Dobrý deň, chcela by som upozorniť na šoféra trolejbusu, ktorý dnes, t. j. 8.9. šiel po Záhradníckej ul. smerom k Zimnému štadiónu, pravdepodobne č. 205 (išla som o 14.50 iba jednu zastávku od ŠNOP, takže som číslo neregistrovala), ale všimla som si číslo na trolejbuse - 6024.
Nastupovala som prednými dverami, našťastie som stihla - privrel mi iba pätu do dverí, ale vzápätí nastal krik v trolejbuse, lebo pán šofér v stredných dverách privrel staršiu pani s paličkou, ktorá sa snažila vystúpiť.
Tak som si dovolila ho upozorniť, aby dával pozor, veď nie je normálne, aby privieral do dverí cestujúcich a ohrozoval ich život. Jeho jediná reakcia bola, že predsa sme museli počuť signalizáciu, že zatvára dvere.
Nuž, doteraz som si naivne myslela, že šofér dáva signalizáciu o zatváraní dverí až sa presvedčí, že všetci cestujúci v poriadku nastúpili a vystúpili. Ja som signalizáciu počula, ale už som mala jednu nohu v trolejbuse, tak som to stihla, aj keď so zachytenou pätou, ale pani s paličkou asi nestihla vyskočiť. No ako by mohol mať šofér prehľad o tom, čo sa deje v trolejbuse, keď na jeho dverách bola nalepená pomerne objemná pani, s ktorou sa spokojne zabával - hlavne že v každom dopravnom prostriedku sú nápisy, aby cestujúci nestáli v priestore pri šoférovi, lebo mu prekážajú vo výhľade.
Myslím, že takýto bezohľadný šofér by nemal jazdiť minimálne na takej trati, kde je zvýšená frekvencia menej pohyblivých cestujúcich, ktorí pri ortopedickom zdravotníckom zariadení nastupujú. Mária Ostrochovská (maria.ostrochovska@gmail.com)
Nastupovala som prednými dverami, našťastie som stihla - privrel mi iba pätu do dverí, ale vzápätí nastal krik v trolejbuse, lebo pán šofér v stredných dverách privrel staršiu pani s paličkou, ktorá sa snažila vystúpiť.
Tak som si dovolila ho upozorniť, aby dával pozor, veď nie je normálne, aby privieral do dverí cestujúcich a ohrozoval ich život. Jeho jediná reakcia bola, že predsa sme museli počuť signalizáciu, že zatvára dvere.
Nuž, doteraz som si naivne myslela, že šofér dáva signalizáciu o zatváraní dverí až sa presvedčí, že všetci cestujúci v poriadku nastúpili a vystúpili. Ja som signalizáciu počula, ale už som mala jednu nohu v trolejbuse, tak som to stihla, aj keď so zachytenou pätou, ale pani s paličkou asi nestihla vyskočiť. No ako by mohol mať šofér prehľad o tom, čo sa deje v trolejbuse, keď na jeho dverách bola nalepená pomerne objemná pani, s ktorou sa spokojne zabával - hlavne že v každom dopravnom prostriedku sú nápisy, aby cestujúci nestáli v priestore pri šoférovi, lebo mu prekážajú vo výhľade.
Myslím, že takýto bezohľadný šofér by nemal jazdiť minimálne na takej trati, kde je zvýšená frekvencia menej pohyblivých cestujúcich, ktorí pri ortopedickom zdravotníckom zariadení nastupujú. Mária Ostrochovská (maria.ostrochovska@gmail.com)
Pajo
MinDop by najradšej prevádzkovalo trať BA-ZA-KE a Štúrovo-Kúty pre medzinárodnú dopravu, možno by strpeli 2 km vlakov do Viedne, čo už. Zvyšok Slovenska tam vôbec, ale opakujem vôbec nikoho nezaujíma. A ten dokument PDF čo koluje po rôznych fórach poslednú dobu odporúčam prečítať aj keď je dlhý celý, je to nádherne, reálne a nezaujato zosumarizovaný vývoj železnice na Slovensku. ?