Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Dobrý deň, chcela by som upozorniť na šoféra trolejbusu, ktorý dnes, t. j. 8.9. šiel po Záhradníckej ul. smerom k Zimnému štadiónu, pravdepodobne č. 205 (išla som o 14.50 iba jednu zastávku od ŠNOP, takže som číslo neregistrovala), ale všimla som si číslo na trolejbuse - 6024.
Nastupovala som prednými dverami, našťastie som stihla - privrel mi iba pätu do dverí, ale vzápätí nastal krik v trolejbuse, lebo pán šofér v stredných dverách privrel staršiu pani s paličkou, ktorá sa snažila vystúpiť.
Tak som si dovolila ho upozorniť, aby dával pozor, veď nie je normálne, aby privieral do dverí cestujúcich a ohrozoval ich život. Jeho jediná reakcia bola, že predsa sme museli počuť signalizáciu, že zatvára dvere.
Nuž, doteraz som si naivne myslela, že šofér dáva signalizáciu o zatváraní dverí až sa presvedčí, že všetci cestujúci v poriadku nastúpili a vystúpili. Ja som signalizáciu počula, ale už som mala jednu nohu v trolejbuse, tak som to stihla, aj keď so zachytenou pätou, ale pani s paličkou asi nestihla vyskočiť. No ako by mohol mať šofér prehľad o tom, čo sa deje v trolejbuse, keď na jeho dverách bola nalepená pomerne objemná pani, s ktorou sa spokojne zabával - hlavne že v každom dopravnom prostriedku sú nápisy, aby cestujúci nestáli v priestore pri šoférovi, lebo mu prekážajú vo výhľade.
Myslím, že takýto bezohľadný šofér by nemal jazdiť minimálne na takej trati, kde je zvýšená frekvencia menej pohyblivých cestujúcich, ktorí pri ortopedickom zdravotníckom zariadení nastupujú. Mária Ostrochovská (maria.ostrochovska@gmail.com)
Reakcia na: Ike #222616:
Samozrejme, že mala ale určite nie v posune osi o 30 cm. Hlavný potenciál leží aj tak v oblasti oboch križovatiek na konci rekonštruovaného úseku.
Reakcia na: S499.1023 #222615:
Nesúvisí to s touto kauzou, ale súhlasím so zakaznikom, že tá trať mala ďaleko väčší potenciál, ako výmena koľajníc, jedna zastávka viedenského typu a konzervácia súčasných neduhov.
Reakcia na: zakaznik #222614:
A čomu by to ako malo pomôcť, tých 30 cm?
Reakcia na: S499.1023 #222613:
Napríklad takých 0,3 m nie je na trati veľa, ale v zastávke je to takmer +20 m^2
Reakcia na: zakaznik #222612:
Takže trať by podľa teba mala kľučkovať podľa fluktuujúcej šírky ulice?
Reakcia na: Ámos #222610:
V prvom rade je to odfláknutý projekt ako vždy. Idú tam dať zastávku, ale teleso trate sa neposunie ani o centimeter. Napriek tomu, že pred ministerstvom nezamestnanosti je množstvo miesta.
Na mieste dotknutých obyvateľov by som postupoval rovnako.

Reakcia na: Ámos #222610:
Mozno by bolo jednoduchsie podat trestne oznamenie, kedze je tu podozrenie zo zneuzitia pravomoci v pripade isteho listnaca. Cim dlhsie bude stavba pozastavena, tym dlhsie budu chodit policajti ku dvom levom nastvany do roboty. A ked sa to takto niekolko mesiacov bude dotykat priamo nich, tak clovek nikdy nevie, mozno aj motyka vystreli. ?
Reakcia na: zakaznik #222609:
Uviedlo to ministerstvo dopravy, ktoré v tejto veci rozhodlo ako dovolací orgán. BSK ma iny pravny nazor.
Celkom by ma zaujmal nazor nezavisleho pravnika. Ci je to praca Listnaca alebo chyba BSK.
Rekonštrukcia električkovej trate na Špitálskej ulici v Bratislave nie je povolená v súlade so zákonom. V procese sú viaceré vážne pochybenia a je nutné výstavbu zastaviť.
https://dennikn.sk/minuta/873501/?ref=mwat
Reakcia na: JerryBA #222604:
Aj všetky 525-ky by mohli štartovať, alebo 630, alebo 727.
Reakcia na: JerryBA #222604:
Na ****viny by ich bolo...
Reakcia na: Ike #222589:
Konkretne ten vyrok myslim znel ze zeleznica na Slovensku sa prevadzkuje vsade, ale nikde poriadne. A v tom je obrovsky kus pravdy.
Reakcia na: Joyki #222603:
Okrem zrušených OS na to čo ostalo dávajú zúfalo malú kapacitu.
Tri vagóny to čo je??
Toľko chodí po hrbatej z Kútov do Trnavy alebo z Levíc do Zámkov, kde je aj to veľa.

