Idealna situacia (ak odmyslim pravdepodobne nerealne zatrolejovanie Drotarskej) by bolo zrusit 64, vratit 41 na stanicu, zabezpecit garantovany prestup medzi 41 a 203 na Budkovej a rozumnu nadvaznost 41 na 209 na Sokolskej smer TrMy. V tomto variante by bolo pre obyvatelov Drotarskej zabezpecene dobre spojenie s centrom aj vychodnou castou mesta a este by sa usetrilo.
Myslím, že dosť slabo je propagovaná nasledujúca užitočná služba: Na https://aplikacie.zsr.sk/infotabule/ si môžete zistiť z ktorého nástupišťa aj ktorej koľaje vám pôjde vlak. Je to prispôsobené aj pre displeje smartfónov. ? Žiaľ na rozdiel od Česka [weby SŽDC, IDOS-u a aj appky "NaVlak"do smartfónu s OS Android] to nezobrazuje číslo linky podľa integrovaného dopravného systému - v našom prípade IDS BK. ?
Zrejme sa uz pozabudlo na to,ze uz skoncila 5rocnica... Skus dopytovat na magistrate. Povedz,ze obnovenim 41na stanicu a zrusenim 64 sa usetri a urcite ti to odklepnu ? Hod este nejaku fotku prazdnej 64tky ?
Ked je uz rec o nezmyselnosti 64tky, nemate niekto info ci sa nechystaju zmeny pri L 64/41? Povinna 5-rocna udrzatelnost projektu podla vsetkeho uz v marci uplynula.
Iniciativa ED Kosicka sa s TD Petrzalka pekne doplna, rozhodne sa vzajomne nerusia. Vzhladom na prepravnu kapacitu L68 by ta trolejbusova trat davala zmysel aj z ekonomickeho hladiska, kedze fixne naklady na vystavbu a udrzbu trate by sa rozlozili medzi velmi velke vykony.
Na Botanickej ostávajú stĺpy na kraji a prevesy budú niesť aj trolejbusovú trať, ale výstavba trolejbusových stôp nie je súčasťou projektu modernizácie radiály. Tam ide len o to, že by bolo idiotské zavesiť na existujúce/nové prevesy trolejbusovú stopu a potom, kedy sa IvoŇ zobudí, tak po roku to kvôli rekonštrukcii koľajiska znova zvesiť a budovať nanovo. Práve preto sa tieto dve stavby musia bezpodmienečne koordinovať.
Podľa mňa jedna električková radiála do centra je pre dopravné vyriešenie Petržalky málo a práve trasa L68 (+teda možno potiahnutie okolo Tesca a Budatínskej) sa núka ako vhodný doplnok, keďže pretína na kríž celú MČ. Áno, bude to niečo stáť, ale ak má linka 140 spojov s najväčšími vozmi jedným smerom, pokladám za neudržateľné ponechávať ju v nafte - a už dupľom, keď je na zázraky typu 64.
Neviem, či by sa to malo nejako negovať s výmyslami o tramtrati okolo každého nového projektu. Lenže to nebude vedieť nikto, kým si mesto nepovie, čo chce. Či tram okruh a Prievozskú radiálu, či iba Pribinovu a Košickú (lebo investovať do súbežných tratí na Košickej a Karadžičke mi nepríde veľmi efektívne, keď vidím, aký je problém stavať dávno sľubované predĺženia).
A modernizacia elek.trate na Botanickej rata uz aj uj zo zavesenim vedenia pre buducu TT pre 32 ? ? Inak a stlpy na Botanickej pre ET zostanu uplne na krajnici vozovky ci pojdu nezmyselne dalsie nove stlpy "do trate" ako v Dubravke ?
ADD ET Kosicka - snad sa toho dockame a nie lanovky ?
TT Mlynská dolina sa reálne nepripravovala, takže preto sa nič nedeje a už počas úradovania Schlossera sa na ňu zabudlo. Navyše zámer zatrolejovania na Botanickej treba zosúladiť s reko električkovej trate, kde sa vymieňa TV, a tento projekt rovnako mešká. Pokiaľ ide o Petržalku, tak zatrolejovanie tam nemá opodstatnenie, navyše plány zatrolejovania Košickej prekrýva nová iniciatíva ohľadom budovania električkovej trate spájajúcej Euroveu s Ružinovom, ktorá má podľa mňa oveľa väčší dosah a zmysel, ako len samotné zatrolejovanie linky 68.
Zatrolejovať Most SNP netreba, môžu si splniť sen o parciálnych elektrobusoch ?
A teraz vážne, keby si prerátal úsporu na pohonných hmotách, nevyjde príjemná návratnosť? Na L68 by si ani nebolo treba vymýšľať hausnumerá o prepravnom potenciáli.
Ak vychádzam z cien za ktorú sa predlžovala Trenčianska a robila Pražská - Hroboňova, tak zatrolejovanie mosta Apollo + trať v Petržalke vychádza minimálne na cca 5,6mil € bez DPH. K tomu treba prirátať ďalší milión na vetvu do Ovsišta. Navyše bude treba € na úpravu ciest aby nepadali palice, lebo v takom Ovsišti je už teraz pre autobusy 30km/h kvôli vlnitosti a aj po trase 68 je takých miest viac. Bude treba aj meniareň. Ku všetkému treba pridať rôzne výhybky po trase 68 + zatrolejovať Košickú čo sú ďalšie milióny. A pri rozširovaní siete v Petržalke si neviem predstaviť, aká iná linka z tých súčasných by mohla byť v budúcnosti zmenená na T-bus bez toho aby sa zatrolejoval Most SNP. Takže naozaj máme toľko peňazí aby sme ťahali T-bus do Petržalky?
Prosim to ani nech nerealizuju. Na 1x to nespravia, ved kolko sa uz modlia s TT Mlynska dolina co je usek 3km . 68cku celu trasu potom budu robit co ? Pol storocie ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Viko
A teraz vážne, keby si prerátal úsporu na pohonných hmotách, nevyjde príjemná návratnosť? Na L68 by si ani nebolo treba vymýšľať hausnumerá o prepravnom potenciáli.