Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: david1 #224002:
No neviem, keď zainvestuješ do blbosti, budeš do nej nonstop liať ďalšie peniaze len preto, že ju máš?
Totižto najviac ľudí je tam za slnečných dní. Mať to zapnuté kvôli dažďu a nociam by malo rovnaký zmysel, ako mať cez deň vypnuté a v noci zapnuté semafory na križovatke.

No a Poštová, pečiatky z celého sveta (nie erby) boli pekné, len technologické riešenie bolo zle zvolené, takže znovu spojazdniť by znamenalo kompletnú výmenu, čo sa samozrejme dá, len holt toto mesto kašle na všetko.
Reakcia na: MatejBA #224023:
Sorry, neviem preco som cital (a myslel si) ze pojde cez Wustenrot a ako idu trolejbusy okolo ASMN 🙂
Reakcia na: Petto #224022:
Tak ale rovnakou logikou bude mizerne obsluzena Eurovea 2, okolie J&T budovy a juho-vychodna cast Twin City.
Reakcia na: 810zssk #224021:
Hej,ale to zase bavime len o kraji projektu. Ak by trat sla Landerkou a zastavka elektricky by bola cca tam kde stoji dnes 88 smer ASMN tak uz to je to zaujimavejsie pre zapadnu cast TWIN city ( cca zastavka Twincity 88 smer ASMN) a pre Skypark priam ideal pri 1 z veží.
Reakcia na: Petto #224020:
Twin City malo byt obsluzene z tej zastavky na krizovatke Kosickej a Mlynskych niv.
Reakcia na: 810zssk #224019:
Suhlasim ze Pribinova je kludnejsia pre elektricky, ale pre projekty okolo SkyParku +TWIN CITY prakticky nevyuzitelna skrz pesiu dostupnost.
Reakcia na: Petto #224018:
Vsak v poriadku, kludne poslime elektricku cez vytazene krizovatky kde jednak nikdy nebude moct byt preferencia (vysoka hustota premavky elektriciek) a jednak pri kolapsoch dopravy ktore tam budu autickari budu upchavat krizovatku a blokovat elektricky. To bude ale riesenie. A developer samozrejme rad prispeje na trat ktora sa vyhne jeho projektu.
Reakcia na: 810zssk #224015:
Suhlasim s Davidom. Zrejme len podla teba.
Reakcia na: david1 #224016:
Na Jesenskeho pocas leta funguje zle kvoli dilentantizmu mesta. S tym proste treba prestat.
Reakcia na: 810zssk #224015:
Nezmysel podľa koho ? Teba?

Určite to tade efektívnejšie obslúži novú štvrť ako v plánovenej JaT.

Ako funguje doprava počas leta na Jesenského vieš aj sám.
Reakcia na: N/A #224014:
Myslis tie nezmysly o tom ako to "znici verejny priestor"? Mas pocit, ze napriklad aj take Hviezdoslavovo namestie je zly verejny priestor, lebo po jeho okraji ide elektricka?

Trasovanie po Landererovej je nezmysel a neexistuje ziaden racionalny dovod pre jeho uprednostnenie.
Reakcia na: 810zssk #224013:
Argumenty som tu už niekoľkokrát napísal, tak toto tvoje opakované pýtanie sa na to isté - pričom ti už bolo odpovedané - ťažko vysvetliť ináč než lobotómiou.
Reakcia na: mific #224008:
Spravne to chpem ze chces zrusit autobus jazdiaci 24 krat za den kvoli existencii vlakov 5 krat za den?
Reakcia na: N/A #224006:
Aaa, Melange si opat raz dupol a tym definoval "fakty", kedze "fakty" su to co si Melange mysli. Carovne ❤
Reakcia na: Mhr1 #224007:
Veď to je práve pointa: malo by to ísť po Landererovej, nie po Pribinovej.
Reakcia na: mific #224008:
Autobus jazdí prázdny v čase chodu vlaku, ktorý jazdí plný?
Dobrý deň, je na zamyslenie načo chodí autobus do Rajky,keď tam už jazdia vlaky.Treba ho zrusiť a lebo prípadne presunúť na inú trasu.
Reakcia na: N/A #224006:
Ozaj a prečo sa tak lipne na tej Pribinovej? Mne by síce električka medzi divadlom a námestím nevadila, ale vidím, že je to asi nepriechodné. Tak prečo to nemôže ísť poza divadlo? Veď aj dnes zo zastávky Panorama City je to pešo toľko, ako by to bolo z električky na Landererovej. A ak by zastávka Šafko pre električky smerujúce na Landererovu bola zhruba tam, ako je dnes Malá scéna - je tam parkovisko, priestoru habadej - bolo by to odtiaľ pešo do Eurovey (na jej západný koniec) rovnako ako dnes z autobusov. Zo stredu Landererovej by bolo potom veľmi blízko k SND i ku stredu Eurovey. A naviac - ako to tu už bolo spomínané, obslúžil by sa aj priestor SV od Landererovej.
Hanbou je, že mesto nekoná. Tomu by predovšetkým malo záležať na kvalitnej dopravnej obsluhe. Ale kedysi sa riešenia odsúvali zaklínadlom "bude metro", dnes "železnica to vyrieši" a výsledok bude nula ako s tým metrom. Kedy už zodpovední pochopia, že bez adekvátneho rozvoja električkovej dopravy sa v Bratislave nič nevyrieši?!
Argumentov proti trati na Pribinovej je viac než dosť. Vy môžete akurát tak zúrivo dupať nožičkami a klikať mi mínusky, no realitu nezmeníte. Chvalabohu, inštitúcie a odborná i laická verejnosť sú jasne PROTI trati po Pribinovej. Všetko podložené argumentmi. Také sú fakty, páni.

Električky nech chodia miesto toho po Landererovej. Landererova pretína budúce administratívno-komerčné centrum prakticky presne v polovici a potenciálna trať tadeto vedená má omnoho väčší zásah tohto územia. Je omnoho lepšia ako potenciálna trať na Pribinovej. Do budúcnosti by mohla priamo pokračovať po Prístavnej k Pálenisku a ďalej až do Biskupíc.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.