Z dedín za Zámkami prídeš do BA o 6,59 s 4608 preto taká plnka a potom až 8:30 OS/Rex 4640/1878

Na to ide už po 26 min. další OS 4612 s príchodom o 08:57 už v takte do večera...

Reakcia na: david1 #222602:
Os 4670 má tri vozne (to je súprava na 4659 s odch. 22:07), a vezie tak 80 - 100 ľudí. Potom ide 4608, ktorý je vyslovene školácky vlak... odkedy zrušili Os s prích. do BA o 7:17, všetko vybavuje 4608 (prích. 6:59), a ďalší Os 4650 vezie už skôr pracujúci ľud (s prích. 7:51), ktorý je tiež zúfalo plný. Nasledujúci Os 4612 s prích. 8:57 opäť má len tri vozne (Bdtmee), a opäť sú vozne plné stojacimi.

Jednoznačne chýba školácky vlak (jedine v taktovej časovej polohe Os z GA o 6:29 s prích. do BA okolo 7:22 s tým, že by bol predbehnutý rýchlikom v Bernolákove), ten by zobral aspoň žiakov na Račiansku a Nové Mesto. Pretože 4608 je plný aj pracujúcimi, nielen študentmi.
Reakcia na: Joyki #222598:
Veď to nafoť alebo natoč. Ja som nepravidelný cestujúci... , ktorý vždy sedí lebo ide zďaleka...
Ako je na tom vlak 4670 o 6:02 čo ide 17 min. po Novozámockom no strašne skoro? Už o 6,18 je na N.Meste.
Možno aj zmenou polohy tohoto OS by sa to vedelo trochu vylepšiť.
Pokiaľ to nie je ten večerný obratový z dvoma vagónmi. ?

Tie CP sú stavané ešte zo socializmu , keď sa chodilo väčšinou na šiestu a siedmu do roboty... viď prvý OS s príchodom o 4:55 zo Zámkov..
Reakcia na: Pajo #222599:
Tak ešte vždy môžeme skončiť ako železnice v pobaltských štátoch, kde osobná doprava predstavuje iba prímestskú dopravu v aglomerácií hlavného mesta (prípadne druhého najväčšieho mesta v krajine) a diaľková doprava je spojenie hlavného mesta a pár najväčších miest v krajine, ale iba v nevyhnutnom rozsahu, t. j. pár krát za deň, alebo ešte "lepšie" piatok večer tam a nedeľu večer naspäť. (teda po tratiach, kde je nejaká zmysluplná nákladná doprava).
Samozrejme bez toho ekonomického nezmyslu že bezplatná doprava pre dôchodcov a študentov.
Reakcia na: Pajo #222599:
hoci ten dokument veľmi verne opisuje skutočný stav, tvoj príspevok je blud
Ale tu nikto nemá záujem aby ľudia reálne chodili vlakmi, to sú len také rozprávky pre vybrané publikum. Čím viac áut natankuje, tým viac spotrebných daní štát vyberie.

MinDop by najradšej prevádzkovalo trať BA-ZA-KE a Štúrovo-Kúty pre medzinárodnú dopravu, možno by strpeli 2 km vlakov do Viedne, čo už. Zvyšok Slovenska tam vôbec, ale opakujem vôbec nikoho nezaujíma. A ten dokument PDF čo koluje po rôznych fórach poslednú dobu odporúčam prečítať aj keď je dlhý celý, je to nádherne, reálne a nezaujato zosumarizovaný vývoj železnice na Slovensku. ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.