahuje dalsi dom? lebo uz teraz je to zaberak
Ja som s vydajom IDS listkov v Bratislave v zasade problem nemal. Pred zavedenim eCL som si bezne chodil kupovat "10 listkov na 15 minut" (na ostatne som mal karnet) a vzdy to zvladli, aj ked obcas s komentarmi typu "Desat? Preboha!" alebo "7 eur? To je nejake drahe, nie?" ? ? ?
DPB uz par krat takto zaviedol linky na ktorych neplatia ziadna tarifa ? Apropo, kde je PP platny od 10.12.? Lebo podla toho sucasneho do Rusoviec tarifa IDS BK neplati, ZSSK zas uz niekolkokrat zmenila postup ako sa pracuje s CL1C v Rusovciach, personal nevyzera byt informovany o nicom a cele je to jeden velky bordel ?
dnesny zazitok, L191 s prichodom 07:16 slnecnice nedorazila, :28 prisla zmeskana L91, nastastie mercedes, na zastavke nas tam cakalo odhadom 40 ludi a prisiel plny bus az po dvere, jasovsku si asi viete predstavit
A1 ma cerstvo vydane kolaudacne rozhodnutie, do par mesiacov sa nastahuju ludia, 342 bytov, uz teraz obyvatelia okolia jasovskej maju problem, viladomy maju problem, kam sa narvu este aj z A1, ked uz teraz tie busy su preplnene?
Bol som pri tom od úplného začiatku. Je tam 20.
Akú by si teda mal predstavu o rýchlosti? 40? 30? 35? Ešte menšia úspora. A aby si nemal pocit terigania, vrátime tam nejaké zrýchľovačové kachny, pri jazde prískokmi budeš mať pocit, že je to rýchlejšie ? .
Ale veď to mi je úplne jasné, to mi netreba zdôrazňovať. Asi sme sa nepochopili, lebo "na úkor husto využívaných zón" nebolo myslené na okolie SND, ale na Prístav vs. Nivy.
Podľa jednoduchej matematiky by to nemusel byť problém. 60m súprava s kapacitou 500 duší (podľa tolerantnej normy) v intervale 120s činí kapacitu 15 000/h. DH, PB, Vr budú stále mať aj iné linky a iné ciele takže pohoda, do bizniscentier by chodili aj ľudia z iných smerov takže rátať môžeš ďalších 15 000. Nepredpokladám, že tunajšia výstavba vygeneruje v špičkovej hodine toľko cieľov, aby v ršp nestačilo tade previezť 60 000 duší. Ale nie som odborník, takže si patent na pravdu neuzuprujem. A dôsledky tohoto markantného nárastu siete i výpravy sú na inú diskusiu.
A podľa sedliackeho rozumu, keď to jakž takž zvládajú dnešné trolejbusy, prečo by elina mala byť horšia?
Päťdesiatku o mňa láskavo neoplieskavaj, to som nikde nežiadal. Mňa totiž nestresuje nejaké symbolické číslo času vynaloženého navyše, ale ten psychologický pocit, že kým sa preterigám cez centrum, tak by som to dal dobre že nie aj peši. Ale ok, ak to nejde inak, tak to prijmem ako fakt. Len teda nechce sa mi veriť, že by sa tadeto jazdilo tak pomaly v celej histórii pešej zóny (ale tak pamäť je zradná).
Môžem len súhlasiť, že spolužitie E a peších je tu OK (mám to na očiach každý deň) a omnoho viac mi vadia všadeprítomné autá. Osobne by som uzavrel aj spodnú časť Vysokej od Živnodomu, lebo ten výjazd tam je skrz rozhľad celkom zlo a väčší zdroj napätia pre chodcov než električka.
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
martinah