Pri hosteli pri Rajskej aj pri ázijskom bistre je dosť miesta na posun trate o 1,5 m. Ten cyklopruh, ktorý niekde bol a niekde nebol sa mohol kľudne obetovať.
Z textu vyplýva, že staršia pani nedobiehala ale vystupovala. A vystupovať po ukončení nástupu, to už je samo o sebe zvláštne. Aj celý popis je zvláštny - pani sa sápala do dverí po signále a sťažuje sa.
Oproti dvom levom sa nič posúvať nedá, lebo aj na druhej strane to vychádza len tak tak.
Inak posun z 30 cm na 150 cm je už dosť. Si si istý, že diskutuješ k veci alebo len tak principiálne hejtuješ?
NEROZUMIEM NIEČOMU ALEBO JE CHYBA V STROJČEKU SL ALEBO V TARIFE IDS BK?
Cestoval som zo zastávky "Lozorno,,pož.zbroj." na Patrónku jedným zo spojov linky 269, ktorý ide po diaľnici. Teraz nejdem kritizovať tie "úžasné" chronometráže keď jednému poobednému spoju to vraj trvá 21 minút a druhému 18 minút aj keď obidva idú po rovnakej trase a po obci Lozorno stoja až na Patrónke. Nejdem písať ani o tom ako ma prekvapilo, že jeden z tých spojov nestojí na Račianskom mýte! Myslel som, že tam zastavujú všetky zaintegrované linky... Prechádza okolo bez zastavenia alebo ide na ASMN nejako inak?
Na BČK mám PCL pre 100+101. Nástupná zastávka v obci Lozorno sa nachádza v zóne 225. Autobus ide po diaľnici D2 bez zastavenia cez zóny 215 a 101. Jazda trvá viac ako 15 minút (do 30 minút ako som napísal v predchádzajúcom odstavci). Časová platnosť CL sa mi vďaka tomu PCL predlžuje podľa vzorca 101+100+100, lebo Patrónka je v zóne 100.
Tak sa pýtam: Aký CL som mal dostať? Dostal som 15-minútový v tomu zodpovedajúcej cene (!) s predĺženou časovou platnosťou až 90 minút. Takže mal som dostať 30-minútový CL v tomu zodpovedajúcej cene? Pri ňom by okrem jazdnej doby vychádzala aj tá predĺžená časová platnosť podľa vzorca až na 90 minút...
Už nech bude konečne tá dopravná optimalizácia z BID aspoň na Záhorí, lebo súčasné CP v réžii Slovak Lines sú (diplomaticky povedané) nie práve najlepšie...
Akože áno, sú cestujúci, ktorí sú tupci. Vstúpil som asi 3x do hádok medzi vodičom a cestujúcim na strane vodiča. Väčśinou išlo zo strany cestujúceho o iracionálne obvinenia typu, že naschvál ide pomaly, alebo že ak vie, že sú dopravné zápchy, má vyštartovať skôr.
Ale nerozumiem, prečo musíme za každou sťažnosťou hľadať vinu cestujúceho. To je ako keby chirurg nad mŕtvym telom na operačnej sále povedal "no a čo, aj tak mal zdravšie žiť".
Nedávno som sa sťažoval na FB, že linka X47, hoci je deklarované, že je okružná, nie je okružná, pretože ma vodič na konečnej (o ktorej som predpokladal, že je priebežná) vyhodil z busu, aby ma následne o 20 s znova naložil na protiľahlom nástupišti do "akože" nového spoja. Prvá reakcia bola hneď v duchu, že som sa správal ako buran a nepoprosil so, či nemôžem zostať a pod.
Nebudú mať vodiči čo voziť a môžeme zavesiť celú verejnú dopravu na klinec, ak sa budeme tváriť, že cestujúci poskytuje službu vodičovi.
Nebola situacia v Tbuse taka, ze pani sa spamatala na poslednu chvil? A idealne v case, ked zacalo zvonenie si zmyslela vystupit?
"šofér dáva signalizáciu o zatváraní dverí až sa presvedčí, že všetci cestujúci v poriadku nastúpili a vystúpili." To by ju nedal nikdy, pretoze dibiehajucich by mal stale pri dverach.
Samozrejme, ja som to nemeral, takže neviem povedať, či sa malo posúvať o 30, 50, 100 alebo 150 cm. Každopádne komunisti si nakreslili uličné čiary a plánovali búrania, ktoré nie sú dnes aktuálne.
