Podľa mňa jedna električková radiála do centra je pre dopravné vyriešenie Petržalky málo a práve trasa L68 (+teda možno potiahnutie okolo Tesca a Budatínskej) sa núka ako vhodný doplnok, keďže pretína na kríž celú MČ. Áno, bude to niečo stáť, ale ak má linka 140 spojov s najväčšími vozmi jedným smerom, pokladám za neudržateľné ponechávať ju v nafte - a už dupľom, keď je na zázraky typu 64.
Neviem, či by sa to malo nejako negovať s výmyslami o tramtrati okolo každého nového projektu. Lenže to nebude vedieť nikto, kým si mesto nepovie, čo chce. Či tram okruh a Prievozskú radiálu, či iba Pribinovu a Košickú (lebo investovať do súbežných tratí na Košickej a Karadžičke mi nepríde veľmi efektívne, keď vidím, aký je problém stavať dávno sľubované predĺženia).
A modernizacia elek.trate na Botanickej rata uz aj uj zo zavesenim vedenia pre buducu TT pre 32 ? ? Inak a stlpy na Botanickej pre ET zostanu uplne na krajnici vozovky ci pojdu nezmyselne dalsie nove stlpy "do trate" ako v Dubravke ?
ADD ET Kosicka - snad sa toho dockame a nie lanovky ?
TT Mlynská dolina sa reálne nepripravovala, takže preto sa nič nedeje a už počas úradovania Schlossera sa na ňu zabudlo. Navyše zámer zatrolejovania na Botanickej treba zosúladiť s reko električkovej trate, kde sa vymieňa TV, a tento projekt rovnako mešká. Pokiaľ ide o Petržalku, tak zatrolejovanie tam nemá opodstatnenie, navyše plány zatrolejovania Košickej prekrýva nová iniciatíva ohľadom budovania električkovej trate spájajúcej Euroveu s Ružinovom, ktorá má podľa mňa oveľa väčší dosah a zmysel, ako len samotné zatrolejovanie linky 68.
Zatrolejovať Most SNP netreba, môžu si splniť sen o parciálnych elektrobusoch ?
A teraz vážne, keby si prerátal úsporu na pohonných hmotách, nevyjde príjemná návratnosť? Na L68 by si ani nebolo treba vymýšľať hausnumerá o prepravnom potenciáli.
Ak vychádzam z cien za ktorú sa predlžovala Trenčianska a robila Pražská - Hroboňova, tak zatrolejovanie mosta Apollo + trať v Petržalke vychádza minimálne na cca 5,6mil € bez DPH. K tomu treba prirátať ďalší milión na vetvu do Ovsišta. Navyše bude treba € na úpravu ciest aby nepadali palice, lebo v takom Ovsišti je už teraz pre autobusy 30km/h kvôli vlnitosti a aj po trase 68 je takých miest viac. Bude treba aj meniareň. Ku všetkému treba pridať rôzne výhybky po trase 68 + zatrolejovať Košickú čo sú ďalšie milióny. A pri rozširovaní siete v Petržalke si neviem predstaviť, aká iná linka z tých súčasných by mohla byť v budúcnosti zmenená na T-bus bez toho aby sa zatrolejoval Most SNP. Takže naozaj máme toľko peňazí aby sme ťahali T-bus do Petržalky?
Prosim to ani nech nerealizuju. Na 1x to nespravia, ved kolko sa uz modlia s TT Mlynska dolina co je usek 3km . 68cku celu trasu potom budu robit co ? Pol storocie ?
keby sa chcelo, mame tu X novych trati, no len nikomu sa nechce nic na Slovensku a obzvlast v BA sa neda nic . Nie su tu novy na fore a v Bratislave tiez nie si tyzden. Stacilo keby niekto viac uvazoval a objednali sa vtedy aj agregatove klbaky par ks z 70 (ved prispela na sola s agregatom, prispela by aj na klbaky) , ktore by mali lepsie uplatenie aj dnes. A ked si predstavim co za v*la je na cele DPB, ze zatrhne aj projekt parcialnych tbusov na ukor elektrobusov - tak co cakame ? To uz radsej mohol zostat Belfi a bolo by tu uz hadam tych 90 novych vozidiel a neboli by CNG šerble tam kde nemaju co byt. VId dnes 2640 na 29tke. ?
Áno, 68 je dobrý adept na zatrolejovanie, len sa to musí spraviť celé naraz. Nie, že sa postavia dráty len do Ovsišťa a 68 sa rozdelí na dve linky. No s konečnou na Jelačičovej nesúhlasím. Po prvé kvôli prestupu na TrMy (nie je to ďaleko, ale načo to ľuďom komplikovať?). Po druhé, kĺb by mohol mať trošku problémy to tam vytočiť. Ale stačilo by dobudovať krátku stopu po Krížnej a môže jazdiť po terajšej trase.
Prípadne by sa dajú potiahnúť troleje od Mildy po Košickej na Apollo a v Petržalke spraviť troleje napríklad po trase 68my a hneď je nahradená ucelená autobusová linka tolejbusovou.S tým,že konečná 68my by bola na Jelačičke spoločne so 64kou ? raz sa tu o tom myslím aj diskutovalo,že zatrolejovať 68mu...
A načo 202/205 ťahať na Hodžko cez Svätoplukovu a Záhradnícku?Keby sa chcelo tak by sa napríklad zatrolejovala Košická (od Nív) k Eurovey a späť + by sa mohli od Eurovey potiahnúť po Dostojevského troleje obojsmerne aj pre 210 (všetko s BUS pruhmi,aby zbytočne nestáli v kolóne) a máme dve muchy jednou ranou a na križovatke pri VUB odbočka doľava/doprava ? a čo je ďalšie plus,bola by motivácia konečne niečo naprojektovať a zhotoviť s s dlho omieľanou traťou cez Apollo do Petržalky ? trať po Landererke alebo Košickej by potom po zhotovení novej AS mohla zostať manipulačná alebo by od Eurovey mohla eventuálne jazdiť nejaká linka cez Apollo do Petržky (dajme tomu predlžená 210).To je však vec iná a záležalo by kadiaľ by bola plánovaná trolejbusová trať cez Apollo...
Alebo ešte jeden variant ma napadol a to je,že by bola okružná trolejová stopa cez areál dočasnej stanice Bottova s ideálnym prestupom na autobusy ? skôr sa mi však pozdáva ten prvý variant vyššie ?
Nechcem aby ste to teraz neviem jak zobrali,že najmúdrejší alebo čo,ale je to môj absolútne laický pohľad na vec myslím,že celkom uskutočniteľný a logický ak sa v nejakom najbližšom horizonte plánuje trať cez Apollo ? len všetci veľmi dobre vieme,ako sa v tomto meste a štáte robia veci,takže som zvedavý čo sa bude o pár mesiacov diať...
Nemohla by sa rozdeliť linka busu č. 87 na 2? (Ružinov-Slovnaft a Slovnaft-Petržalka) Je veľký problém popoludní sa dostať načas z Ružinova do Slovnaftu na nočnú, takisto späť po rannej zmene. Busy naberajú veľký sklz, a preto sa ani nedá odhadnúť, kedy pôjde najbližší spoj, veľmi často vynechajú 2 spoje. To ešte nehovorím o polhodinovom meškaní získanom počas jazdy.
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Technopol