Reakcia na: Viko #224048:
Na električku po Prístavnej mám iný názor, ja si myslím, že treba obyvateľov Biskupíc, Vrakune a teda ešte aj oblastí Vlčie hrdlo a Pálenisko naozaj priblížiť k mestu. Po Prístavnej a cez Pálenisko by mala ísť rýchla električka, ktorá nebude stáť každé dve minúty a motkať sa bohvieako cez Prievoz.Čo sa týka tých ďalších vecí, máme na to odlišné názory. Vieš, keď už bude tá trať postavená, bude neskoro zisťovať, či robí hluk a vibrácie, alebo nie. Tá bariéra by tam vznikla priamo pred vchodom do SND a celé by to špatili aj stĺpy na elektrické vedenie. Na Landererke by taká vec absolútne nevadila. Však je tam málo chodcov, ale veď doteraz tam nič nebolo postavené. Keď to bude hotové, budú tam haldy ľudí. Nie sa promenádovať, ale presúvajúci sa z a do práce a iných cieľov.
Melange
Prečo nie po Pribinovej:
- rušenie prevádzky divadla a kultúrneho zážitku hlukom a vibráciami
- narušenie architektonického a umeleckého konceptu budovy divadla a jeho okolia od Kusého, Paňáka a Bauera
- zabratie námestia pred budovou divadla
- vznik bariéry medzi hlavným vchodom do divadla a nadväzujúcim námestím, čo obmedzí aj prístup do divadla
- znehodnotenie pokojnej zóny, zníženie komfortu a potenciálne nebezpečenstvo najmä pre deti - rodičia napríklad už budú musieť dávať v tomto priestore na deti pozor, nebudú ich môcť nechať voľne behať a pod., čo sú všetko faktory vplývajúce na kvalitu verejného priestoru
- obslúženie iba malého územia južne od Pribinovej (iba budov Eurovei)
Prečo áno po Landererovej:
- obslúženie omnoho väčšieho územia - komplexy po južnej aj severnej strane Landererovej
- malá vzdialenosť od budov Eurovei, pohodlná pešia dostupnosť, takže aj toto územie by bolo obslúžené
- potenciál priameho pokračovania po Prístavnej ďalej (teda bez zbytočných zákrut)
- ide o dopravnú ulicu, netreba na nej obmedzovať chodcov, verejná doprava na ňu patrí