Takže sa to malo posunúť podľa dnešného stavu, mali riešiť napr. aj zúženie oproti 2 levom. Zbúranie domu už nie je dnes aktuálne. Rovnako aj vyrovnať oblúk pri križovatke s Mariánskou ulicou.
Vie mi niekto povedať či funguje Wi-Fi vo všetkých nových SORoch? Lebo mal som tú česť sa previezť 2234 a tam sa Wi-Fi hrala, že je pripojená, ale vôbec nefungovala?
No zrovna trolejbusy maju minimalne 5 sekund zvukove a svetelne znamenie o zatvarani dveri a 3 sekundy ich zatvaraju. Urcite ta starsia pani nedobehla na poslednu chvilu? Lebo v tom pripade sa uz vodic mohol pozerat do spatneho zrkadla aby odisiel zo zastavky a nemusel ju vobec vidiet.
Posunom trochu bližšie k ministerstvu nezamestnanosti by sa napríklad mohlo narovnať zakrivenie pri križovatke s Mariánskou ulicou, takže celkovo netuším, o akom kľučkovaní si točil. ?
Dobrý deň, chcela by som upozorniť na šoféra trolejbusu, ktorý dnes, t. j. 8.9. šiel po Záhradníckej ul. smerom k Zimnému štadiónu, pravdepodobne č. 205 (išla som o 14.50 iba jednu zastávku od ŠNOP, takže som číslo neregistrovala), ale všimla som si číslo na trolejbuse - 6024.
Nastupovala som prednými dverami, našťastie som stihla - privrel mi iba pätu do dverí, ale vzápätí nastal krik v trolejbuse, lebo pán šofér v stredných dverách privrel staršiu pani s paličkou, ktorá sa snažila vystúpiť.
Tak som si dovolila ho upozorniť, aby dával pozor, veď nie je normálne, aby privieral do dverí cestujúcich a ohrozoval ich život. Jeho jediná reakcia bola, že predsa sme museli počuť signalizáciu, že zatvára dvere.
Nuž, doteraz som si naivne myslela, že šofér dáva signalizáciu o zatváraní dverí až sa presvedčí, že všetci cestujúci v poriadku nastúpili a vystúpili. Ja som signalizáciu počula, ale už som mala jednu nohu v trolejbuse, tak som to stihla, aj keď so zachytenou pätou, ale pani s paličkou asi nestihla vyskočiť. No ako by mohol mať šofér prehľad o tom, čo sa deje v trolejbuse, keď na jeho dverách bola nalepená pomerne objemná pani, s ktorou sa spokojne zabával - hlavne že v každom dopravnom prostriedku sú nápisy, aby cestujúci nestáli v priestore pri šoférovi, lebo mu prekážajú vo výhľade.
Myslím, že takýto bezohľadný šofér by nemal jazdiť minimálne na takej trati, kde je zvýšená frekvencia menej pohyblivých cestujúcich, ktorí pri ortopedickom zdravotníckom zariadení nastupujú. Mária Ostrochovská (maria.ostrochovska@gmail.com)
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Marca205
Nastupovala som prednými dverami, našťastie som stihla - privrel mi iba pätu do dverí, ale vzápätí nastal krik v trolejbuse, lebo pán šofér v stredných dverách privrel staršiu pani s paličkou, ktorá sa snažila vystúpiť.
Tak som si dovolila ho upozorniť, aby dával pozor, veď nie je normálne, aby privieral do dverí cestujúcich a ohrozoval ich život. Jeho jediná reakcia bola, že predsa sme museli počuť signalizáciu, že zatvára dvere.
Nuž, doteraz som si naivne myslela, že šofér dáva signalizáciu o zatváraní dverí až sa presvedčí, že všetci cestujúci v poriadku nastúpili a vystúpili. Ja som signalizáciu počula, ale už som mala jednu nohu v trolejbuse, tak som to stihla, aj keď so zachytenou pätou, ale pani s paličkou asi nestihla vyskočiť. No ako by mohol mať šofér prehľad o tom, čo sa deje v trolejbuse, keď na jeho dverách bola nalepená pomerne objemná pani, s ktorou sa spokojne zabával - hlavne že v každom dopravnom prostriedku sú nápisy, aby cestujúci nestáli v priestore pri šoférovi, lebo mu prekážajú vo výhľade.
Myslím, že takýto bezohľadný šofér by nemal jazdiť minimálne na takej trati, kde je zvýšená frekvencia menej pohyblivých cestujúcich, ktorí pri ortopedickom zdravotníckom zariadení nastupujú. Mária Ostrochovská (maria.ostrochovska@gmail.com)